quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Blurred86 het volgende:
Ik krijg zo'n zin in baklava steeds van jouw lijstjes perruche!![]()
Ik ga maar eens een salade in elkaar draaien en eindelijk de final episode van Glee kijken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht, heb ook nog een stukje chocolade op!
Hoe beviel de yoga Perruche?
ik vind leuk:quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand nog leuke series die ik kan kopen? Gooische Vrouwen is bijna afgelopen... ugly betty = niet leuk, SATC = beetje leuk... veel meer ken ik er niet
Ja, de west wing! Zo tof! Ik vind het zo jammer dat die serie over is...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand nog leuke series die ik kan kopen? Gooische Vrouwen is bijna afgelopen... ugly betty = niet leuk, SATC = beetje leuk... veel meer ken ik er niet
ohja! die ook nog!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, de west wing! Zo tof! Ik vind het zo jammer dat die serie over is...
leuke foto! ik kreeg net ook een beessie bij 6.40,omdat ik iets aardigs tegen de kassajongen zeiquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
slang
oh, en nog een keer mijn oranje foto dan maar, heb 'm niet voor niets zitten maken
[ afbeelding ]
Ik voeg ook een beessie (ik heb er maar 1 , een oranje e die is zo eenzaam!) maar het mocht niet...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
leuke foto! ik kreeg net ook een beessie bij 6.40,omdat ik iets aardigs tegen de kassajongen zei
ik. ieuw. rauwe vis. rijst met azijn erdoor. wasabi/mayo. ieuw ieuw ieuw.quote:
ja dacht ik stiekem alquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik. ieuw. rauwe vis. rijst met azijn erdoor. wasabi/mayo. ieuw ieuw ieuw.
mooi, kan ik een samenvatting krijgen? Ik niet namelijk en ik hoef pas over 10 min de deur uitquote:
oohh sorry Sigme, maar hier moest ik toch echt even hardop om lachen... ik zou jou wel eens willen ontmoeten,en ik denk dat je ook binnen 5 min gek van mij zou worden, want ik praat ook heel veel meestal. En als ik ergens op mijn gemak ben óf juist helemaal niet, ga ik alleen maar méér praten doorgaansquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Vriendin te logeren gehad. Eén nachtje. Mijn enige vriendin, en ze is zó anders dan ik. Ze praat aan één stuk door, meestal over zichzelf, vraagt nooit rechtstreeks iets en geeft nooit een kort bondig antwoord.
Ik ben een semihalfautistische techneut en heb het liefst alleen functionele gesprekken, gesloten vragen en rechtstreekse antwoorden.
We hadden al geconstateerd dat hierna Hond best meeviel.
Kelder? wat heeft ie misdaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef Tinkepink het volgende:Mijn man zit ook zielig te zwelgen in de kelder
quote:
Wat cool!! Als je nog random tips hierover hebt, sta ik open voor PM.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
jeeehhh ik ga voetbal kijken, fijne avond ladies!!
oo en ik krijg mijn eerste eigenste patientIemand met een ziekte waardoor hij steeds minder kan, en dat kan hij niet accepteren. en daar ga ik hem bij helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |