Make-up erover. Wel 's avonds eraf halen, anders wordt je beddegoed zo bruin.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zolang de TT maar niet op de Slankies slaat, vind ik het best.
Goed. Mag ik een wens doen? Dan wens ik dat mijn benen er niet meer uitzien alsof iemand er een nieuwe marteltechniek op heeft uitgeprobeerd.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer kom je weer posten in FOT MoBlo?
Nou, dan nog een keer m'n smiley, die heb ik ook niet voor niets opgezochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
slang
oh, en nog een keer mijn oranje foto dan maar, heb 'm niet voor niets zitten maken
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
binnenkortga volgende week in mn vrije tijd foto's maken! En dan kom ik weer posten
Kwart over half vijfquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef P.F het volgende:
O ik ben vet chagrijnig en ik mag zo chocola eten, dan weten jullie al hoe laat het is!
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ze zijn zo wit dat dat er heel raar uitzag! Oranje en vlekkerig enzo. Zou wel leuk zijn voor vanavond tho!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Make-up erover. Wel 's avonds eraf halen, anders wordt je beddegoed zo bruin.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Na de tentamens moet ik ook maar weer eens beginnen om achter de camera te kruipen
Wel wat shoots als 'model' gepland staan deze zomer
En biooil helpt ook niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar ze zijn zo wit dat dat er heel raar uitzag! Oranje en vlekkerig enzo. Zou wel leuk zijn voor vanavond tho!
En veel plekjes zijn tegen het donkerpaars aan en niet te camoufleren
Canon EOS 350D dus al redelijk oudquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat voor camera heb je?
moet echt wennen straks aan 'vrije tijd'en Mr.Mo zei: ja, maar dan kan je veel foto's gaan maken! Dus dat ga ik dan maar doen, lekker de stad in enzo
![]()
Wasda?quote:
bio-oilquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Canon EOS 350D dus al redelijk oudheb ik toen gekocht voor de kunstacademie
Ik heb er echt nog nooit van gehoord en ik heb toch echt al een arsenaal aan meuk op mijn huid gesmeerd. Is dat gewoon te koop bij de DA ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:49 schreef P.F het volgende:
[..]
bio-oil
de ene helft van de mensen zegt dat het ECHT helpt tegen littekens, verkleuringen, etc. De andere helft zegt van niet.
Hondsmoe?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef sigme het volgende:
Moe.
Muesli & melk
2 uur wandelen
3 boterhammen
salade: paksoi, paprika, mini-komkommer, basilicum, zalmmoot-uit-blik
1 glas wijn
1 pils
pasta, spekjes, een of ander gemalen-groente-saus
yoghurt?
Ja, daar heb ik het sowieso gezienquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoord en ik heb toch echt al een arsenaal aan meuk op mijn huid gesmeerd. Is dat gewoon te koop bij de DA ofzo?
Hm, ga morgen gelijk kijken! Niet geschoten altijd mis enzo. Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het sowieso gezien
http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=bio-oil
Dat vraag ik dan aan m'n coach, want de directeur weet er niet zoveel van (anders zou hij mij ook niet afwijzenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Tinkepink het volgende:Vik. Vraag hem dan in ieder gevallen om een -geschreven- positieve referentie en eventueel om een aanbeveling bij een andere school.
Vriendin te logeren gehad. Eén nachtje. Mijn enige vriendin, en ze is zó anders dan ik. Ze praat aan één stuk door, meestal over zichzelf, vraagt nooit rechtstreeks iets en geeft nooit een kort bondig antwoord.quote:
En terecht! Het leven als mooie vrouw is zwaar en kent zijn keerzijdes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:.
PF is weer lekker aan het mopperen zie ik.
Ik kreeg gisteren trouwens mail van de directeur dat ze volgend jaar geen uren voor mij hebben. En vanmiddag had 'ie een gesprek met mijn
concurrent
. Ik voel me wel een beetje gepasseerd, maar goed, ik had wel verwacht dat ze loyaal zouden zijn naar hem toe. En nu ben ik dus aan het rondkijken of ik het niet tóch eens op een gewone school zal proberen
. Als ze me ergens willen hebben tenminste, want ik zet wel meteen duidelijk in m'n brieven dat ik niet goed hoor en probeer daar dan een positieve draai aan te geven. En misschien blijkt voor de klas dat het toch too much is, maar dan heb ik het iig geprobeerd en nu zit ik mezelf de hele tijd aan te praten dat het toch niet gaat lukken. Alleen ben ik een beetje laat voor komend schooljaar geloof ik
. En ik zie überhaupt amper vacatures in het noorden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Svp niet quoten, want haal deze post nog wel weg.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Lolquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef P.F het volgende:
[..]
En terecht! Het leven als mooie vrouw is zwaar en kent zijn keerzijdes!
Ooo wat balen, overtuig hem (in een rokje?)
Is er niets meer aan te doen? Ik denk wel dat je het op een horende school zou redden,
in ieder geval wel op mijn vroegere middelbare school, zal even kijken of ze vacatures hebben!
en dit is bedoeld als reclame?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef P.F het volgende:
Whehe, au m'n oren, daarna zag ik pas dat dit jaar 1 was
Beter hadden ze 2x dezelfde mensen genomen!
Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
Oi, XM, da's inderdaad klote. Is er ook een oorzaak of hoort het bij algeheel gammel lijf?
Wat betreft de niet-quoten!: het is echt veel handiger om zoiets in een quootje te zetten. Dat kan niet gequoot worden, kan fijn niemand er per ongeluk overheen lezen en toch citeren.
Ik zou mijn kind NOOIT op deze school gooienquote:
Ja. Maar 't is sund. Kan je wel thuis met blote benen ergens de wind langs je benen voelen strijken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
En het hoort bij EDS, ultiem slecht genezende plekjes die altijd een litteken worden. Maar goed, je kan je voorstellen dat ik me niet comfy voel met blote benen.
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
Oi, XM, da's inderdaad klote. Is er ook een oorzaak of hoort het bij algeheel gammel lijf?
Wat betreft de niet-quoten!: het is echt veel handiger om zoiets in een quootje te zetten. Dat kan niet gequoot worden, kan fijn niemand er per ongeluk overheen lezen en toch citeren.
Dan zou ik inderdaad een lange jurk kopen en als je dan in de tuin zit heb je hem zo omhoogquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.
En het hoort bij EDS, ultiem slecht genezende plekjes die altijd een litteken worden. Maar goed, je kan je voorstellen dat ik me niet comfy voel met blote benen.
Nouja, ik heb eigenlijk geen zomerjurkjes of rokjes omdat ik ze toch niet draag. Dus het kan wel, maar dan moet ik in m'n onderbroek gaan rondbanjerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Maar 't is sund. Kan je wel thuis met blote benen ergens de wind langs je benen voelen strijken?
Dat is dus ook mijn plan nuquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad een lange jurk kopen en als je dan in de tuin zit heb je hem zo omhoog
Kan het me voorstellen. En toch... probeer er eens schijt aan te hebben! Desnoods een laag plamuur erover en wat Sigme zegt, de wind langs je benen laten strijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.
Oh, ik heb daar een speciale hele mooie banjerboxer voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik heb eigenlijk geen zomerjurkjes of rokjes omdat ik ze toch niet draag. Dus het kan wel, maar dan moet ik in m'n onderbroek gaan rondbanjeren. Normaal heb ik er niet zoveel moeite mee, maar bij de eerste warme dagen is het altijd wel even flink balen.
Hoe dom het ook klinkt; gewoon voor de spiegel oefenenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, 't is digitaal!
binnenkort mn studiegenootjes maar 's vragen of ze model willen spelenal dan niet in 'relaxte setting', want ik ben heel slecht met poseermodellen, ik vind 't maar niets
één keer gedaan in een grijs verleden, maar zowel zelf poseren als mensen laten poseren is niet mijn ding, ik vrees nu al voor de trouwfoto's
!
het is idd. laat, maar vervangingsuren komen nog wel voorbij nuquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:.
PF is weer lekker aan het mopperen zie ik.
Ik kreeg gisteren trouwens mail van de directeur dat ze volgend jaar geen uren voor mij hebben. En vanmiddag had 'ie een gesprek met mijn
concurrent
. Ik voel me wel een beetje gepasseerd, maar goed, ik had wel verwacht dat ze loyaal zouden zijn naar hem toe. En nu ben ik dus aan het rondkijken of ik het niet tóch eens op een gewone school zal proberen
. Als ze me ergens willen hebben tenminste, want ik zet wel meteen duidelijk in m'n brieven dat ik niet goed hoor en probeer daar dan een positieve draai aan te geven. En misschien blijkt voor de klas dat het toch too much is, maar dan heb ik het iig geprobeerd en nu zit ik mezelf de hele tijd aan te praten dat het toch niet gaat lukken. Alleen ben ik een beetje laat voor komend schooljaar geloof ik
. En ik zie überhaupt amper vacatures in het noorden
.
Waha! Is het nog ergens goed voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Maken bruine benen het niet minder zichtbaar, XM? Wel flink balen, hoor.
Ik vind mezelf inmiddels een aansteller en ga morgen gewoon met blote benen naar school![]()
.
ik vind het zo erg dat ze zo weinig aan uitspraak doen in TTO...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef P.F het volgende:
Whehe, au m'n oren, daarna zag ik pas dat dit jaar 1 was
Beter hadden ze 2x dezelfde mensen genomen!
ik vind het wel meevallen. ja, er zitten plekjes, en zoals je zegt bij jou dus erger, maar dan nog... ik vind het niet afzichtelijk..... ik ben niet zo voor het bedekken van dit soort dingen... het hoort bij je, net als mijn roodgevlekte armen en mijn pigmentvlek op mn decolletee, en mn witte benen (met veel witte littekentjes)quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, heb op internet een foto gevonden van hoe mijn benen er uitzien ongeveer, op eigen risico. Het is dus niet mijn been op die foto!
Lief, maar ik voel me er té ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen. ja, er zitten plekjes, en zoals je zegt bij jou dus erger, maar dan nog... ik vind het niet afzichtelijk..... ik ben niet zo voor het bedekken van dit soort dingen... het hoort bij je, net als mijn roodgevlekte armen en mijn pigmentvlek op mn decolletee, en mn witte benen (met veel witte littekentjes)
vanaf 3.56 die maatschapijleer-leraar was echt goed!quote:
believe me, ik heb ook jaren me verstopt, tot ik ineens vond dat ik best een bikini aan kon, ook met 100 kilo, want een buik is een buik, ook in een badpak, en een bruine buik is mooier dan een witte - maar dan moet ie wel eerst in de zon! (mn benen vind ik t lelijkste van alles, en die zie je ook in een badpak. een boerkini ging me te verquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef sigme het volgende:
Ik vind ook dat iedereen beter zich gewoon aan weer & wind & blikken kan blootstellen.
Dat XM zich er niet prettig bij voelt snap ik ook wel, maar het zou béter zijn om er daar boven te staan.
besef je in elk geval maar wel dat dat nét zo in je hoofd zit als je angst voor teveel/meer eten, en de dagen dat je denkt dat je een michelin vrouwtje bent...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief, maar ik voel me er té ongemakkelijk bij.
En mensen kijken er wel naar, dus je kunt wel heel stoer zeggen: "Het hoort bij me" etc, maar als mensen kijken, is de lol er snel van af. Toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief, maar ik voel me er té ongemakkelijk bij.
Toen ik een nieuwe wiskunde leraar kreeg was het bij mij ook ineens een stuk leuker en beterquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
[..]
vanaf 3.56 die maatschapijleer-leraar was echt goed!
en daarna die docent wiskunde- hi-la-risch!! Omdat hij zo grappig was en zo leuk kon uitleggen heb ik het onder meer met een 9 afgeslotenWhehe..
En dan die scheikunde leraar, en dan die Nederlands leraar.
Ze hebben wel de leukste mensen steeds gepakt, want de rest was echt knudde
Ik mis dat soort mensen wel een beetjeDacht niet dat ik ooit zou zeggen de middelbare school te missen
!!!!
Relaxed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Oei XM...
Mo, wat een schattige foto
mijn fotocamera komt morgen, ik ben toch maar voor de Canon eos 1000d gegaan!
En ik mag nog een toets doen!!
Eensch!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
believe me, ik heb ook jaren me verstopt, tot ik ineens vond dat ik best een bikini aan kon, ook met 100 kilo, want een buik is een buik, ook in een badpak, en een bruine buik is mooier dan een witte - maar dan moet ie wel eerst in de zon! (mn benen vind ik t lelijkste van alles, en die zie je ook in een badpak. een boerkini ging me te ver)
Klopt. Vroegâh durfde ik ook geen korte mouwen te dragen, maar dat doe ik nu wel, ondanks de talloze witte littekentjes op handen en armen. Maar ik merk het altijd als mensen kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En mensen kijken er wel naar, dus je kunt wel heel stoer zeggen: "Het hoort bij me" etc, maar als mensen kijken, is de lol er snel van af. Toch?
Zo van: ik kan prima korte truitjes hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef P.F het volgende:
(Dan heb ik het niet over zelfoverschatting)
Ik zat net in de kantine te kijken ja!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef neen het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe wiskunde leraar kreeg was het bij mij ook ineens een stuk leuker en beterecht zo belangrijk om gewoon een toffe leraar te hebben :p
[..]
Relaxed!
Italiewat een wedstrijd
Ik denk het nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik zat net in de kantine te kijken ja!
Heb je trouwens mn sms gehad?
ik denk dat het kijken ook wel meevalt. jíj merkt het, omdat je er onzeker over bent. maar op de 100 mensen die je tegenkomt kijken er misshcien 20? en van die twintig hebben er misshcien 10 een mening of eenj idee over waar je littekentjes vandaan komt, waarvan er dan maar weer 5 zijn die een negatief oordeel hebben. en dan nog, ze kennen je niet, dus wat maakt het dan uit? sterker nog, je ziet ze nooit meer terug...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Vroegâh durfde ik ook geen korte mouwen te dragen, maar dat doe ik nu wel, ondanks de talloze witte littekentjes op handen en armen. Maar ik merk het altijd als mensen kijken.
Op school draag ik ook geen t-shirts, want dan zien ze m'n tattoos en dat vind ik een beetje vervelend op de eoa manier, terwijl de leerlingen wel weten dat ik ze heb. Maar dan denk ik toch: damn, ik had even wat beter moeten nadenken voor ik een tattoo op m'n onderarm liet zettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Vroegâh durfde ik ook geen korte mouwen te dragen, maar dat doe ik nu wel, ondanks de talloze witte littekentjes op handen en armen. Maar ik merk het altijd als mensen kijken.
Dat is dan weer helemaal waar!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat het kijken ook wel meevalt. jíj merkt het, omdat je er onzeker over bent. maar op de 100 mensen die je tegenkomt kijken er misshcien 20? en van die twintig hebben er misshcien 10 een mening of eenj idee over waar je littekentjes vandaan komt, waarvan er dan maar weer 5 zijn die een negatief oordeel hebben. en dan nog, ze kennen je niet, dus wat maakt het dan uit? sterker nog, je ziet ze nooit meer terug...
ook hier gaat het grotendeels om wat jij in je hoofd invult bij een blik...
Oeh! Daar staan mooie dingen tussen zeg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:39 schreef Sarabi het volgende:
Binnekort dit jurkje bestellen
http://www.topvintage.nl/(...)/0011151_800x800.jpg
Sigme wat heb je me aangedaan door over deze webshop te vertellen.....zoveel leuke dingen
Nu nog hopen dat ik dat roze jurkje aandurf naar de bruiloft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ja.........maar ook zo duur, dus nu mag ik niet meer bij H&M bestellen en 1x in de 2 maanden daar welquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh! Daar staan mooie dingen tussen zeg!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja.........maar ook zo duur, dus nu mag ik niet meer bij H&M bestellen en 1x in de 2 maanden daar wel
Die heb ik ook besteld gehad maar dan met het bovenstukje rozequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind deze leuk!
http://www.topvintage.nl/(...)ress-black-jurk.html
ik vind het best wel knap dat je het hebt weten om te kerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef P.F het volgende:
Ik vind het gewoon erg dat ik een paar jaar geleden zo was en daarom juist dat andere mensen negatief over zichzelf kunnen denken.
Ik ben er eigenlijk ook wel verbaasd over, maar ik heb het niet aangedikt of zo!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het best wel knap dat je het hebt weten om te keren
ik heb het nog wel een beetje, maar vanochtend vond ik mezelf in een flits in de spiegel op weg naar de douche best mooi eigenlijk...
Ik kijk naar alles wat voorbijloopt. Soms kunnen mensen dat wel eens verkeerd opvatten maar ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef sigme het volgende:
Ik kijk wel naar dames hoor. Bijvoorbeeld als ze opvallende benen hebben. En als dat dan opvallend belittekende benen zijn zal ik er iets bij denken als zo, die durft.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Perruche het volgende:
oh PF, gewoon doen!!! Nu kan het nog als je straks 80 bent niet meer![]()
Trouwens leuke jurkjes van die site, die 2 die jij liet zien vond ik ook de leukste toen ik een tijdje geleden op die site keek
second that!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het best wel knap dat je het hebt weten om te keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |