Google gaf mij dit topic Traktatie na geboorte broertje/zusjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef DJMO het volgende:
ik ben op zoek naar een ideetje om uit te kunnen delen als het broertje van jan geboren is. ik heb alleen geen flauw idee, en het traditionele beschuit met muisjes vind ik zo saai .. iemand een idee? (voor een groep van minimaal 18 kinderen, en drie leidsters)
Ja leuk he, en vrij simpel.Past ook goed bij de naam van meisje. We hebben ook nog een heel grappig schaap gemaakt, op hetzelfde principe gebaseerd en er zijn er nog een paar in ontwikkeling.quote:
geen idee eigenlijk, het zijn van die uitdeelzakjes van de C1000 dacht ik. Zitten 4 of 5 snoepjes per zakje in. Smaken wel goed trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef Stiemie het volgende:
Wat zit er in het snoepzakje? Ik ben al aan het rondkijken naar iets voor onze oudste die wordt in juli 4....
Dank! Meisje wordt al een echte grote meid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
ziet er leuk uit ueberd.
gefeliciteerd met je mooie dochter!
Wij hebben ditzelfde gedaan maar dan met lange vingers. Dan heb je minder kans dat ze zo snel breken en past misschien qua smaak ook beter bij chocolade en muisjes. Au-bain-marie de chocolade opwarmen en daarna dopen in de muisjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Ca.ra het volgende:
Ik had voor mijn man's werk soepstengels met een uiteinde gedoopt in witte chocolade en besprenkeld met muisjes. Dat was wel meer werk dan ik gedacht had, mede ook omdat er vrij veel gebroken stengels in het pak zaten en ik dus twee keer extra soepstengels moest gaan kopen voordat ik 35 goede stengels gemaakt had.
Het was wel een grote hit op zijn werk, er was zelfs iemand die foto's had gemaakt om aan zijn vrouw te laten zien....
Dank!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow die bijtjeswat leuk. Ook allemaal zelf gemaakt? Best nog wel een werkje of niet?
Vindt ze erg leuk, maar ik heb tot nu toe alleen de koekjes ervan kunnen vinden....quote:Op zondag 8 mei 2011 09:26 schreef mrien het volgende:
Voor Lotte's verjaardag eind juni wil ik deze cakejes gaan maken
Thx! Ga ik nog ff naar kijken van de weekquote:Op zondag 8 mei 2011 15:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk zeg Mrien!!! Van de sprookjesboom hebben ze wel meer dingetjes bij AH, ik heb er laatst een CD gehaald voor Meike, leuk joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |