Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.quote:
*gaat de trein van 7 over half proberen te halen op een stuk wat 10 minuten lopen is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef Allure_ het volgende:
ja hoor jullie zijn allemaal welkom whaha :p
Duidelijk dus niet als je het zo brengt.quote:
En jij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*gaat de trein van 7 over half proberen te halen op een stuk wat 10 minuten lopen is.
I like your beard.quote:
hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy, wat zit je nou weer te lullen
roddelaars noem ik sletten want ze houden van lulleeen
Moet ik het bescheiden brengen dan ? =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Duidelijk dus niet als je het zo brengt.
Ga douchen, mens.quote:
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy, wat zit je nou weer te lullen
roddelaars noem ik sletten want ze houden van lulleeen
Fransen noem ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.
Dochenquote:
Nieuwe wiewatwaar bij hyvesquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Roddelaars noem ik homo's want ze houden van lullen.
Je moet hier gewoon geen praatjes komen verkopen die bij 14-jarige meisjes wél effect hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet ik het bescheiden brengen dan ? =$
Ik ben een all action man, ik focus nooit op 1 iets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt al maanden geen seks omdat je je op haar focust maar haar niet durft te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |