Denk het wel, want de rest van Fok doet VWO.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef braddofiel het volgende:
oke als ik dit zo allemaal nou lees, ben ik nou echt de enigste die vmbo-t doet en vrijwel geen marrokanen/turken op school heeft?
vraag het aan advanced powerquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef braddofiel het volgende:
oke als ik dit zo allemaal nou lees, ben ik nou echt de enigste die vmbo-t doet en vrijwel geen marrokanen/turken op school heeft?
*Enigequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef braddofiel het volgende:
bij jou maakt het niet uit wat je doet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef michelleee. het volgende:
[..]
*Enige
Ik denk het niet, het ligt eraan waar je op school zit. Mijn broer zat ook op vmbo-t en bij hem was het hetzelfde als bij jou. Maar bij mij op school heb je ook vmbo en daar heb je eigenlijk alleen maar Marokkanen/Turken/Watdanook. Ik doe havo trouwens.
Als jullie er samen over gaan praten is het vriendenprobleem meteen opgelost!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef danx-x het volgende:
Verder probeer ik de vriendschap met mijn oude klasgenoten weer op te pakken, want het blijkt dat ze bijna het zelfde vriendenprobleem als mij hebben.
noes, ik doe havoquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk het wel, want de rest van Fok doet VWO.
Mbo versneld Grafisch lyceum, sorry manquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk het wel, want de rest van Fok doet VWO.
lol als je habbo speelt kan je geen vrienden krijgenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:02 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik ben op habbo al de grootste en rijkste mafiabaas, maar ik bedoel echte vrienden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol als je habbo speelt kan je geen vrienden krijgen
Ja daar heb je wel gelijk in, maar als een Turk van Turkije naar Nederland komt verhuizen alleenmaar omdat de politie hier wat softer is em hier gaat hij lekker de criminalitiet in en Nederlanders lastig vallen. Mischien ben jij ze zelf nog nooit tegen gekomen, maar dat soort etters hebben we hier echt rondlopen. (stem PVV)quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:50 schreef roannelovesjoost het volgende:
wat is er mis met turken??? je hebt ook kut hollanders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |