Dat moet je ook niet doen met de auto he?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef clockcable het volgende:
¤200 boete voor een klein stukje smokkelen over fietspad en halfhoek om bij rood
De Joker.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:18 schreef Sander het volgende:
Kut, sigaretten op. Waar haal ik die om dit uur? Moet ik de stad zeker voor in
Die naast "winkelcentrum" Klarendal?quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:27 schreef Sander het volgende:
De supersnack was open en heeft een automaat
Nee, die op de Steenstraatquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Die naast "winkelcentrum" Klarendal?
Hahaha, ik zat op mijn werk, en de andere collega was al snel naar huis zodt ik Radio Langs de Lijn aan kon zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien wel net zo warm als in Enschede, man wat een hitte.
Gelukkig was het lekker koel en heel erg rustig om 16:15 in de supermarkt
Hihihihiquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Godver, lig ik lekker te slapen, wordt ik om half 6 wakker omdat er een vlieg op me zitIs de vliegenmepper stuk, en verkopen ze nergens meer van die electrische meppers. Grom.
Die vlekken hoef ik ook niet op mn muur, daarom is die electrische mepper ideaal! Maar goed, nog even verder zoeken dus. Ah had ze niet, Kruidvat en Welkoop ook niet. Ach ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Vannacht is het heel rustig geweest, ik had zelfs het raam opengehouden achter het rolgordijn.
Heerlijk, zo'n elektrische mepper, gister 's nachts 3 muggen weggewerkt en 1 (volgezogen) toen ik de gordijnen al open had
Zat gewoon vrolijk op de (witte) muur. Dat moet je niet doen in mijn slaapkamer
Vind het ook ideaal dat er geen bloedvlekken meer op de muur komen
Oh, als je dan toch ooit weer van die elektrische vindt, kies dan degene die nog een extra 'netje' tussen de horizontale staafjes heeft. Dan heb je meer kans bij het in de vlucht vangen van muggen/vliegen/wespen enz.
Blokker, Xenos, HEMA? De mijne komt van Xenos iig. Al jaren geledenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die vlekken hoef ik ook niet op mn muur, daarom is die electrische mepper ideaal! Maar goed, nog even verder zoeken dus. Ah had ze niet, Kruidvat en Welkoop ook niet. Ach ja.
Goede tips! Maar das voor een andere keerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Blokker, Xenos, HEMA? De mijne komt van Xenos iig. Al jaren geleden
Edit: Trekpleister, Etos, DA (andere drogisten)?
Ik heb ze al op mijn muur..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Vannacht is het heel rustig geweest, ik had zelfs het raam opengehouden achter het rolgordijn.
Heerlijk, zo'n elektrische mepper, gister 's nachts 3 muggen weggewerkt en 1 (volgezogen) toen ik de gordijnen al open had
Zat gewoon vrolijk op de (witte) muur. Dat moet je niet doen in mijn slaapkamer
Vind het ook ideaal dat er geen bloedvlekken meer op de muur komen
Oh, als je dan toch ooit weer van die elektrische vindt, kies dan degene die nog een extra 'netje' tussen de horizontale staafjes heeft. Dan heb je meer kans bij het in de vlucht vangen van muggen/vliegen/wespen enz.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:48 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik heb ze al op mijn muur..wat kan je daaraan doen? Als ze er dus al zitten.
Lauwwarm water met schoonmaakmiddel? En veel water gebruiken op je doek.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:48 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik heb ze al op mijn muur..wat kan je daaraan doen? Als ze er dus al zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |