Heb geen ventilator!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tip van flip: zet je ventilator vol aan voor je neus! Maar buiten is ook koel.
De douche hier is ook op zolder dus daar ben je ook meteen zweterig van
Al zal het feit dat er een cake in de oven staat ook niet helpen...
Je had grote ramen toch? Heb je al verduisterende zonwering geprobeerd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:27 schreef han1987 het volgende:
Zit al sinds ik thuis ben met de ventilator voor mijn neus, echt niet uit te houden. Ben benieuwd hoe warm het hier wordt als het buiten 35 graden is, het is nu al bijna een sauna als ik thuis kom van mijn werk.
Gewone gordijnen helpen ook nauwelijks. Maar voor een jaartje heeft het inderdaad geen zin meer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef han1987 het volgende:
Ik heb 3 grote ramen. Overdag zijn de lamellen en de gordijnen gewoon dicht. Maar de voorkant van mijn huisje staat precies op het zuiden, dus overdag staat er vol de zon. Daarbij nog een plat dak, pfffffffff. Het is het niet waard om hier zonwering op te hangen, ben waarschijnlijk binnen een jaar hier weg.
*trots is*quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb zin om te eten![]()
Mijn lijstje was als volgt:
O:yoghurt, appel en muesli
T: 1x mueslinotenbrood
L: 2x boterham filet americain
T: 2x mueslinotenbrood, appel
D: pistoletje en salade met gerookte kip en avocado
T:1 rose, restje gerookte kip ipv chips
Ik zat nog half te twijfelen of ik nog meer ging eten *want ik had toch al iets extra's gehad, dus het was al slecht" maar nu heb je me een positief gevoel gegeven over vandaag en wil ik dat zo houdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:![]()
[..]
*trots is*
Mooi lijstjeavocado, nootjes kip, fruit, yoghurt... heldin!
![]()
En nu echt weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |