Ja dat zei ik dus ook. En stel dat het wel waar is, dat ze het heeft gedaan wegens schulden of is opgestookt door die kerels, beter dat er dan NU een eind aan komt voordat ze haar overhalen om een wietplantage te beginnen of hash te smokkelen naar Marokko (gaat ze nl wel eens met de motor op vakantie).quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het maakt niet uit of het waar is. burgers beslissen niet wat misdaad is en wat niet, dat doet de politie/rechter na weging van de feiten, en het is de taak van burgers om alle feiten te presenteren.
het is nog altijd innocent until proven guilty hier, dus het is niet zo dat je pa haar rechtstreeks naar de gevangenis stuurt met een verklaring van wat hij zag.
It's a cursequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel blij dat je fantasie verder totaal niet met je aan de haal gaat, Syreen..
M'n ouders komen volgende week langs, maar wanneer precies is afhankelijk van het voetbal..
Das niet zo gek als je zo weinig hebt gegeten!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:13 schreef P.F het volgende:
Ik voel me ook niet zo lekker de hele dag, dus scheelt ook al een boel.
Ja maar dat was eerder he, als het zo warm is en ik moet ook nog veel eten.. Smoothies krijg ik wel weg. Komkommersalade was ook lekker.. Fruit heb ik helaas niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das niet zo gek als je zo weinig hebt gegeten!
Heb geen ventilator!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tip van flip: zet je ventilator vol aan voor je neus! Maar buiten is ook koel.
De douche hier is ook op zolder dus daar ben je ook meteen zweterig van
Al zal het feit dat er een cake in de oven staat ook niet helpen...
Je had grote ramen toch? Heb je al verduisterende zonwering geprobeerd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef han1987 het volgende:
Zit al sinds ik thuis ben met de ventilator voor mijn neus, echt niet uit te houden. Ben benieuwd hoe warm het hier wordt als het buiten 35 graden is, het is nu al bijna een sauna als ik thuis kom van mijn werk.
Gewone gordijnen helpen ook nauwelijks. Maar voor een jaartje heeft het inderdaad geen zin meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef han1987 het volgende:
Ik heb 3 grote ramen. Overdag zijn de lamellen en de gordijnen gewoon dicht. Maar de voorkant van mijn huisje staat precies op het zuiden, dus overdag staat er vol de zon. Daarbij nog een plat dak, pfffffffff. Het is het niet waard om hier zonwering op te hangen, ben waarschijnlijk binnen een jaar hier weg.
*trots is*quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb zin om te eten![]()
Mijn lijstje was als volgt:
O:yoghurt, appel en muesli
T: 1x mueslinotenbrood
L: 2x boterham filet americain
T: 2x mueslinotenbrood, appel
D: pistoletje en salade met gerookte kip en avocado
T:1 rose, restje gerookte kip ipv chips
Ik zat nog half te twijfelen of ik nog meer ging eten *want ik had toch al iets extra's gehad, dus het was al slecht" maar nu heb je me een positief gevoel gegeven over vandaag en wil ik dat zo houdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:![]()
[..]
*trots is*
Mooi lijstjeavocado, nootjes kip, fruit, yoghurt... heldin!
![]()
En nu echt weg!
Groente schotel + tofu + zoetzure saus (gewokt)quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je moet meer dan groenten eten om nog aan een acceptabel daglijstje te maken PF
Hihi, ik had hem al vorige week of zo verstuurdquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik had vandaag mijn brievenbussleutel gehaald en daar lag een kaart met mijn naam en adres enzo. Ik was al helemaal hyper van het idee dat iemand mij een kaart had gestuurd, mijn eerste post op mn eigen adres. Was ie van PF. Omgggggg zo liefff![]()
![]()
![]()
Op dagen als vandaag zou ik ook wel willen dat mn benen litteken/wondjesvrij zijn. De vragen steeds zijn vervelend (oh wat heb jij nou gedaan, ongeluk gehad etc). Dus ik ga weer lekker verder in mn spijkerbroek. Ook als dat eigenlijk te warm is.
Als je die neiging hebt zou ik er gebruik van maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:25 schreef loveli het volgende:
Uniek zat denk ik te wachten tot het 22 over 2 was. Geen idee waarom ik nog op ben, maar ik heb zin om op te ruimen
Mjoh, daar zal ik het geduld niet voor hebben. sog met de s van stamboomquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Tijd om een stamboom te maken dan? Leuk werkje voor midden in de nacht...
Oh, jammer. Waarom ben je eigenlijk nog op?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mjoh, daar zal ik het geduld niet voor hebben.
Hoe laat heb jij het? Hoe is het weer? Heb je ook vakantie zo?
Omdat lange jurken niet hip zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom niet vik? Geen idee of ie mij zal staan, heb er geen, maar bij sommigen is het echt
We gaan elkaar geen trauma's aanpraten hoor, daarvoor is dit topic niet.
Wat let je dan! Als je er mooi in uitziet geeft het niet als het niet meer a la mode is, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat lange jurken niet hip zijn.
En hij staat wel mooi, vind ik. Mooi decolleté enzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie de slang nu pas![]()
Dit maakt mijn dag goedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:05 schreef Viking84 het volgende:
tiramusi
Luzac zit in heel Nederland. Ook in Groningen (maar daar zijn geen vacatures) en in Zwolle. In Amersfoort starten ze met een Luzac Lyceum en daar zoeken ze nog verschillende docenten voor. Dus daar ga ik solliciteren. Zou ik dan tóch nog in Amersfoort terechtkomen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:56 schreef Phaidra het volgende:
Goodmorning!
Vik, ik ken maar 1 meisje dat ooit op het Luzac heeft gezeten, en dat was inderdaad een verwend kreng.![]()
Maar zo'n type heb je op alle scholen wel! En vergeleken met je huidige rotklas, is dit vast peanuts! Zitten er meerdere dependances of zou je dan naar A'dam willen komen?
LOL @ loveli, opruimen midden in de nacht. Maar idd, gebruik van maken als je er ineens zin in krijgt!!
Ik ga zo babyzwemmen met mijn zus en neefje! Echt zin in.
Ja dat van 'diploma kopen' las ik idd al (heb gegoogled op ervaringen met het Luzac). Maar als ik het goed begrepen heb, zijn die leerlingen gezakt omdat ze niet voldoende discipline hebben, niet omdat ze niet slim genoeg zijn. En ook niet iedereen is kak, zo las ik, want er zijn er genoeg die het zelf moeten betalen of moeten terugbetalen aan hun ouders.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:06 schreef -marz- het volgende:
Op het Luzac zitten de leerlingen ook meestal niet omdat ze zo geweldig kunnen meekomen, toch?
Ik heb aardig wat ex-Luzacscholieren gesproken inmiddels, de meesten hebben eerst op de 'reguliere' havo/vwo gefaald. En ze zijn kak. Maar dat kan je leuk vinden natuurlijk.
Plus: als docent moet je je constant verdedigen omdat het Luzac bekend staat als "even een diploma kopen".![]()
O, ik wist niet dat zoiets bestond! Handig hoor. Mijn vriendin heeft een hond die maar één maal per half jaar blaft, dat is wel ideaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:55 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga een afstandsbedienbaar hondenmartelapparaat kopen.
Ja echt, maar natuurlijk ga ik 'm niet martelen. Alleen dat blaffen moet 'ie echt afleren.
Ik moet zo'n jurk.quote:
Zelf makenquote:
Niet zo een die je kunt instellen? Kennissen van m'n ouders hebben zo'n zelfde hond als jou met dezelfde naam ook en als de hond dat ding omheeft (dus bij te hard blaffen krijgt hij een schokje) is die hond een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:55 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga een afstandsbedienbaar hondenmartelapparaat kopen.
Ja echt, maar natuurlijk ga ik 'm niet martelen. Alleen dat blaffen moet 'ie echt afleren.
Volgens mij is "niet voldoende discipline" hier een eufemisme voor "niet slim genoeg zijn". Het zijn vast Luzac-lovers die dat zeggen, ik ben er niet zo'n fan van. De Luzaccers die ik ken zijn stuk voor stuk geen hoogvliegers, maar wel allemaal gezegend met een rijke daddy-oh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat van 'diploma kopen' las ik idd al (heb gegoogled op ervaringen met het Luzac). Maar als ik het goed begrepen heb, zijn die leerlingen gezakt omdat ze niet voldoende discipline hebben, niet omdat ze niet slim genoeg zijn. En ook niet iedereen is kak, zo las ik, want er zijn er genoeg die het zelf moeten betalen of moeten terugbetalen aan hun ouders.
Maar als ik hier in Groningen langs het Luzac fiets zie ik wel kak, ja
Maar ik zal eerst eens naar school.
Zelf makenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:43 schreef neen het volgende:
Ik ken ook wel wat gasten die op het luzac hebben gezeten, met hen erbij zal je klas iig niet makkelijker wordendie gasten zijn gek! En rijkeluiskindjes misschien ook wel, maar goed ik ken er maar een stuk of 4
[..]
Zelf maken![]()
En m'n spatiebalk doet het niet meer zo goed, irritant!
Eentje met keuze uitquote:[..]
Niet zo een die je kunt instellen? Kennissen van m'n ouders hebben zo'n zelfde hond als jou met dezelfde naam ook en als de hond dat ding omheeft (dus bij te hard blaffen krijgt hij een schokje) is die hond een stuk rustiger.
Overigens wordt die hond verder stiekem verwend door z'n baas en de bazin is wel strengdat gaat niet lukken dus.
Ik weet het niet. Zal het in de praktijk vanzelf merken. Als ik aangenomen wordt tenminstequote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mij is "niet voldoende discipline" hier een eufemisme voor "niet slim genoeg zijn". Het zijn vast Luzac-lovers die dat zeggen, ik ben er niet zo'n fan van. De Luzaccers die ik ken zijn stuk voor stuk geen hoogvliegers, maar wel allemaal gezegend met een rijke daddy-oh.
Maar het is natuurlijk tof als je daar kunt werken (en ze zullen vast een fijn salaris betalen!)
Het valt me wel op dat de Nederlandse vrouw er doorgaans erg beschaafd bijloopt. Als je bijv. in de UK komt en kijkt hoe de gemiddelde vrouw daar over straat gaatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
Complexen, complexen, complexen....
Realiseren jullie je wel dat de meeste mensen vooral met zichzelf bezig zijn en jullie helemaal niet interessant vinden? Echt, het boeit ze niets dat je witte benen hebt, een paar plekjes, een vetrolletje of stom haar hebt.
Alleen kinderen pesten elkaar hier mee. En trieste volwassenen die zelf vol met complexen zitten en zich daarom maar afreageren op een ander. En die zijn zielig.
Tuniek met legging hou ik dus echt niet van, en dat zal ik ook nooit aantrekken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind "de Nederlandse vrouw" eigenlijk maar een beetje tuttigEn iedereen heeft hetzelfde aan: een aantal jaren geleden was het de spijkerjas, de afgelopen paar jaar de legging met tuniek jurkje of spijkerbroek met laarzen en nu schijnbaar de lange jurk. Vooral niet afwijken van norm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |