nou ik wellicht, lekker rustig, geen rijenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh ja, logisch toch? Wie gaat er dan ook boodschappen doen om die tijd?
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:48 schreef Lod het volgende:
Om terug te komen op de OP. TS: waarom voel je je bedreigd door mensen die andere voorkeuren en smaak hebben dan jezelf?
Ja. Maar. Uiteindelijk trappen ze alleen maar tegen een balletje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee hoorhet is prima als jij andere dingen leuk vindt als ik.
Maar dan moet het wel beargumenteerd worden vind ik, en niet alleen zeggen van "ja, ze trappen alleen maar tegen een balletje aan".
Dat is gewoon niet waar, er komt veel meer bij kijken dan dat.
Dan heb ik het nog niet eens over de behendigheid, conditie, en inzicht, maar bijvoorbeeld het tactische aspect.
Infantiele zien het inderdaad zo simpel, maar dat ligt aan hun, niet aan het spelletje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar. Uiteindelijk trappen ze alleen maar tegen een balletje.
Staat ook zo lekker in het contrast met het vieren van een doelpunt, internet held.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zou in euforie m'n wijf neuken, niet m'n beste maat knuffelen
Ja, en schakers verplaatsen alleen maar stukjes hout en pro Starcrafters schuiven alleen maar met hun muis.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:46 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja. Maar. Uiteindelijk trappen ze alleen maar tegen een balletje.
ja maar die bewegen dat stukje pas na lang overwegenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, en schakers verplaatsen alleen maar stukjes hout en pro Starcrafters schuiven alleen maar met hun muis.
Ik geef ook niets om voetbal, maar ik wil best geloven dat er wel degelijk tactiek bij komt kijken.
En bij voetbal moet je in een split second bedenken wat je gaat doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar die bewegen dat stukje pas na lang overwegen
Infantielen en het ligt aan hen, voetbalsupporter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Infantiele zien het inderdaad zo simpel, maar dat ligt aan hun, niet aan het spelletje.
Net zoveel als bij voetbal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Heroinjunk het volgende:
(hoeveel man hebben ze bij hockey?)
Houd die oogkleppen maar op ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef cvboer het volgende:
Normaal heb ik met voetbal helemaal niks, maar ik kijk nog liever naar het nederlands elftal dan naar die kankerclubs zoals een ajax, fijenoord of pvc, of wat voor naam ze ook hebben. Op dit WK zijn er geen rellen, iedereen maakt lol en vier feest, met elkaar. Dat ze dat bij bovenstaande kankerclubs nooit voor elkaar krijgen is mij een raadsel....
Waarom kan niet iedere niet-voetbalfan zo normaal zijn als deze man?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, en schakers verplaatsen alleen maar stukjes hout en pro Starcrafters schuiven alleen maar met hun muis.
Ik geef ook niets om voetbal, maar ik wil best geloven dat er wel degelijk tactiek bij komt kijken.
Omdat trollen leuker is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan niet iedere niet-voetbalfan zo normaal zijn als deze man?
Zelfs een blinde ziet deze troll.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Origineel plaatje. Zelf gemaakt?
Woorden zijn ook erg complex.
Ok, zeg dan maar niks meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Origineel plaatje. Zelf gemaakt?
Woorden zijn ook erg complex.
omdat je als niet voetbal fan de godganse dag voetbal door je strot wordt gedouwdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan niet iedere niet-voetbalfan zo normaal zijn als deze man?
Leer ermee omgaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat je als niet voetbal fan de godganse dag voetbal door je strot wordt gedouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |