quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja he. Zo maar wat chips eten en een drankje drinken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef -marz- het volgende:
Hmm, zit ik lekker te suffen op het balkon, barst er ineens luid gejuich en getoeter los. En ik dacht ook nog dat m'n telefoon ging. En in alle commotie gooide ik mijn glaasje rosé omver.
En hoera voor zelfacceptatie wilde ik nog zeggen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef -marz- het volgende:
Maar je hebt een leuk dagje gehad Nyn. In gedachten zag ik je rijden in een cabriootje met wapperende haren door het Zweedse landschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Mijn moeder zei al: Ik had het gewoon eruitgeflapt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef -marz- het volgende:
Aan de andere kant wil je je ook niet mengen in zulke dingen natuurlijk, wat schiet je ermee op. Maar als de politie mij kwam vragen 'of ik iets gezien had' zou ik toch niet ontkennen dat ik ze die motor heb zien inladen idd. Suffe ouders hoor
Je kan het toch gewoon zeggen? Ik heb ook een vriend die politie agent is en die leg ik ook van alles voor, zelfs over mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:30 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks,ik heb echt de neiging om m'n vriendin te bellen, zij is politieagente en haar de casus voor te leggen.
Maar ja, als mijn vader dat opladen gezien heeft dan hebben meer mensen het gezien denk ik? Naja.
Het gaat me meer om de ongure types die eromheen hangen. Die sterk genoeg zijn om motoren op te laden en deuren te vernielen. En verder ben ik eigen pricipieel tegen het oplichten van de verzekering.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:31 schreef -marz- het volgende:
Maar als je het sneu vindt dan gun je haar de verzekeringscenten toch wel?
Ja, maar ze is nog principieler als ik ben, en ze heeft jarenlang in mijn dorp gewerkt. Beetje te dichtbij het vuur dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon zeggen? Ik heb ook een vriend die politie agent is en die leg ik ook van alles voor, zelfs over mij!
Geniaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader heeft ook doodleuk de oven uitgewassen en weer ingebouwddaar moet ik nog even stennis over trappen zaterdag
O nee hij is juist anti polizei, stiekemquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nog principieler als ik ben, en ze heeft jarenlang in mijn dorp gewerkt. Beetje te dichtbij het vuur dus
Ik baal juistquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:22 schreef Syrena het volgende:
Bah mijn moeder belde net met een raar verhaal over ons buurmeisje en haar gestolen? motor en nu zit ik me op te vreten dat mijn vader de politie niet alles heeft verteld en dat mijn moeder dat ook nog verdedigd![]()
Verhaal in spoiler want het is lang en vaag
je vader is idd. verplicht om te melden wat hij heeft gezien... in principe werkt hij nu het onderzoek tegen en dat is strafbaar. sterker nog, omdat jij het verhaal kent ben je eigenlijk verplicht alsnog de waarheid te vertellen, volgens mij. Ik zou als ik jou was mn vader of moeder ernstig aansporen (evt. onder melding van t feit dat ie strafbaar is/medeplichtig) even de pollitie te bellen met een"ja wat ik vergat te zeggen, op die en die datum gebeurde er dat en dat. sorry, niet eerder aan gedacht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Ja, dat heb ik dus gedaan aan de telefoon. Inclusief stemverheffing.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je vader is idd. verplicht om te melden wat hij heeft gezien... in principe werkt hij nu het onderzoek tegen en dat is strafbaar. sterker nog, omdat jij het verhaal kent ben je eigenlijk verplicht alsnog de waarheid te vertellen, volgens mij. Ik zou als ik jou was mn vader of moeder ernstig aansporen (evt. onder melding van t feit dat ie strafbaar is/medeplichtig) even de pollitie te bellen met een"ja wat ik vergat te zeggen, op die en die datum gebeurde er dat en dat. sorry, niet eerder aan gedacht"
I knowz maar iedereen praat erover en ik mis het weer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zijn al door heur, dus zo belangrijk is het niet
het maakt niet uit of het waar is. burgers beslissen niet wat misdaad is en wat niet, dat doet de politie/rechter na weging van de feiten, en het is de taak van burgers om alle feiten te presenteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het ook zo kneuzig gedaan als het echt waar zou zijn. Je gaat toch niet zo opvallend een motor opladen dat de buurman het ziet als je van plan bent om 'm te laten "verdwijnen" krap twee weken later?
Of ik ben gewoon te naief ofzo.
ik vind t wél belangrijk.... HOLLAND HOLLAND HOLLANDquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zijn al door heur, dus zo belangrijk is het niet
Maar ze komen er dus wel mooi mee weg als je vader niks zegt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het ook zo kneuzig gedaan als het echt waar zou zijn. Je gaat toch niet zo opvallend een motor opladen dat de buurman het ziet als je van plan bent om 'm te laten "verdwijnen" krap twee weken later?
Of ik ben gewoon te naief ofzo.
Blaat, de politie is er echt niet per se voor de mensen hoor. En je bent misschien wel onschuldig maar als ik zeg kwakz0r heeft dit en dit gedaan dan kan ik sowieso aangifte tegen je doen en dan ben je niet schuldig maar wel verdacht. Dat is misschien wel anders maar ook niet fijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het maakt niet uit of het waar is. burgers beslissen niet wat misdaad is en wat niet, dat doet de politie/rechter na weging van de feiten, en het is de taak van burgers om alle feiten te presenteren.
het is nog altijd innocent until proven guilty hier, dus het is niet zo dat je pa haar rechtstreeks naar de gevangenis stuurt met een verklaring van wat hij zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |