quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet al te snugger
In een wadje daarentegen:
Toch apart. Ik heb feb-jun 2009 en feb-jun 2010 dagelijks zo gereisd en tot nu toe maar 1 keer in een donkere trein de tunnel door gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:23 schreef KapiteinT het volgende:
Heb het regelmatig in de stoptreinen vanaf Hoofddorp richting Schiphol. Deze beginnen in Hoofddorp, dus staat het licht nog niet altijd aan. Is altijd heel knus in de Schipholtunnel.
Het is niet wekelijks ofzo, maar heb het het afgelopen jaar al zeker een paar keer gehad. Meestal gaat halverwege de tunnel het licht ook weer gewoon aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch apart. Ik heb feb-jun 2009 en feb-jun 2010 dagelijks zo gereisd en tot nu toe maar 1 keer in een donkere trein de tunnel door gegaan.
Blijkbaar heb ik mazzel.
Ben blij dat ik ze niet meer heb... Wat een afzien in die treinen zegquote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op het balkon in een buffel gaan zitten met dit weer is ook geen pretje
t went, t went, Gelukkig hebben we hier nu ook sgmmetjes rijden als stopperquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ben blij dat ik ze niet meer heb... Wat een afzien in die treinen zeg
Na 4 jaar was ik er nog niet aan gewend...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
t went, t went, Gelukkig hebben we hier nu ook sgmmetjes rijden als stopper
Ook goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef dennistd het volgende:
Ik bedoel dus de circustrein die vandaag naar Duitsland gaat
Was die TT grappig bedoeldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:01 schreef Duvel het volgende:
Het volgende topic s.v.p. een betere TT, bijvoorbeeld
"Treinentopic 237, nu met WiFi (bereik t/m pagina 1)."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |