Het is over de hele lap zo. Zal er dit weekend nog eens naar kijken, maar ben bang dat ik zo'n knop niet kan vinden. Het is een al wat ouder ding en heeft niet zo veel knoppen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef E.T. het volgende:
Is het alleen bij het begin van de stof, of ook als er voor en achter het voetje genoeg stof ligt?
Bij het begin is wel logisch, dan is er gewoon te weinig stof om te transporteren (zeker bij dunne stofjes). Je kunt dan een stukje stik-en-trek eronder leggen wat je later wegscheurt (of patroonpapier, werkt ook)
Als het ook in het midden is... zoek eens naar een knop die je complete transportpunten laat zakken. Veel machines hebben ergens aan de achterkant zo'n knop zitten.. misschien bij het neerzetten van je machine tegen aan gekomen.
Als dat het ook niet is... dan even langs de winkel
Heeft pfaff ze niet op de site staan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef LadyRoom het volgende:
Heeft iemand een handleiding van de Pfaff select lijn?
Digitaal of ingescanned???
Volgens mij is voor 2.0, 3.0 en 4.0 de handleiding hetzelde.
En ik ben 'm kwijtgeraakt
Nice! Welke heb je besteld?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:17 schreef Nijna het volgende:
Wachten tot mn verjaardag voor de naaimachine had ik na de zoveelste strijd met dat ding gister, geen zin in. Dus ik heb 'em besteld en eind volgende week is 'ie er als het goed iskan bijna niet wachten...
En de nachtjes al aan het aftellen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |