absoluut, toch is het pijnlijkquote:
Ik dacht eerst ook welke amateur is er aan het zingen.quote:
Jong geleerd is oud gedaan, dat wordt een echte toppresentatrice, nieuwe Frits en Barbara Barend.quote:
alsof Slowakije en Nieuw Zeeland die hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:11 schreef Thelonious het volgende:
Heeft Gijp het weer over spelers die het verschil maken bij hun club.
Hadden ze welquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef tong80 het volgende:
De broer van de vroegere stervoetballer van Real Madrid Laurie Cunningham kwam er tijdens zijn carriere voor uit homo te zijn. Die pleegde zelfmoord nadat ie zoals ze al zeiden geen leven meer had. Jammjer dat ze het daar niet over hebben als zogenaamde kenners.
Het zijn entertainers. Geen kenners.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef tong80 het volgende:
De broer van de vroegere stervoetballer van Real Madrid Laurie Cunningham kwam er tijdens zijn carriere voor uit homo te zijn. Die pleegde zelfmoord nadat ie zoals ze al zeiden geen leven meer had. Jammjer dat ze het daar niet over hebben als zogenaamde kenners.
Als de rokjes van de Bavaria meisjes nog korter worden gaan ze door het leven als de Befvaria meisjesquote:
Toen had ik mijn post al geplaatstquote:
Ja een hoofdredacteur van een voetbalblad is geen kenner iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn entertainers. Geen kenners.
Tis wel een kenner, maar zodra zij aan tafel schuiven is het toch showbizz.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een hoofdredacteur van een voetbalblad is geen kenner idd
jawel hoor ik aan het geluidquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef SemperSenseo het volgende:
Volgens mij is het geen playback...
Zijn microfoon is doorgeloopt met het muziekbandje, daarom klinkt het zo raar..quote:
Die heb ik gestuurd!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:34 schreef DrDentz het volgende:
"voor een boerenlul uit de betuwe zie je er best goed uit"![]()
bazenmail
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heb ik gestuurd!![]()
![]()
eindelijk eens in de uitzending.
cewlquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het al zo vaak geprobeerd, maar je moet blijkbaar dus proberen om tijdens de uitzending te mailen. Heb al vaker gezien dat mensen inhaken op bepaalde kledingkeuzes of dat de Gijp chagrijnig is enzo. Toen dacht ik laat ik het eens met een balorig mailtje proberen en ja hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
cewl
ik wil ook eens in de uitzending met een mail
Hey superworm, het is echt waar.quote:
Foeke Booy en Bosquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie zitten er vanavond? Gerard en Wouter Bos?
Tofquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey superworm, het is echt waar.Ach als mensen het niet geloven hebben ik en mijn huisgenoot er tenminste nog lol om gehad.
Gerard Joling moet sowieso stoppen met zingen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef planethugo het volgende:
als dat nog geen playback was weet ik t ook niet meer
Even eerlijk, stem jij PVV?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef wdn het volgende:
Ben ik nu echt de enige die vind dat Boulahrouz degene is die fout zat? Hij veroorzaakte de vrije trap waaruit de pingel ontstaat. Was Van der Wiel denk ik niet gebeurd.
Mwa, toen ging t nog wel, begin van de 2e helft werden ze alleen te kakken gezet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks professioneel gedaan. Vandaag was het de 1e helft gewoon echt slecht. Ze werden terug gedrukt door Kameroen.
Nog niet al zetten ze een pistool op mijn hoofdquote:
ach jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus kritiek op Khalid refereert gelijk aan stemmen op de PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |