Wat je kunt doen zijn dropveters met daarom heen nibit ringetjes (als ware een ketting) en dan een snoepsleutel in het midden . Deed het hier erg goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:00 schreef Vicky het volgende:
iets eetbaars denk ik.
iets blijvends wordt 9 van de 10x weggegooid.
dat is leuk bij een verjaardag, die dropketting, maar bij geboorte wil ik toch iets met rozequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Wat je kunt doen zijn dropveters met daarom heen nibit ringetjes (als ware een ketting) en dan een snoepsleutel in het midden . Deed het hier erg goed.
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Moet je er natuurlijk niet 2 met een koemelkallergie tussen hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:04 schreef owlet het volgende:
diepvriessoesjes met glazuur en muisjesDie kunnen kant en klaar in een versierd bakje in de vriezer.
Wij deden het met kleutertaaitaaitjes, maar daar is het niet echt de tijd voor
leuk idee Owlet!! En navraag over er kindjes met KMA zijn is zo gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet je er natuurlijk niet 2 met een koemelkallergie tussen hebben
hoelang na de geboorte heb je dat gedaan? neem aan dat je op de dag van geboorte daar puf voor hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Igraine het volgende:
Ik had zelf van paier tasjes in elkaar geplakt, welke bedrukt waren met roze en witte muisjes en een foto van de baby. Met daarop "Hoera, M. heeft een zusje gekregen". Erin had ik kleine zakjes gedaan met roze en witte spekmuisjes en een paar anijsmuisjes ter decoratie.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
hoelang na de geboorte heb je dat gedaan? neem aan dat je op de dag van geboorte daar puf voor hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |