Emo zijn gaat het helemaal worden deze zomer!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef Untiteld het volgende:
Word emo en ga naar een meeting XD
Nee, je hebt ook nog andere meetings en beursen, zoek er een die te maken heeft met je bezigheden en ga erheen =D
Ja ik ben inderdaad een beetje opgefokt, het zal wel aan mij liggen. Ik ga denk ik maar mee lopen met die turken, en roken en meisjes mishandelen enzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:22 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Emo zijn gaat het helemaal worden deze zomer!
Al dat zwart is zo comfortabel met deze temperaturen.
Maar nu even zonder gekheid, al die 'verhaaltjes' die ik jou hoor vertellen schetsen bij mij niet echt het beeld van een lief onschuldig brugklassertje. Op school in de klas e.d. heb je toch altijd wel aanspraak enzo, je zal toch niet in de klas zitten met alleen maar tuig?
En anders moet je gay worden, dan vinden de meisjes meteen helemaal geweldig! Fijn samen shoppen, helemaal metroseksueel!
Tja, met deze instelling maak je ook niet snel vrienden........quote:Op maandag 28 juni 2010 00:21 schreef danx-x het volgende:
Ik deed daarnet mijn ogen dicht en stelde mij voor dat er geen een Turk of Marokkaan bij mij op school zat. Dat lijkt me echt geweldig. Bijna geen agressie meer, iedereen is beleefd tegen je, geen etnische groepen meer. Marja dat is een droom die nooit zal uitkomen....
Ja, ik ga morgen kijken hoe ik een kutmarokkaan word.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:38 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Tja, met deze instelling maak je ook niet snel vrienden........
Ja soortvan mix tussen vmbo/havo. Volgend jaar ga ik wel naar vmbo.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:17 schreef 045represent het volgende:
zit je trouwens op het vmbo? dat zou voor mij verklaren waarom er zoveel turken/marokkanen bij je op school zitten
zo krijg je nooit nieuwe vrienden he...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:04 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ja soortvan mix tussen vmbo/havo. Volgend jaar ga ik wel naar vmbo.
En ik heb daarnet op school indereen uitgescholden voor ''balhaar''. Ik kreeg van iemand een pen, en ik heb heel onbeschroft geen dankje gezegt
Zo raak ik bevriend met die turken, en aangezien iedereen op dit topic die Turken en Marokkanen zo goed vinden ga ik maar met ze meelopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef 045represent het volgende:
[..]
zo krijg je nooit nieuwe vrienden he...
Dan wil ik ook weer niet zeggen dat je bij iedereen moet slijmen enzo, maar je kan toch wel normaal doen tegen iedereen, dat ze je in ieder geval al respecteren??
Off topic: "Balhaar" is trouwens een geniaal woord:
Moet je vooral doen, met die turken+marokkanen meelopen... Krijg je alleen maar problemen vanquote:Op maandag 28 juni 2010 09:25 schreef danx-x het volgende:
[..]
Zo raak ik bevriend met die turken, en aangezien iedereen op dit topic die Turken en Marokkanen zo goed vinden ga ik maar met ze meelopen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:32 schreef Peachcore het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet op 't vmbo zit.
want niemand op vmbo heeft vrienden kloptquote:Op maandag 28 juni 2010 12:32 schreef Peachcore het volgende:
Als je dankjewel tegen iemand zegt voor het lenen van een pen, ben je niet meteen zijn vriend. Het is gewoon de basis van respect en normale manieren.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:25 schreef danx-x het volgende:
[..]
Zo raak ik bevriend met die turken, en aangezien iedereen op dit topic die Turken en Marokkanen zo goed vinden ga ik maar met ze meelopen.
Heb je het topic doorgelezen? Allemaal geschifte kutkoters die dingen oplossen met hun vuistjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
[..]
want niemand op vmbo heeft vrienden klopt
Eerst zien,dan gelovenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef danx-x het volgende:
Verder is het ook zo dat de meeste kinderen bang voor mij zijn, omdat ik een jongen uit het vierde een keer keihard gesloopt heb midden in de aula. (ik zit zelf in het 1e)
Ja ik porbeer toch een turk te worden, dan moet ik mijn respect voor andere en manieren weglaten.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:39 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Als je dankjewel tegen iemand zegt voor het lenen van een pen, ben je niet meteen zijn vriend. Het is gewoon de basis van respect en normale manieren.
ALERT! Iemand die gymnasium doet!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:32 schreef Peachcore het volgende:
same herequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Niet te geloven dat ik in het begin serieuze antwoorden gaf aan TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |