absoluut, toch is het pijnlijkquote:
Ik dacht eerst ook welke amateur is er aan het zingen.quote:
Jong geleerd is oud gedaan, dat wordt een echte toppresentatrice, nieuwe Frits en Barbara Barend.quote:
alsof Slowakije en Nieuw Zeeland die hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:11 schreef Thelonious het volgende:
Heeft Gijp het weer over spelers die het verschil maken bij hun club.
Hadden ze welquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef tong80 het volgende:
De broer van de vroegere stervoetballer van Real Madrid Laurie Cunningham kwam er tijdens zijn carriere voor uit homo te zijn. Die pleegde zelfmoord nadat ie zoals ze al zeiden geen leven meer had. Jammjer dat ze het daar niet over hebben als zogenaamde kenners.
Het zijn entertainers. Geen kenners.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef tong80 het volgende:
De broer van de vroegere stervoetballer van Real Madrid Laurie Cunningham kwam er tijdens zijn carriere voor uit homo te zijn. Die pleegde zelfmoord nadat ie zoals ze al zeiden geen leven meer had. Jammjer dat ze het daar niet over hebben als zogenaamde kenners.
Als de rokjes van de Bavaria meisjes nog korter worden gaan ze door het leven als de Befvaria meisjesquote:
Toen had ik mijn post al geplaatstquote:
Ja een hoofdredacteur van een voetbalblad is geen kenner iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn entertainers. Geen kenners.
Tis wel een kenner, maar zodra zij aan tafel schuiven is het toch showbizz.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een hoofdredacteur van een voetbalblad is geen kenner idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |