quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Blurred86 het volgende:
Ik krijg zo'n zin in baklava steeds van jouw lijstjes perruche!![]()
Ik ga maar eens een salade in elkaar draaien en eindelijk de final episode van Glee kijken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht, heb ook nog een stukje chocolade op!
Hoe beviel de yoga Perruche?
ik vind leuk:quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand nog leuke series die ik kan kopen? Gooische Vrouwen is bijna afgelopen... ugly betty = niet leuk, SATC = beetje leuk... veel meer ken ik er niet
Ja, de west wing! Zo tof! Ik vind het zo jammer dat die serie over is...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand nog leuke series die ik kan kopen? Gooische Vrouwen is bijna afgelopen... ugly betty = niet leuk, SATC = beetje leuk... veel meer ken ik er niet
ohja! die ook nog!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, de west wing! Zo tof! Ik vind het zo jammer dat die serie over is...
leuke foto! ik kreeg net ook een beessie bij 6.40,omdat ik iets aardigs tegen de kassajongen zeiquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
slang
oh, en nog een keer mijn oranje foto dan maar, heb 'm niet voor niets zitten maken
[ afbeelding ]
Ik voeg ook een beessie (ik heb er maar 1 , een oranje e die is zo eenzaam!) maar het mocht niet...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
leuke foto! ik kreeg net ook een beessie bij 6.40,omdat ik iets aardigs tegen de kassajongen zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |