abonnement Unibet Coolblue
pi_83359993
Heerlijke foto's in de zon allemaal!!!

Oscar wat goed van je jongen, je stáát!

Stiemie wat heb je toch prachtige meiden!

Thomas altijd leuk om jou te zien! En net als Evi nu 10 maanden en 4 dagen oud



mis mijn eigen kindje, die is ivm de verhuizing bij opa en oma logeren
#geen
pi_83360552
Trix, wat een lief commentaar. Grappig dat je zegt dat Lente zo’n meisjessnoetje heeft. Als ze geen jurkje aan heeft, vragen mensen standaard hoe oud hij is, of hoe hij heet. Vooral in de draagdoek. Ik verbeter het niet eens meer.

Wat staat dat helmpje Stef goed, zeg. Het viel me niet eens op dat ie ‘m op had. Hij heeft zo’n pretbekkie. En had ik al geëgd dat ie op je lief lijkt? En die gymnastiekfoto’s! Het is dat je erbij zegt dat ie niet vooruit komt, anders zou je denken dat ie de hele kamer doorcrost!

Ah, daar is dè foto, Seilram. Wat gaaf!

Mooie foto, Laura. Die zal wel lekker geslapen hebben ’s nachts, of niet?

Kleine Daan. Lief snoetje heeft ie. Ik zou ‘m zou meenemen.

Wat een gaaf waterding, BE. En: “ik zie m’n voeten niet.” Joh!

Da’s een hele lieve foto, Ireth. Mooie ogen!

Thomas, wat een lekker beertje ben je! Ik zou je niet herkennen!

Aah, en Esmée wordt steeds mooier.

Judochamp, gefeliciteerd!

Lentemeisje





  zondag 27 juni 2010 @ 16:13:24 #103
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83361015
Ja hee Duchess, valsspelert. Je moet wel een foto plaatsen he desnoods een oude

Ik kan me voorstellen dat je je meiske mist. Schiet de verhuizing wel op?

Ik vind Lente ook wel echt een meisje hoor. Bij Thomas hebben we het ook. Gisteren nog bij de jaarmarkt, Thomas in de kinderwagen met een t-shirt met auto'tjes erop: Goh, wat heeft uw dochtertje aan haar beentjes? En even verderop: Ah wat een lieverd, hoe oud is ze? (dan zeg ik altijd: ik ben dertig, maar mijn zoon is tien maanden )



Thomas en Seery, onze kat, zijn tegenwoordig de beste vrienden. Seery komt er dan ook graag bijzitten als Thomas gaat spelen. En als ze een slaapje ligt te doen (90% van de tijd) en Thomas huilt, dan komt ze steeds kijken wat er aan de hand is.

Mijn duo:


[ Bericht 27% gewijzigd door Ca.ra op 27-06-2010 16:20:36 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 27 juni 2010 @ 17:11:08 #104
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83363810
haha die kat en Thomas zo, wat drollig

Oscar staat woehoe!
en Sasha in dat badje en met die water/zandbaan <3 geweldig zo lekker spelen met dit weer. Heerlijk!

Lentesnoetje

Suus, leuke mooie lieve suus

Wij hebben een fop-Japanner
de yukata die B. mee had genomen past.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83365535
Oscar wat goeeeed! En Sasha in een blokjesbad

Wat een rijkdom Bass_Miss en wat is Fons uitgegroeid van spekbaby naar lange dunne slungel!


Leuke foto's van je meiden Stiemie! Wat is Linde groot daar! (En Texel ik ben jaloers! maar ga in dec nog weer)

Ik vind Lenthe ook echt een meisje Ssserpente, ze heeft een heel zacht meisjes gezichtje, ik kan me niet voorstellen dat mensen zich vergissen. En dat wipneusje vind ik altijd zo schetig

Thomas zou ik ook nooit hebben kunnen aanzien voor een meisje, das toch gewoon een heerlijke echte knul?!

Staat Amelie leuk! Maar ik zou niet zo goed weten wanneer je zoiets nou aandoet, is het als overslagjurkje bedoelt of meer een badjasje?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 27 juni 2010 @ 17:55:10 #106
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83365934
Het is een zomer-kimono. Dus het is gewoon voor zo, voor buiten. Wij zijn van plan het meer te gebruiken als het zo warm is als nu en ze uit het badje komt ofzo, even snel-snel wat aan. Ze heeft er ook geen romper onder aan, niet nodig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83366039
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:46 schreef Poppejans het volgende:

Staat Amelie leuk! Maar ik zou niet zo goed weten wanneer je zoiets nou aandoet (...)
Nou gewoon, voor een leuke foto, is dat niet reden genoeg? Het staat Amélie ontzettend leuk! Een klein dametje is ze zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 18:31:47 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_83367107


[ Bericht 57% gewijzigd door lady-wrb op 27-06-2010 20:18:33 ]
  † In Memoriam † zondag 27 juni 2010 @ 18:34:24 #109
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 27 juni 2010 @ 18:56:36 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_83367966
amélie in yukata wat een plaatje!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 27 juni 2010 @ 19:47:19 #111
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83369563
À la Incantrix ...

Pvoesss, wat je moppeke daar heerlijk eigenwijs te dromen en te duimen .

Harry en Thomas samen in badje . Wat heeft Thomas een exotisch kleurtje, mooi ventje zeg Cara. En Harry heeft zo'n lief, leuk snoetje.

En dan lente, als echo , ze heeft een geweldig neusje Serpente . Ze is helemaal geweldig, maar dat zeg ik bij de volgende reeks foto's.

Webkim, je jongens lijken daar inderdaad erg op elkaar.

Oh Twinkly, oh twinkly, ik ben echt verlifd op Niels. Wat een heerlijk knullejte is dat toch . Ik vind hem echt bijzonder leuk altijd .

Seilram, die onderwaterfoto, wat goed! Echt heel stoer.

En dan Stef, die vijfde foto, met dat opduwen, die vind ik echt geweldig . En die met de fles op de bank, om bij weg te smelten .

En dan Thijs van Mclaura, die ziet er steeds al zo groot uit. lekker jong is het ook .

Het duo van Bass-Miss . leuk, zo van achteren .

Daan is ook een poepie zeg . Die zie ik ook te weinig voorbij komen eigenlijk.

En dan Stef weer, met zijn enrome luier . En zijn helmpje . Tis een lekker ding, dat is het .

TF, wat knap . Ziet er goed uit zeg, en jouw jongens hebben altijd zoiets kwetsbaars over zich .
  zondag 27 juni 2010 @ 19:54:02 #112
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83369745
Ik ga nog even verder...

En dan Thomas weer, in een badje. cara, dit is echt voor het eerst dat ik hem zie en dan ga jij je lopen verontschuldigen voor de hoeveelheid foto's . Het is ook zo fijn gewoon, lekker buiten .

Stiemie, wat een dametjes heb je toch. Heerlijk, en ze lijken echt enorm op elkaar vind ik.

BE, je jongens . Die eerste foto lijkt wel ergens in Italië ofzo. Oh, dat ziet er heerlijk uit zeg . En wat knap van oscar .

En de dochter van Ireth, wat een grote meid is ze al. Zo heerlijk vrolijk altijd .

Lente, daar ben je, maar nu echt . Ik vind die derde foto echt prachtig Serpente, zo'n heerlijk, levenslustig meisje zie ik daar, met haar lieve kleertjes .

En die tweede van Thomas met poes, , zo grappig altijd, dat soort foto's.

En Amélie is een geboren Japannertje, hoeft niks meer aan te gebeuren .

haha, ladt-wrb, das pas een zwembad . Over je zoon kan ik niet zoveel zeggen. Ik zie hem niet zo goed .
  zondag 27 juni 2010 @ 20:02:07 #113
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_83370059
Wat een heerlijke vrolijke foto's Sorry dat ik niet op iedereen apart reageer, heb wel iedereen bekeken
  zondag 27 juni 2010 @ 20:08:00 #114
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83370262
en weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Groofsken op 29-06-2010 06:34:27 ]
  zondag 27 juni 2010 @ 20:11:41 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83370411
Sasha viel hier ook echt onherroepelijk in slaap om 10 over 6. Kreeg er geen hap meer in.

Kijk R dan!
***
pi_83370496
Wat een feel good foto's Groofsken, heerlijk (vermoeiend) dagje zo te zien!
En Wolf heb ik bij toeval net voor het slapen gaan in dezelfde romper als R. gestoken die op de foto waar ie bijna de ogen van zn zus uitsteekt

Morgen zwemmen in de tuin bij oma&opa en Oranje kijken, ik zal ook weer eens recente foto's showen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 27 juni 2010 @ 20:14:36 #117
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83370519
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha viel hier ook echt onherroepelijk in slaap om 10 over 6. Kreeg er geen hap meer in.

Kijk R dan!
Geweldig is dat hè? Ik ken dat niet zo bij mijn dochter, maar ze zakte echt helemaal weg.
pi_83370623
Och Groof, wat een tafereeltje zeg, op die eerste foto. Wat een lekker plekkie! En S. lekker klooien in het water. Ik weet nog hoe geweldig ik het vroeger vond om gewoon een beetje in het water te rotzooien. Ik hoop dat Lente dat ook heeft straks.

En op die foto waarop ze moe aan tafel zit, zou je d’r zo een knuffel willen geven. En die slaapfoto is geweldig! En R, vieze eetfoto’s zijn niet helemaal aan mij besteed, maar bij R. kan ik er doorheen kijken.
  zondag 27 juni 2010 @ 20:27:23 #119
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83371029
Oh Groofs wat een heerlijke foto's
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83372216
Lenthe leuk jurkje
Amelie
S en broertje

Verjaardagspam

Plakoorbelletjes, don't worry



  zondag 27 juni 2010 @ 20:54:27 #121
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83372305
dana heeft gewoon een bruidstaart voor haar verjaardag gekregen . het ziet er heerlijk zonnig en feestelijk uit . En een paraplu doet het heel goed in zo'n felle zon .
  zondag 27 juni 2010 @ 21:00:00 #122
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83372630
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef DuchessX het volgende:
Zó petite Simmu en idd wordt Selene al groot!

Wat een lieve foto's van je geboefte WebKim


Morgen verhuizen. De dozen zijn al ingewijd
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat komt dat pakje me bekend voor zeg!


Ik zag de thumbnail staan en dacht even dat dat foto's van Jorja waren die ik niet kende.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 27 juni 2010 @ 21:59:11 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83375809
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lenthe leuk jurkje
Amelie
S en broertje

Verjaardagspam
[ [url=http://lh4.ggpht.com/_YMogOdUpC1Y/TCZTw4c6vTI/AAAAAAAAAQU/zcy5Gixkf0A/s512/DSC03306.JPG]Plakoorbelletjes, don't worry
Misstaat haar niet hoor.

Mijn kind heeft ook oorbellen en is pas 2,5 en ik ben ook geen tokkie
  zondag 27 juni 2010 @ 22:31:53 #124
61183 leonieke
Dan toch?
pi_83377557
Wat een heerlijke zomerfoto's allemaal Nu wil ik ook helemaal een tuin om volgend jaar veel foto's te kunnen nemen
De foto's hier zijn dus binnen op de luchtmatras genomen (te warm in de slaapkamer, dus mama en papa slapen beneden op een luchtmatras )


pi_83378073
Och Leonieke, die laatste... wat een klein mannetje is het nog.

De verjaardagstaart van Dana! Wauw! Mooi !!!!!
en de prinses zelf ook natuurlijk!

Stef met zijn stoere helm, ik hoop dat hij er gauw aan went Incantrix, zielig dat hij het zo naar vindt.

De meiden van Stiemie, echt te leuk! En zo groot alweer!

Meike kreeg een K3 jurk van Memmel! En ze is zooooo blij dr mee!


Lars kan ineens een hele poos zelfstandig zitten!


En hij heeft vanaf nu een zandbakverbod....
En wel hierom....
View My Video
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')