Ja kaarten pakken kan die Müller. Echt een aanwinstquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef gniffie het volgende:
Konden wij Kuijt maar met Muller ruilen, dan hadden we een harde werker die tenminste iets kan
de scheids spreekt Portugeesquote:
Blatter zit ook op de tribune en daar worden de Duitsers erg zenuwachtig van zoals jullie allemaal kunnen zien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Vriendschappelijke wedstrijden zijn altijd anders dan wedstrijden op een WK. Hier komen ook andere aspecten meespelen.
Ben jij de echte Peter van Vossen? Ik was vroeger fan van hem...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef PeterVanVossen het volgende:
Waarom heeft die commentator het telkens over de vaders van iedereen? Wat interesseert mij dat.
Ik vind Ghana zelfs beter spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef -Willempie- het volgende:
Matig Duitsland tot nu toe, Ghana blijft makkelijk overeind
De Boateng brothersquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef PeterVanVossen het volgende:
Waarom heeft die commentator het telkens over de vaders van iedereen? Wat interesseert mij dat.
valt me sowieso op dat er dit tournooi weinig via de flanken wordt gespeeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef kahaarin het volgende:
Pfff, alles gaat ook via het midden bij Duitsland.....
Nu rust.... Hopelijk wordt er daarna een beetje gevoetbald.
Ik ook. Alleen te nonchalant.quote:
Vind ik ook, maar verwacht veel meer van Duitsland. Ghana speelt op normaal niveau.quote:
Na les Bleus ook die Manschaft naar huis...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef fioooon het volgende:
[..]
Zeker weten! Hoop dat ze dit blijven volhouden.
Ja en eigenlijk had dan Engeland ook eruit gemoeten....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na les Bleus ook die Manschaft naar huis...
Dat zou wat zijn zeg....
Tja, je zou van sommige teams toch beter verwachten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt me sowieso op dat er dit tournooi weinig via de flanken wordt gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |