Ok!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet wat imaginair isik ben niet dom ofzo. Daarnaast heet ik Yenice en is Yesse een nickname. Is iets anders dan heten vind ik
Arme man.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo is hij volgens mij, zo liep hij gisteren al sinds 10-10
Waarom dat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef jna het volgende:
Ik las dat ze gisteravond nog wel allebei in de fitnesszaal stonden
Waar is de tijd dat ze dat gewoon ff met rondjes om het court dedenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef jna het volgende:
[..]
Zal wel iets met coolingdown te maken hebben ofzo.
Waar is de tijd dat ze 's avonds gewoon via een regenpijp naar buiten gingen om naar de hoeren te gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat ze dat gewoon ff met rondjes om het court deden
Bahquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef Yesse het volgende:
En natuurlijk even op de tafel van de fysio samen
Engelse hoerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat ze 's avonds gewoon via een regenpijp naar buiten gingen om naar de hoeren te gaan
Ik zeg 78-76 of 76-78quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Ik zei 64-66 of 66-64, ik ben benieuwd
Wat win ik nu?quote:
Nomnomnomquote:
Erratum?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:37 schreef jna het volgende:
Hoe heet het ook alweer als je achteraf een bijlage maakt om de taalfouten in een verslag te verbeteren?
Geen dankquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ja, kon even niet op de naam komen. merci
Robin Haase (tennis) staat even super goed te spelen tegen de nummer 1 van de wereld...quote:
Mooi voor hemquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Robin Haase (tennis) staat even super goed te spelen tegen de nummer 1 van de wereld...
Hoe is het met je brommer?quote:
Nice, kan je weer lekker scheurenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn brommer?
Maandag ophalen.
Zelf sleutelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nouja, moet 'm dan nog in elkaar zetten en een nieuwe ketting en tandwielen erop fixen. Maar ik hoop in 't weekend weer te kunnen rijden ja.
You jinxed itquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Robin Haase (tennis) staat even super goed te spelen tegen de nummer 1 van de wereld...
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
Maaar nu 't centrum in en bier drinken + voetbal kijken.
Morgen bruiloft dus ik hoef er niet al te vroeg uit. Sowieso mag er wel gevierd worden dat m'n presentatie flawless ging.
Ey swa! Japan op 0-2 voorquote:
True.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef L.no het volgende:
Nederland gaat sowieso door, dus dat is niet interessant.
Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De winst is weer binnen. Nog vier te gaan.
quote:
Nee hoor.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef jna het volgende:
Ah leuk. Nu wilt iedereen weer maandagmiddag vrij
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef jna het volgende:
Ah leuk. Nu wilt iedereen weer maandagmiddag vrij
Eitje dusquote:
Haha, ja, ik heb er 3 gezet ofzo. 2 had ik in mij fobo gezet een maandje geleden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eitje dus
Ik zie trouwens nieuwe foto's op haivs?
Ik haat fobo'squote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb er 3 gezet ofzo. 2 had ik in mij fobo gezet een maandje geleden.
Why?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik haat fobo's
Maar ik ga mn bedje opzoeken, weltruste!
Ha! Dat zal 'm leren!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ha! scriptie ingeleverd!
en of!quote:
het is niet alleen love livera! dat is ook een beetje andere love!quote:
schieten, hihihihihihihihihihi.quote:
Thuis!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:MJ is een jaar dood
![]()
Bart bijt brood vraagt; waar was jij vorig jaar toen je het hoorde? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:23 schreef jna het volgende:
[..]
Thuis!
Maar toen was ie nog niet helemaal dood, pas half.
Ik liep gister langs de winkel in Delftquote:
Lekker kort!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik liep gister langs de winkel in Delft
Goed verhaal Bart![]()
![]()
Dat sowieso.quote:
Dus ze deden niet hun eigen ding? Dat vind ik niet echt tof..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik stond in de Snollywood, bij de Jeugd van Tegenwoordig, die vervolgens een heel (dronken) tribute hebben gedaan van een uur
Wat een wappies...
Nee, ik begon ook al met beugels te gooien, maar dat vonden ze ook niet tof ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Dus ze deden niet hun eigen ding? Dat vind ik niet echt tof..
Congrats!quote:
Ik hoorde het ook. Is dat alweer een jaar geleden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Bravebart het volgende:
MJ is een jaar dood
![]()
Bart bijt brood vraagt; waar was jij vorig jaar toen je het hoorde? [ afbeelding ]
Ik mis hem nog elke dag!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Is dat alweer een jaar geleden.
Moede gij morgen niet werken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Yesse het volgende:
Nog 3 uur en een kwartier en dan heb ik weekend
Ik moet mezelf voor joker zetten in de stadsgehoorzaalquote:
Ik ook, maar die is gesloopt samen met de rest van m'n huisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb een altaartje voor hem gemaakt...
Oh ik dacht dat dat des avonds was joh héquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet mezelf voor joker zetten in de stadsgehoorzaalal "dansend" op esmee denter en gordon & replay....
Ook. Ik moet er 11 uur 's ochtends zijn, ugly make-up op gooien, omkleden voor 1e dansje. 13:00 begint de voorstelling maar we zijn 22e dus zijn iets voor 2en pas aan de beurt... daarna weer omkleden, dansje 2 ook weer al een van de laatste en dan eind dansje gelijk er achteraan. Rond 4 uur uur klaar en dan thuis even eten en ik word weer om 6 uur verwacht en dan begint om 7 uur de voorstelling weer tot een uur of 10.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat des avonds was joh hé [ afbeelding ]
Nog in dat lelijke ding ook; ik leef met je mee
Holyquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook. Ik moet er 11 uur 's ochtends zijn, ugly make-up op gooien, omkleden voor 1e dansje. 13:00 begint de voorstelling maar we zijn 22e dus zijn iets voor 2en pas aan de beurt... daarna weer omkleden, dansje 2 ook weer al een van de laatste en dan eind dansje gelijk er achteraan. Rond 4 uur uur klaar en dan thuis even eten en ik word weer om 6 uur verwacht en dan begint om 7 uur de voorstelling weer tot een uur of 10.
Correcto. Goed nieuws: daarna gaan we echt dansen in de pubquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HolyJe moet 2 keer?
En allebei de keren uitverkocht?
Oh gezellig!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Correcto. Goed nieuws: daarna gaan we echt dansen in de pub
Plus, gratis!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
10000000x beter dan in het theater
NOG EEN UUR
Ja maar voor mij is het theater ook gratisquote:
Ja voor jouquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar voor mij is het theater ook gratis![]()
Ik had net enorm toffe schoonmaakbui.. we hebben weer een schoon kantoor
Het is fucking broeierig jaquote:
Mwa, als het maar niet zo bewolkt is en een beetje waait is het best primaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad,![]()
Nederlandse zomers.
Zelfs de bandenfabrikant heeft het al gezegd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!
De GP van ValenciaDe saaiste race van t seizoen
Middagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef DjRex89 het volgende:
Middag!
De GP van ValenciaDe saaiste race van t seizoen
Luctorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Middag
Heb je het ook al gehoord dat de FIA de 107%-regel weer wil gaan invoeren.
Inderdaad. Ze voegen nu namelijk ook echt helemaal niets toe. Ze zijn eerder een gevaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Luctor
Ja heb het gelezen, goede zaak
Ze willen volgend jaar toch ook een regel invoeren dat je je uitloop ronde tijdens de kwalificatie binnen een bepaalde tijd moet rijden. Lijkt me ook een stuk veiliger!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze voegen nu namelijk ook echt helemaal niets toe. Ze zijn eerder een gevaar.![]()
Wel slecht voor de manager als je die teams hebt.
MA3Dquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:11 schreef DjRex89 het volgende:
Kan ik nergens Windows 7 Professional legaal downloaden? Ik heb namelijk wel een legale key maar geen dvd meer..
Mijn huidige versie komt van MSDNAAquote:
Moet ik hem voor je downloaden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn huidige versie komt van MSDNAAAlleen het probleem is dat je sinds kort alle software maar 1x mag downloaden.. Aangezien ik die iso niet heb bewaard kan ik mn windows 7 niet nog een keer downloaden.. De key heb ik echter wel..
Kun jij dat? Ik heb alleen die auto downloader van een paar kb nodig dan haal ik de iso zelf wel binnen..quote:
Lijkt me welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun jij dat? Ik heb alleen die auto downloader van een paar kb nodig dan haal ik de iso zelf wel binnen..
Windows 7 Professional (x86) - DVD (Dutch)quote:
32-bits of 64-bits?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Windows 7 Professional (x86) - DVD (Dutch)
x86 dus 32 bitsquote:
Hoho, x86 kan ook 64-bit zijnquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho, x86 kan ook 64-bit zijnMaar ik zal eens kijken
Mmh, hoe kom je aan die autodownloader?quote:
Bij ons is het zo dat je een exe download van een paar kb. Die exe kun je dan openen en die download dan de iso. Moet jij dan rechtstreeks de iso downloaden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, hoe kom je aan die autodownloader?Hier zijn het gewoon 4 losse bestanden?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij ons is het zo dat je een exe download van een paar kb. Die exe kun je dan openen en die download dan de iso. Moet jij dan rechtstreeks de iso downloaden?
quote:Bestanden
* nl_windows_7_professional_x86_dvd.1.exe (700,0 MB)
* nl_windows_7_professional_x86_dvd.2.rar (700,0 MB)
* nl_windows_7_professional_x86_dvd.3.rar (700,0 MB)
* nl_windows_7_professional_x86_dvd.4.rar (179,7 MB)
Fuck!quote:
Megaupload gaat tot 1024 MB zie ik, dus met 4 Megaupload units kom je dr welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fuck!Dat gaat niet lukken dan, of je moet een manier hebben om 2,2 GB te versturen
Wacht anders maar ff, vanavond kijkt een klasgenoot of hij die auto downloader nog heeft, dat is 100x makkelijker. Maar als hij die niet heeft dan laat ik het nog wel weten. In ieder geval alvast bedanktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Megaupload gaat tot 1024 MB zie ik, dus met 4 Megaupload units kom je dr wel
Ik down en up alvast wel en PM je wel, als je hem dan nodig hebt, heb je hem gelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wacht anders maar ff, vanavond kijkt een klasgenoot of hij die auto downloader nog heeft, dat is 100x makkelijker. Maar als hij die niet heeft dan laat ik het nog wel weten. In ieder geval alvast bedankt
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik down en up alvast wel en PM je wel, als je hem dan nodig hebt, heb je hem gelijk
-edit- Uploadsnelheid is 400 kB/s, wtf
Ja 32 bit en het liefst de auto downloader.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, wil je de 32-bit? Weet niet of ik die zo heb, ff spieken.
Ik heb echt maar 100kb/s upload ofzoquote:
Vlot?quote:
Ik heb het veel tragerquote:
Mja ok. Die uploadsites zitten altijd keihard te knijpen, vooral op uploadsnelheidquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja 32 bit en het liefst de auto downloader.
Mijn laptop ondersteund geen 64-bitquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nope, heb ik hier niet. Heb wel de 64-bit versie hier staan, die kan je zo downloaden. Kan vanavond wel ff m'n msdnaa login opzoeken maar ik ga nu weer voetbal kijken.
Idd, als hij zo speelt mag hij zo naar Twentequote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als hij zo speelt mag hij zo naar Twente
Sowieso, 98mln voor z'n over 't paard getilde janksmoel die iedere keer op de schermen staat tequote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze voor Ronaldo 98 miljoen betaalde is Luis minstens 100 waard.
Mja true, daar is hij te gay voorquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:04 schreef jna het volgende:
Ronaldo heeft 1 keer gescoord dit wk. Luis nu 3 keer, dus Luis is 294 miljoen waard.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:04 schreef jna het volgende:
Ronaldo heeft 1 keer gescoord dit wk. Luis nu 3 keer, dus Luis is 294 miljoen waard.
Vinden wij niet tof, daar in Twente!quote:
En Luis is geen kut-Portugeesquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Luis is geen kut-Portugees, dus keer zes.
Nee, dat is wat ze er voor betalen, nog ergerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ronaldo is alleen geen 98 miljoen waard.Dat ze dat er voor vragen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed punt. En Luis heeft geen roze handtasje, dus keer 8.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:09 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, dat is wat ze er voor betalen, nog erger
Dan ben je helemaalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:09 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, dat is wat ze er voor betalen, nog erger
Ja, daar moet je blij van worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaar de gayheids-factor van je elftal wordt wel meteen verhonderdvoudigd.
Of je daar nu blij mee moet zijn is iets anders tho'.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je ook ziet hoe huilaldo dat duel met Boula aangaat, dan zie je al hoe gay hij is.
Precies.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Idd, kijk die handjes dan![]()
" [ afbeelding ] " Neeee niet slaan boula " [ afbeelding ] "
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Boula-blik: ik ga je SLOPEN!
Ronaldo-blik: oohhh nee m'n haar wat doe je!!
Toch is Boula nog steeds een handtassenhomo vergeleken met Jaapie Stamquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Boula-blik: ik ga je SLOPEN!
Ronaldo-blik: oohhh nee m'n haar wat doe je!!
Alors on danse!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef Yesse het volgende:
wat is dit dan? een heus homofobisch gesprek?
Nee, gewoon een Ronaldoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef Yesse het volgende:
Nee jij dan, homofoobfoobquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:27 schreef Yesse het volgende:
Is een foobfoob niet hetzelfde als een fiel?quote:
Goeie shit gastquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goeie shit gastJij weet wel hoe je om moet gaan met de computer!
Deze stand is goed voor mijn poolquote:
Neehoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik ben hier de eerste.
Jawel, ik was de eerste die iets zei hier.quote:
Ja dat welquote:Op zondag 27 juni 2010 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, ik was de eerste die iets zei hier.![]()
Maar hoi bart
Daar ben je lekker mee dan zo op de zondagmorgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat welHier begonnen een aantal mongolen al om 8 uur met verhuizen met steekkar die een teringherrie maakte
Moet je in Staphorst gaan wonenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben je lekker mee dan zo op de zondagmorgen.
Daar heb je om die tijd kerkklokken die luiden.quote:
Mjaquote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben je lekker mee dan zo op de zondagmorgen.
Jeuhquote:Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaAch, kon ik lekker vroeg gaan leren =D
Ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga de saaiste race van de kalender kijken.![]()
![]()
![]()
Pak je vuvuzela!!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:01 schreef Bravebart het volgende:
Oh en hij fluit mee, dat is nog eens extra verdacht!
Heb ik niet jongequote:
Morgen is het over, dan is zn weekendverlof afgelopenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb ik niet jongeGelukkig draait hij sinds een minuut of 5 Ghetto Supastar, Marco Borsato en nu snoeiharde DnB
Volgens mij is hij in de war.
Nou, we hadden dus wel zo'n gek in de flat zitten, die mensen bedreigde en deuren/ramen kapot maakte met een hockeystick dan wel honkbalknuppelquote:Op zondag 27 juni 2010 15:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Morgen is het over, dan is zn weekendverlof afgelopen
Is dat zo?quote:
Voetbal is en blijft een prehistorische sportquote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef Isdatzo het volgende:
Engeland een doelpunt door de neus geboord. Zo debiel dat technische hulpmiddelen om de arbitrage te ondersteunen nog steeds gedwarsboomd worden 13.gif.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voetbal is en blijft een prehistorische sport
Arbitrage is een deel van voetbalquote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voetbal.
De arbitrage is prehistorisch tho'.
Vakantiequote:
Ah, dus ben je hier weerquote:Op zondag 27 juni 2010 17:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vakantie
Dus ff twee weken even geen werk.. en weer een privé leven
Webber met een behoorlijke loopingquote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die crash van Webber.
Onderzoek naar iets van tien auto's na de race.![]()
Duitsland - Engeland 4-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |