Denk het wel, want de rest van Fok doet VWO.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef braddofiel het volgende:
oke als ik dit zo allemaal nou lees, ben ik nou echt de enigste die vmbo-t doet en vrijwel geen marrokanen/turken op school heeft?
vraag het aan advanced powerquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef braddofiel het volgende:
oke als ik dit zo allemaal nou lees, ben ik nou echt de enigste die vmbo-t doet en vrijwel geen marrokanen/turken op school heeft?
*Enigequote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef braddofiel het volgende:
bij jou maakt het niet uit wat je doet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef michelleee. het volgende:
[..]
*Enige
Ik denk het niet, het ligt eraan waar je op school zit. Mijn broer zat ook op vmbo-t en bij hem was het hetzelfde als bij jou. Maar bij mij op school heb je ook vmbo en daar heb je eigenlijk alleen maar Marokkanen/Turken/Watdanook. Ik doe havo trouwens.
Als jullie er samen over gaan praten is het vriendenprobleem meteen opgelost!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:35 schreef danx-x het volgende:
Verder probeer ik de vriendschap met mijn oude klasgenoten weer op te pakken, want het blijkt dat ze bijna het zelfde vriendenprobleem als mij hebben.
noes, ik doe havoquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk het wel, want de rest van Fok doet VWO.
Mbo versneld Grafisch lyceum, sorry manquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk het wel, want de rest van Fok doet VWO.
lol als je habbo speelt kan je geen vrienden krijgenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:02 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik ben op habbo al de grootste en rijkste mafiabaas, maar ik bedoel echte vrienden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol als je habbo speelt kan je geen vrienden krijgen
Ja daar heb je wel gelijk in, maar als een Turk van Turkije naar Nederland komt verhuizen alleenmaar omdat de politie hier wat softer is em hier gaat hij lekker de criminalitiet in en Nederlanders lastig vallen. Mischien ben jij ze zelf nog nooit tegen gekomen, maar dat soort etters hebben we hier echt rondlopen. (stem PVV)quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:50 schreef roannelovesjoost het volgende:
wat is er mis met turken??? je hebt ook kut hollanders
heksquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gemeen zijn is leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry, dat was een beetje gemeen
Een 14 jarige mag niet stemmenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:05 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, maar als een Turk van Turkije naar Nederland komt verhuizen alleenmaar omdat de politie hier wat softer is em hier gaat hij lekker de criminalitiet in en Nederlanders lastig vallen. Mischien ben jij ze zelf nog nooit tegen gekomen, maar dat soort etters hebben we hier echt rondlopen. (stem PVV)
Ik heb toch een deel van mijn familie kunnen overhalen om op PVV te stemmen, dat waren weer 21 stemmen extraquote:
Ik speelde het vroeger in groep 7 ook op aanraden van mijn vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
1..2.. nou nee. Ik heb mijn vriendin haar leven gered, omdat ze werd lastig gevallen door piep-marokkanen. Verder kende ik haar al omdat ze bij me op jui jitsu zit. Dusja zo is het eigenlijk een beetje gebloeit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sabi... euuh Dromenvangertje heeft gelijk, habbo = geen leven.Waarschijnlijk heb je je vriendin daar ook ontmoet.
Danx-x topic
quote:
Nu ik je een ker je post geschiedenis heb doorgekeken hoef ik niet eens meer serieus te antwoorden. Je neukt al en gaat al naar je werk terwijl je nog maar 14 bent?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:38 schreef danx-x het volgende:
[..]
1..2.. nou nee. Ik heb mijn vriendin haar leven gered, omdat ze werd lastig gevallen door piep-marokkanen. Verder kende ik haar al omdat ze bij me op jui jitsu zit. Dusja zo is het eigenlijk een beetje gebloeit.
Dat is nog best mogelijk, maar de rest van zijn postsquote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nu ik je een ker je post geschiedenis heb doorgekeken hoef ik niet eens meer serieus te antwoorden. Je neukt al en gaat al naar je werk terwijl je nog maar 14 bent?_
quote:Verder is het ook zo dat de meeste kinderen bang voor mij zijn, omdat ik een jongen uit het vierde een keer keihard gesloopt heb midden in de aula. (ik zit zelf in het 1e)
quote:Ja het is wel stoer, maar daar maak ik geen vrienden mee. Ze durven niet eens echt te zeggen wat ze van me vinden. Het enige wat ik hoor is: ah player, mooiboy, jij bent echt lauw.
(Nja, dit kan misschien nog, als er echt zoveel slechte op je school zitten. Maar dan post je dat niet op die manier.)quote:Ik deed daarnet mijn ogen dicht en stelde mij voor dat er geen een Turk of Marokkaan bij mij op school zat. Dat lijkt me echt geweldig. Bijna geen agressie meer, iedereen is beleefd tegen je, geen etnische groepen meer. Marja dat is een droom die nooit zal uitkomen....
quote:En ik heb daarnet op school indereen uitgescholden voor ''balhaar''. Ik kreeg van iemand een pen, en ik heb heel onbeschroft geen dankje gezegt
GVD ik kan de Alberto-Stegeman-Open-Je-Ogen jpg niet meer vindenquote:Ik ben op habbo al de grootste en rijkste mafiabaas, maar ik bedoel echte vrienden
Ik werk af en toe als assistend, bij een uitzendbureau. En neuken doe ik niet zo supervaak dus dat valt ook wel mee. Met mijn posts probeer ik inderdaad wel over te komen als een minder intelligent persoon, aangezien dit mijn 3e acc is en ik bang ben dat ik ontmaskert word. Maar de dingen die ik zeg zijn wel waar!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nu ik je een ker je post geschiedenis heb doorgekeken hoef ik niet eens meer serieus te antwoorden. Je neukt al en gaat al naar je werk terwijl je nog maar 14 bent?_
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:04 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik werk af en toe als assistend, bij een uitzendbureau. En neuken doe ik niet zo supervaak dus dat valt ook wel mee. Met mijn posts probeer ik inderdaad wel over te komen als een minder intelligent persoon, aangezien dit mijn 3e acc is en ik bang ben dat ik ontmaskert word. Maar de dingen die ik zeg zijn wel waar!
AP?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:04 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik werk af en toe als assistend, bij een uitzendbureau. En neuken doe ik niet zo supervaak dus dat valt ook wel mee. Met mijn posts probeer ik inderdaad wel over te komen als een minder intelligent persoon, aangezien dit mijn 3e acc is en ik bang ben dat ik ontmaskert word. Maar de dingen die ik zeg zijn wel waar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |