Make-up erover. Wel 's avonds eraf halen, anders wordt je beddegoed zo bruin.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zolang de TT maar niet op de Slankies slaat, vind ik het best.
Goed. Mag ik een wens doen? Dan wens ik dat mijn benen er niet meer uitzien alsof iemand er een nieuwe marteltechniek op heeft uitgeprobeerd.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer kom je weer posten in FOT MoBlo?
Nou, dan nog een keer m'n smiley, die heb ik ook niet voor niets opgezochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
slang
oh, en nog een keer mijn oranje foto dan maar, heb 'm niet voor niets zitten maken
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
binnenkortga volgende week in mn vrije tijd foto's maken! En dan kom ik weer posten
Kwart over half vijfquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef P.F het volgende:
O ik ben vet chagrijnig en ik mag zo chocola eten, dan weten jullie al hoe laat het is!
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ze zijn zo wit dat dat er heel raar uitzag! Oranje en vlekkerig enzo. Zou wel leuk zijn voor vanavond tho!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Make-up erover. Wel 's avonds eraf halen, anders wordt je beddegoed zo bruin.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Na de tentamens moet ik ook maar weer eens beginnen om achter de camera te kruipen
Wel wat shoots als 'model' gepland staan deze zomer
En biooil helpt ook niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ze zijn zo wit dat dat er heel raar uitzag! Oranje en vlekkerig enzo. Zou wel leuk zijn voor vanavond tho!
En veel plekjes zijn tegen het donkerpaars aan en niet te camoufleren
Canon EOS 350D dus al redelijk oudquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat voor camera heb je?
moet echt wennen straks aan 'vrije tijd'en Mr.Mo zei: ja, maar dan kan je veel foto's gaan maken! Dus dat ga ik dan maar doen, lekker de stad in enzo
![]()
Wasda?quote:
bio-oilquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Canon EOS 350D dus al redelijk oudheb ik toen gekocht voor de kunstacademie
Ik heb er echt nog nooit van gehoord en ik heb toch echt al een arsenaal aan meuk op mijn huid gesmeerd. Is dat gewoon te koop bij de DA ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:49 schreef P.F het volgende:
[..]
bio-oil
de ene helft van de mensen zegt dat het ECHT helpt tegen littekens, verkleuringen, etc. De andere helft zegt van niet.
Hondsmoe?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef sigme het volgende:
Moe.
Muesli & melk
2 uur wandelen
3 boterhammen
salade: paksoi, paprika, mini-komkommer, basilicum, zalmmoot-uit-blik
1 glas wijn
1 pils
pasta, spekjes, een of ander gemalen-groente-saus
yoghurt?
Ja, daar heb ik het sowieso gezienquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoord en ik heb toch echt al een arsenaal aan meuk op mijn huid gesmeerd. Is dat gewoon te koop bij de DA ofzo?
Hm, ga morgen gelijk kijken! Niet geschoten altijd mis enzo. Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het sowieso gezien
http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=bio-oil
Dat vraag ik dan aan m'n coach, want de directeur weet er niet zoveel van (anders zou hij mij ook niet afwijzenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Tinkepink het volgende:Vik. Vraag hem dan in ieder gevallen om een -geschreven- positieve referentie en eventueel om een aanbeveling bij een andere school.
Vriendin te logeren gehad. Eén nachtje. Mijn enige vriendin, en ze is zó anders dan ik. Ze praat aan één stuk door, meestal over zichzelf, vraagt nooit rechtstreeks iets en geeft nooit een kort bondig antwoord.quote:
En terecht! Het leven als mooie vrouw is zwaar en kent zijn keerzijdes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:.
PF is weer lekker aan het mopperen zie ik.
Ik kreeg gisteren trouwens mail van de directeur dat ze volgend jaar geen uren voor mij hebben. En vanmiddag had 'ie een gesprek met mijn
concurrent
. Ik voel me wel een beetje gepasseerd, maar goed, ik had wel verwacht dat ze loyaal zouden zijn naar hem toe. En nu ben ik dus aan het rondkijken of ik het niet tóch eens op een gewone school zal proberen
. Als ze me ergens willen hebben tenminste, want ik zet wel meteen duidelijk in m'n brieven dat ik niet goed hoor en probeer daar dan een positieve draai aan te geven. En misschien blijkt voor de klas dat het toch too much is, maar dan heb ik het iig geprobeerd en nu zit ik mezelf de hele tijd aan te praten dat het toch niet gaat lukken. Alleen ben ik een beetje laat voor komend schooljaar geloof ik
. En ik zie überhaupt amper vacatures in het noorden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Svp niet quoten, want haal deze post nog wel weg.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Lolquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef P.F het volgende:
[..]
En terecht! Het leven als mooie vrouw is zwaar en kent zijn keerzijdes!
Ooo wat balen, overtuig hem (in een rokje?)
Is er niets meer aan te doen? Ik denk wel dat je het op een horende school zou redden,
in ieder geval wel op mijn vroegere middelbare school, zal even kijken of ze vacatures hebben!
en dit is bedoeld als reclame?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef P.F het volgende:
Whehe, au m'n oren, daarna zag ik pas dat dit jaar 1 was
Beter hadden ze 2x dezelfde mensen genomen!
Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
Oi, XM, da's inderdaad klote. Is er ook een oorzaak of hoort het bij algeheel gammel lijf?
Wat betreft de niet-quoten!: het is echt veel handiger om zoiets in een quootje te zetten. Dat kan niet gequoot worden, kan fijn niemand er per ongeluk overheen lezen en toch citeren.
Ik zou mijn kind NOOIT op deze school gooienquote:
Ja. Maar 't is sund. Kan je wel thuis met blote benen ergens de wind langs je benen voelen strijken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
En het hoort bij EDS, ultiem slecht genezende plekjes die altijd een litteken worden. Maar goed, je kan je voorstellen dat ik me niet comfy voel met blote benen.
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
Oi, XM, da's inderdaad klote. Is er ook een oorzaak of hoort het bij algeheel gammel lijf?
Wat betreft de niet-quoten!: het is echt veel handiger om zoiets in een quootje te zetten. Dat kan niet gequoot worden, kan fijn niemand er per ongeluk overheen lezen en toch citeren.
Dan zou ik inderdaad een lange jurk kopen en als je dan in de tuin zit heb je hem zo omhoogquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.
En het hoort bij EDS, ultiem slecht genezende plekjes die altijd een litteken worden. Maar goed, je kan je voorstellen dat ik me niet comfy voel met blote benen.
Nouja, ik heb eigenlijk geen zomerjurkjes of rokjes omdat ik ze toch niet draag. Dus het kan wel, maar dan moet ik in m'n onderbroek gaan rondbanjerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Maar 't is sund. Kan je wel thuis met blote benen ergens de wind langs je benen voelen strijken?
Dat is dus ook mijn plan nuquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad een lange jurk kopen en als je dan in de tuin zit heb je hem zo omhoog
Kan het me voorstellen. En toch... probeer er eens schijt aan te hebben! Desnoods een laag plamuur erover en wat Sigme zegt, de wind langs je benen laten strijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.
Oh, ik heb daar een speciale hele mooie banjerboxer voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik heb eigenlijk geen zomerjurkjes of rokjes omdat ik ze toch niet draag. Dus het kan wel, maar dan moet ik in m'n onderbroek gaan rondbanjeren. Normaal heb ik er niet zoveel moeite mee, maar bij de eerste warme dagen is het altijd wel even flink balen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |