abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:54:32 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83249430
.

PF is weer lekker aan het mopperen zie ik .

Ik kreeg gisteren trouwens mail van de directeur dat ze volgend jaar geen uren voor mij hebben . En vanmiddag had 'ie een gesprek met mijn concurrent . Ik voel me wel een beetje gepasseerd, maar goed, ik had wel verwacht dat ze loyaal zouden zijn naar hem toe. En nu ben ik dus aan het rondkijken of ik het niet tóch eens op een gewone school zal proberen . Als ze me ergens willen hebben tenminste, want ik zet wel meteen duidelijk in m'n brieven dat ik niet goed hoor en probeer daar dan een positieve draai aan te geven. En misschien blijkt voor de klas dat het toch too much is, maar dan heb ik het iig geprobeerd en nu zit ik mezelf de hele tijd aan te praten dat het toch niet gaat lukken. Alleen ben ik een beetje laat voor komend schooljaar geloof ik . En ik zie überhaupt amper vacatures in het noorden .
Niet meer actief op Fok!
pi_83249500
owh wat jammer Vik! maar ik weet zeker dat je iets leuks gaat vinden
Ja doei.
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:58:32 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83249635
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik het sowieso gezien

http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=bio-oil
Hm, ga morgen gelijk kijken! Niet geschoten altijd mis enzo. Thnx voor de tip!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:59:13 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83249662
Vik. Vraag hem dan in ieder gevallen om een -geschreven- positieve referentie en eventueel om een aanbeveling bij een andere school.

Ben nu halverwege mijn treindrama en ik ben moe. Nog even doorbijten.

DAglijstje
o. boterham met ?? en met ?? (vergeten)
t. weet ik ook niet meer
l. 2 boterhammen met eiersalade + shoarma met met knoflooksaus
t. koekje
d. lucht en liefde (ik weet het niet )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:59:15 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83249664
Das balen Vik! Maar je vindt vast iets! Wat ik zo lees, doe je het hartstikke leuk, dus komt vast goed!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:00:40 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83249720
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:59 schreef Tinkepink het volgende:
Vik. Vraag hem dan in ieder gevallen om een -geschreven- positieve referentie en eventueel om een aanbeveling bij een andere school.
Dat vraag ik dan aan m'n coach, want de directeur weet er niet zoveel van (anders zou hij mij ook niet afwijzen )
Niet meer actief op Fok!
pi_83249758
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Hondsmoe?
Vriendin te logeren gehad. Eén nachtje. Mijn enige vriendin, en ze is zó anders dan ik. Ze praat aan één stuk door, meestal over zichzelf, vraagt nooit rechtstreeks iets en geeft nooit een kort bondig antwoord.
Ik ben een semihalfautistische techneut en heb het liefst alleen functionele gesprekken, gesloten vragen en rechtstreekse antwoorden.

We hadden al geconstateerd dat hierna Hond best meeviel .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83249805
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
.

PF is weer lekker aan het mopperen zie ik .

Ik kreeg gisteren trouwens mail van de directeur dat ze volgend jaar geen uren voor mij hebben . En vanmiddag had 'ie een gesprek met mijn concurrent . Ik voel me wel een beetje gepasseerd, maar goed, ik had wel verwacht dat ze loyaal zouden zijn naar hem toe. En nu ben ik dus aan het rondkijken of ik het niet tóch eens op een gewone school zal proberen . Als ze me ergens willen hebben tenminste, want ik zet wel meteen duidelijk in m'n brieven dat ik niet goed hoor en probeer daar dan een positieve draai aan te geven. En misschien blijkt voor de klas dat het toch too much is, maar dan heb ik het iig geprobeerd en nu zit ik mezelf de hele tijd aan te praten dat het toch niet gaat lukken. Alleen ben ik een beetje laat voor komend schooljaar geloof ik . En ik zie überhaupt amper vacatures in het noorden .
En terecht! Het leven als mooie vrouw is zwaar en kent zijn keerzijdes!

Ooo wat balen, overtuig hem (in een rokje?)
Is er niets meer aan te doen? Ik denk wel dat je het op een horende school zou redden,
in ieder geval wel op mijn vroegere middelbare school, zal even kijken of ze vacatures hebben!
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:04:13 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83249874
Oh, heb op internet een foto gevonden van hoe mijn benen er uitzien ongeveer, op eigen risico. Het is dus niet mijn been op die foto!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Svp niet quoten, want haal deze post nog wel weg.
pi_83249919
Whehe, au m'n oren, daarna zag ik pas dat dit jaar 1 was

Beter hadden ze 2x dezelfde mensen genomen!

donderdag 24 juni 2010 @ 17:06:49 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83249976
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef P.F het volgende:

[..]

En terecht! Het leven als mooie vrouw is zwaar en kent zijn keerzijdes!

Ooo wat balen, overtuig hem (in een rokje?)
Is er niets meer aan te doen? Ik denk wel dat je het op een horende school zou redden,
in ieder geval wel op mijn vroegere middelbare school, zal even kijken of ze vacatures hebben!
Lol Dank je. Maar ik wil het op een school hier in de buurt proberen, want straks ga ik verhuizen etc en pakt het allemaal niet goed uit en dan zit ik baanloos in een onbekende omgeving . Niet teveel veranderen ineens .
Ik kan het echt niet goed inschatten of ik het zou redden, maar het zou echt zonde zijn om het niet te proberen. Straks pakt het allemaal prima uit en heb ik me voor niks druk zitten maken. En er zijn vacatures in overvloed. Vooral voor eerstegraads docenten en één keer raden wie tweedegraads is .
Niet meer actief op Fok!
pi_83249999
Hier vik!

DOCENT NEDERLANDS – circa 1,0 fte (2e graads)
(vervanging wegens zwangerschap)
Ingangsdatum: omstreeks 1 oktober
Betreft lessen in VMBO BBL en KBL
Affiniteit met doelgroep VMBO leerlingen is vereist.
Sluitingsdatum vacature: 28 juni
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:07:36 #38
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83250008
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef P.F het volgende:
Whehe, au m'n oren, daarna zag ik pas dat dit jaar 1 was

Beter hadden ze 2x dezelfde mensen genomen!

en dit is bedoeld als reclame?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83250090
Oi, XM, da's inderdaad klote. Is er ook een oorzaak of hoort het bij algeheel gammel lijf?

Wat betreft de niet-quoten!: het is echt veel handiger om zoiets in een quootje te zetten. Dat kan niet gequoot worden, kan fijn niemand er per ongeluk overheen lezen en toch citeren.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83250099
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

en dit is bedoeld als reclame?
Ja denk dat ze de progressie wilden aantonen
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:11:42 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83250196
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
Oi, XM, da's inderdaad klote. Is er ook een oorzaak of hoort het bij algeheel gammel lijf?

Wat betreft de niet-quoten!: het is echt veel handiger om zoiets in een quootje te zetten. Dat kan niet gequoot worden, kan fijn niemand er per ongeluk overheen lezen en toch citeren.
Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.

En het hoort bij EDS, ultiem slecht genezende plekjes die altijd een litteken worden. Maar goed, je kan je voorstellen dat ik me niet comfy voel met blote benen .
pi_83250332
Omg, ik ben er nu 2 jaar van af en er zijn nu STEWARDS?
En een hoofd surveillant?
Het is echt verpauperd zeg
quote:
Ik zou mijn kind NOOIT op deze school gooien

Die leraar biologie die je voorbij ziet komen is wel echt een cutie !
En die scheikunde leraar was zoo mijn lievelingsleraar
pi_83250345
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

En het hoort bij EDS, ultiem slecht genezende plekjes die altijd een litteken worden. Maar goed, je kan je voorstellen dat ik me niet comfy voel met blote benen .
Ja. Maar 't is sund. Kan je wel thuis met blote benen ergens de wind langs je benen voelen strijken?
pi_83250346
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef sigme het volgende:

Klopt !
pi_83250368
quote:

[..]

Thnx! Zal het de volgende keer zo doen! Ook geen echt enorm drama als het hier mis zou gaan.

Dan zou ik inderdaad een lange jurk kopen en als je dan in de tuin zit heb je hem zo omhoog
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:17:05 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83250434
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Maar 't is sund. Kan je wel thuis met blote benen ergens de wind langs je benen voelen strijken?
Nouja, ik heb eigenlijk geen zomerjurkjes of rokjes omdat ik ze toch niet draag. Dus het kan wel, maar dan moet ik in m'n onderbroek gaan rondbanjeren . Normaal heb ik er niet zoveel moeite mee, maar bij de eerste warme dagen is het altijd wel even flink balen.
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:17:39 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83250458
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan zou ik inderdaad een lange jurk kopen en als je dan in de tuin zit heb je hem zo omhoog
Dat is dus ook mijn plan nu . Ik ga op jacht!
  Vis een optie? donderdag 24 juni 2010 @ 17:18:56 #48
70532 loveli
N
pi_83250513
quote:

[..]

Kan het me voorstellen. En toch... probeer er eens schijt aan te hebben! Desnoods een laag plamuur erover en wat Sigme zegt, de wind langs je benen laten strijken.
crap in = crap out
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:19:26 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83250533
Maken bruine benen het niet minder zichtbaar, XM? Wel flink balen, hoor.
Ik vind mezelf inmiddels een aansteller en ga morgen gewoon met blote benen naar school .
Niet meer actief op Fok!
pi_83250568
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, ik heb eigenlijk geen zomerjurkjes of rokjes omdat ik ze toch niet draag. Dus het kan wel, maar dan moet ik in m'n onderbroek gaan rondbanjeren . Normaal heb ik er niet zoveel moeite mee, maar bij de eerste warme dagen is het altijd wel even flink balen.
Oh, ik heb daar een speciale hele mooie banjerboxer voor.

Niet dat m'n benen frisse lucht te kort komen, ik geloof dat ik niet mag klagen over m'n benen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')