Eindelijk iemand met verstand!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent sowieso pauper als je hyves hebt.
Euh ja dus?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij geen verstand hebt
ik doelde ook op het feit dat jij hyves voor paupers vindtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij geen verstand hebt
Ja kan moeilijk zeggen dat mensen met geen hyves paupers zijn hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik doelde ook op het feit dat jij hyves voor paupers vindt
noem jij mij nu een pauperquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kan moeilijk zeggen dat mensen met geen hyves paupers zijn he
oh wacht!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kan moeilijk zeggen dat mensen met geen hyves paupers zijn he
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh wacht!
Je zei mensen met GEEN hyves. In dat geval heb je gelijk
in dat geval verwijs ik je naar 2 posts van mij terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ben ik een pauper?
Ik draai het liever om, dat mensen MET hyves paupers zijn
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in dat geval verwijs ik je naar 2 posts van mij terug
nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Eindeloze discussie he![]()
Later als je geen hyves meer hebt zul je me begrijpen.
facebook heb ik ook, maar dat is inderdaad kut! gebruik het ook eigenlijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed hebben dit jaar de geslaagden in het brabants dagblad gestaan?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was de enige uit hedikhuizen
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed hebben dit jaar de geslaagden in het brabants dagblad gestaan?jaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja
geen ideequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom stond dat niet op die site vermeld dan.
Pfft ik zit iedere dag die site af te zoeken
Edit;
Waarom vermelden ze dat niet meer op internet
Vorig jaar wel![]()
Jij komt uit hedikhuizenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |