mag niet op de school van mijn zoonquote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Finland. het volgende:
Jemig, waar is de tijd gebleven waarin je nog gewoon met een zakje chips kan trakteren. Gelukkig heb ik (nog) geen kinderen
Natuurlijk kan dat wel & er zijn genoeg kindjes die dat doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Finland. het volgende:
Jemig, waar is de tijd gebleven waarin je nog gewoon met een zakje chips kan trakteren. Gelukkig heb ik (nog) geen kinderen
Oh ja Trui, die vind ik geweldigquote:Op zondag 12 september 2010 12:54 schreef trui het volgende:
misschien zijn luchtballonnen-traktaties iets voor jullie?
rewimo wellicht? pm haar anders evenquote:Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh ja Trui, die vind ik geweldig![]()
op de voorbeeld-foto staat zelfs; Hoera, Hoera, Lotte is 4 jaar![]()
Maar de tekst is in het NL... is er iemand handig genoeg om die naar het Duits te zetten?
De tekst kan ik wel vertalen, ik bedoelde dat het op het printje moet komen, via Photoshop ofzoquote:Op zondag 12 september 2010 13:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
rewimo wellicht? pm haar anders even![]()
ik kwam inspiratie opdoen voor Jan's tweede verjaardag, die hij dit keer natuurlijk ook op de psz gaat vieren. Het moet alleen wel zo goedkoop mogelijk, want we hebben budgetbeheer, dus dure dingen zijn uitgesloten
Je hebt PM, thnx!quote:Op zondag 12 september 2010 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil het weleens proberen... je mag me de tekst in het duits wel sturen per pm.
je kunt ook kartonnen of papieren bekertjes nemen en die beplakkenquote:Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh ja Trui, die vind ik geweldig![]()
op de voorbeeld-foto staat zelfs; Hoera, Hoera, Lotte is 4 jaar![]()
Maar de tekst is in het NL... is er iemand handig genoeg om die naar het Duits te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |