Nou gewoon, voor een leuke foto, is dat niet reden genoeg?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:46 schreef Poppejans het volgende:
Staat Amelie leuk! Maar ik zou niet zo goed weten wanneer je zoiets nou aandoet (...)
Geweldig is dat hè? Ik ken dat niet zo bij mijn dochter, maar ze zakte echt helemaal weg.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha viel hier ook echt onherroepelijk in slaap om 10 over 6. Kreeg er geen hap meer in.
Kijk R dan!
Wat komt dat pakje me bekend voor zeg!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef DuchessX het volgende:
Zó petiteSimmu en idd wordt Selene al groot!
Wat een lieve foto's van je geboefte WebKim
Morgen verhuizen. De dozen zijn al ingewijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misstaat haar niet hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lentheleuk jurkje
Amelie![]()
S en broertje
Verjaardagspam
[ [url=http://lh4.ggpht.com/_YMogOdUpC1Y/TCZTw4c6vTI/AAAAAAAAAQU/zcy5Gixkf0A/s512/DSC03306.JPG]Plakoorbelletjes, don't worry
Dat vond mevrouw zelf ookquote:Op zondag 27 juni 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
Misstaat haar niet hoor.
quote:Mijn kind heeft ook oorbellen en is pas 2,5 en ik ben ook geen tokkie![]()
Laat ik daar nu ook last van hebben jaquote:Op maandag 28 juni 2010 08:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leonieke, wat een mooi kindje heb jij...zou er bijna van gaan rammelen![]()
Ik voelde me ook niet aangesproken hoor. Zette die opmerking er gewoon uitmezelf bij.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dat vond mevrouw zelf ook
[..]
bedoelde ook niet te zeggen dat het aso is als kindjes al op jonge leeftijd oorbellen hebben. Maar 2 jaar vind ik persoonlijk gewoon te vroeg
Bijna goed, een ragdoll. (een tweedehandsje die zou worden afgemaakt omdat ze niet met andere katten overweg kan)quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef snakelady het volgende:
Thomas en Poes, wat leuk ( heilige birmaan?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |