abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:53:12 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83259437
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan beter Tink!

Hoor wie het zegt
Ja he. Zo maar wat chips eten en een drankje drinken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83259599
Ik heb mijn docenten eens gemailt, misschien zijn het wel net mensen!
pi_83259623
O kut, nu wek ik anti sympathie op omdat ik tijdens het voetballen mail !
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:02:44 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83259715
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja he. Zo maar wat chips eten en een drankje drinken
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83260064
Ben goed bezig: heb alvast de salade gemaakt voor morgen en bezig met de rabarbermoes. Kan ik er morgen niet meer onderuit komen.
Ben trouwens nog een half uur gaan fietsen toen ik uit mijn werk kwam en ga zometeen in de pauze van het voetbal nog mijn buikspieroefeningen doen. Heb nu trouwens wel pijn in mijn benen van dat hardlopen vanmorgen.
pi_83260079
Hmm, zit ik lekker te suffen op het balkon, barst er ineens luid gejuich en getoeter los. En ik dacht ook nog dat m'n telefoon ging. En in alle commotie gooide ik mijn glaasje rosé omver.

En hoera voor zelfacceptatie wilde ik nog zeggen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_83260123
Stik toch verdomme allemaal in je kutvuvuzuela's.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:12:50 #158
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83260144
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef -marz- het volgende:
Hmm, zit ik lekker te suffen op het balkon, barst er ineens luid gejuich en getoeter los. En ik dacht ook nog dat m'n telefoon ging. En in alle commotie gooide ik mijn glaasje rosé omver.

En hoera voor zelfacceptatie wilde ik nog zeggen.

ik was ook in slaap gevallen op de bank...boh, en nu ben ik duf!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83260188
Maar je hebt een leuk dagje gehad Nyn. In gedachten zag ik je rijden in een cabriootje met wapperende haren door het Zweedse landschap.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:15:29 #160
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83260230
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef -marz- het volgende:
Maar je hebt een leuk dagje gehad Nyn. In gedachten zag ik je rijden in een cabriootje met wapperende haren door het Zweedse landschap.

voor de wapperende haren had ik m'n raampjes open gezet, maar dat zorgde voor flinke hoofdpijn, het waaide hard hier!

Maar, inderdaad: ik heb een leuke dag gehad!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83260518
Bah mijn moeder belde net met een raar verhaal over ons buurmeisje en haar gestolen? motor en nu zit ik me op te vreten dat mijn vader de politie niet alles heeft verteld en dat mijn moeder dat ook nog verdedigd

Verhaal in spoiler want het is lang en vaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83260647
Inderdaad een raar verhaal. Als het me zelf zou overkomen, zou ik het ook tegen de politie vertellen. Zou maar goed opletten met je auto's en meteen de politie bellen als je iets verdachts ziet.
pi_83260708
En verder is het ook heel sneu want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:27:43 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83260737
Raar verhaal Syrena
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83260834
Aan de andere kant wil je je ook niet mengen in zulke dingen natuurlijk, wat schiet je ermee op. Maar als de politie mij kwam vragen 'of ik iets gezien had' zou ik toch niet ontkennen dat ik ze die motor heb zien inladen idd. Suffe ouders hoor
pi_83260864
Ik vind het echt helemaal niks, ik heb echt de neiging om m'n vriendin te bellen, zij is politieagente en haar de casus voor te leggen.

Maar ja, als mijn vader dat opladen gezien heeft dan hebben meer mensen het gezien denk ik? Naja.
pi_83260915
Ik bestel iets op bol.com omdat ik geen zin heb om naar de winkel te gaan, gooit die laffe tak van een postbode 2x een briefje in de bus terwijl ik gewoon thuis ben !
pi_83260921
Maar als je het sneu vindt dan gun je haar de verzekeringscenten toch wel?
pi_83260951
OPHANGEN AAN DE HOOGSTE BOOM
pi_83260957
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef -marz- het volgende:
Aan de andere kant wil je je ook niet mengen in zulke dingen natuurlijk, wat schiet je ermee op. Maar als de politie mij kwam vragen 'of ik iets gezien had' zou ik toch niet ontkennen dat ik ze die motor heb zien inladen idd. Suffe ouders hoor
Mijn moeder zei al: Ik had het gewoon eruitgeflapt.
Maar die leest fantasy, geen detectives Ik had het ook gezegd. Gewoon omdat het zo raar is, ze laden een Harley op, die we niet hebben zien terugkomen en nu ineens is ie gestolen?
Kan ook zijn dat ie gemaakt moest worden, maar dan zeg je dat toch als je buurman poolshoogte komt nemen?
"Ja hij wordt gehaald want hij is stuk" of "Ja ik heb 'm maar verkocht"
pi_83260966
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks, ik heb echt de neiging om m'n vriendin te bellen, zij is politieagente en haar de casus voor te leggen.

Maar ja, als mijn vader dat opladen gezien heeft dan hebben meer mensen het gezien denk ik? Naja.
Je kan het toch gewoon zeggen? Ik heb ook een vriend die politie agent is en die leg ik ook van alles voor, zelfs over mij !
pi_83261054
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:31 schreef -marz- het volgende:
Maar als je het sneu vindt dan gun je haar de verzekeringscenten toch wel?
Het gaat me meer om de ongure types die eromheen hangen. Die sterk genoeg zijn om motoren op te laden en deuren te vernielen. En verder ben ik eigen pricipieel tegen het oplichten van de verzekering.

Mijn vader heeft ook doodleuk de oven uitgewassen en weer ingebouwd daar moet ik nog even stennis over trappen zaterdag
pi_83261090
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan het toch gewoon zeggen? Ik heb ook een vriend die politie agent is en die leg ik ook van alles voor, zelfs over mij !
Ja, maar ze is nog principieler als ik ben, en ze heeft jarenlang in mijn dorp gewerkt. Beetje te dichtbij het vuur dus
pi_83261110
Hoi!

O: 1x geroosterd brood met gekookt ei
T: 1x geroosterd brood met cherrytomaatjes, mayo en basilcum
T: wat ovenzoutjes
L:-
T: chocochipies van cote d'or
T: citroendropijsje
T: smoothie
D: BBQ: 2 worstjes, 1 kipsateetje, pindasaus, stukje rib eye, brood, aspergetips, portobello, en salade.
pi_83261143
En ik was heel moe en nu ben ik heel moe en over de zeik en kan ik niet meer slapen
En de bounty-ijsjes roepen mij.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:38:57 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83261165
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef Syrena het volgende:

Mijn vader heeft ook doodleuk de oven uitgewassen en weer ingebouwd daar moet ik nog even stennis over trappen zaterdag
Geniaal !
pi_83261198
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, maar ze is nog principieler als ik ben, en ze heeft jarenlang in mijn dorp gewerkt. Beetje te dichtbij het vuur dus
O nee hij is juist anti polizei, stiekem
pi_83261319
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Geniaal !
Ik baal juist want de temperatuurknop is nog steeds stuk, dus je moet nog steeds op goed geluk wat instellen. En de nieuwe oven heeft een levertijd van 11 (!!!!!) weken. En die wil ie maar niet bestellen, de knieperd. En het geld van de verzekering is wel al binnen.

Zo doet ie met alles. Mijn moeder heeft zes weken zonder wasmachine gezeten, want die moest perse van de Mediamarkt komen, daar was ie het goedkoopst. Maar dan wel weer uit zo'n dure categorie dat de MM ze niet op voorraad had en pas toen mijn moeder dreigde met echtscheiding heeft ie de oude weggedaan (die stond in de garage stof te vangen, zeker 2 jaar)
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:43:57 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83261330
Zumba was grappig! Het was van 20.15-21.05 ongeveer, en om 20.30 begon natuurlijk voetbal, dus bijna iedereen was in oranje Yours truly had alleen een beessie in dr haar, ik heb verder niks oranjes

En een paar tellen nadat we klaar waren: GOAAAL Mwehe.

Tevens lijstje. Ik had geen puf om te koken dus groentewijs is het ruk - morgen herkansing

O: twee sneetjes met kaas
L: bak ongezoete yoghurt met grote stukken fruit
T: snee brood met pindakaas
T: snee brood met pindakaas, bekertje automatenchoco
D: vier kleine afbakbroodjes met tartaar
S: Zumba
T: groooot glas melk
T: misschien nog een perenijsje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:46:06 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83261394
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:22 schreef Syrena het volgende:
Bah mijn moeder belde net met een raar verhaal over ons buurmeisje en haar gestolen? motor en nu zit ik me op te vreten dat mijn vader de politie niet alles heeft verteld en dat mijn moeder dat ook nog verdedigd

Verhaal in spoiler want het is lang en vaag
SPOILER
je vader is idd. verplicht om te melden wat hij heeft gezien... in principe werkt hij nu het onderzoek tegen en dat is strafbaar. sterker nog, omdat jij het verhaal kent ben je eigenlijk verplicht alsnog de waarheid te vertellen, volgens mij. Ik zou als ik jou was mn vader of moeder ernstig aansporen (evt. onder melding van t feit dat ie strafbaar is/medeplichtig) even de pollitie te bellen met een"ja wat ik vergat te zeggen, op die en die datum gebeurde er dat en dat. sorry, niet eerder aan gedacht"
Kwak
pi_83261397
Het is dat ik iemand mee wilde om een auto te kopen, want anders....
En toen heb ik ook al mijn moeder laten zeggen dat ik er al eentje besteld had, anders waren we nu nog steeds niet gaan kijken (voordeel van heel erg op iemand lijken, je weet z'n zwakke plek ook hij was echt even uit zijn hum, tot mijn moeder zei dat het maar een grapje was )
pi_83261538
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je vader is idd. verplicht om te melden wat hij heeft gezien... in principe werkt hij nu het onderzoek tegen en dat is strafbaar. sterker nog, omdat jij het verhaal kent ben je eigenlijk verplicht alsnog de waarheid te vertellen, volgens mij. Ik zou als ik jou was mn vader of moeder ernstig aansporen (evt. onder melding van t feit dat ie strafbaar is/medeplichtig) even de pollitie te bellen met een"ja wat ik vergat te zeggen, op die en die datum gebeurde er dat en dat. sorry, niet eerder aan gedacht"
Ja, dat heb ik dus gedaan aan de telefoon. Inclusief stemverheffing.
Ik heb het alleen van horen zeggen, daar kunnen ze niks mee Ik bel m'n vader morgen nog wel even op.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:50:28 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83261589
argh van der vaart GRRRRRRRRRRRR
Kwak
pi_83261620
Ik moet om jullie lachen
en nu kijken drie meisjes me heel raar aan omdat ik een soort van snuivend geluid maakte en das misschien een beetje raar in le bussage.

Enne Syrena idd raar, maar het klinkt wel alsof het niet helemaal klopt ja...
pi_83261711
stomme penalties
Ja doei.
pi_83261718
Waarom ben ik altijd ergens waar geen tv is als er ieys belangrijks is eigenlijk
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:53:19 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83261787
Ze zijn al door heur, dus zo belangrijk is het niet
pi_83261800
Ik vind het ook zo kneuzig gedaan als het echt waar zou zijn. Je gaat toch niet zo opvallend een motor opladen dat de buurman het ziet als je van plan bent om 'm te laten "verdwijnen" krap twee weken later?

Of ik ben gewoon te naief ofzo.
pi_83261871
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
I knowz maar iedereen praat erover en ik mis het weer.
pi_83261882
Dit is zooo schattig

hier gaat mijn biologische klok van tikken en mijn teentjes van krullen !!

donderdag 24 juni 2010 @ 21:55:05 #192
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83261888
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het ook zo kneuzig gedaan als het echt waar zou zijn. Je gaat toch niet zo opvallend een motor opladen dat de buurman het ziet als je van plan bent om 'm te laten "verdwijnen" krap twee weken later?

het maakt niet uit of het waar is. burgers beslissen niet wat misdaad is en wat niet, dat doet de politie/rechter na weging van de feiten, en het is de taak van burgers om alle feiten te presenteren.

het is nog altijd innocent until proven guilty hier, dus het is niet zo dat je pa haar rechtstreeks naar de gevangenis stuurt met een verklaring van wat hij zag.
Kwak
pi_83261902
Bovendien is Robin van Persie in een korte broek ALTIJD belangrijk.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:55:29 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83261905
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik vind t wél belangrijk.... HOLLAND HOLLAND HOLLAND
Kwak
pi_83261928
gaat wel om eerste of tweede en dus welke dag!!
Ja doei.
pi_83261964
Overigens, in ons oude huis woonde drie huizen verder een man die midden in de nacht zijn eigen auto in de fik stak om verzekeringsgeld op te strijken, en dat had mijn vader ook gezien Dat was ook zo'n raar verhaal, maar die man is dus wel opgepakt (ook omdat ie naast de auto bleef staan en niet echt pogingen deed om te blussen, en dat hadden meer mensen gezien dan alleen mijn vader).

Daar ga ik 'm ook maar eens aan herinneren.
pi_83261988
Wat mensen toch in die schele van Persie zien? I don't get it. En lag hij niet te rollebollen met een hoer terwijl z'n vrouw lag te bevallen? Of haal ik nu dingen door elkaar?
pi_83262002
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Syrena het volgende:

Maar ze komen er dus wel mooi mee weg als je vader niks zegt.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:57:27 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83262004
LAMMETJES > WK

Kwakje, wat ben je altijd leuk correct
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83262030
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het maakt niet uit of het waar is. burgers beslissen niet wat misdaad is en wat niet, dat doet de politie/rechter na weging van de feiten, en het is de taak van burgers om alle feiten te presenteren.

het is nog altijd innocent until proven guilty hier, dus het is niet zo dat je pa haar rechtstreeks naar de gevangenis stuurt met een verklaring van wat hij zag.
Blaat, de politie is er echt niet per se voor de mensen hoor. En je bent misschien wel onschuldig maar als ik zeg kwakz0r heeft dit en dit gedaan dan kan ik sowieso aangifte tegen je doen en dan ben je niet schuldig maar wel verdacht. Dat is misschien wel anders maar ook niet fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')