Ja kaarten pakken kan die Müller. Echt een aanwinstquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef gniffie het volgende:
Konden wij Kuijt maar met Muller ruilen, dan hadden we een harde werker die tenminste iets kan
Blatter zit ook op de tribune en daar worden de Duitsers erg zenuwachtig van zoals jullie allemaal kunnen zien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Vriendschappelijke wedstrijden zijn altijd anders dan wedstrijden op een WK. Hier komen ook andere aspecten meespelen.
Ben jij de echte Peter van Vossen? Ik was vroeger fan van hem...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef PeterVanVossen het volgende:
Waarom heeft die commentator het telkens over de vaders van iedereen? Wat interesseert mij dat.
Ik vind Ghana zelfs beter spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef -Willempie- het volgende:
Matig Duitsland tot nu toe, Ghana blijft makkelijk overeind
De Boateng brothersquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef PeterVanVossen het volgende:
Waarom heeft die commentator het telkens over de vaders van iedereen? Wat interesseert mij dat.
valt me sowieso op dat er dit tournooi weinig via de flanken wordt gespeeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef kahaarin het volgende:
Pfff, alles gaat ook via het midden bij Duitsland.....
Nu rust.... Hopelijk wordt er daarna een beetje gevoetbald.
Ik ook. Alleen te nonchalant.quote:
Vind ik ook, maar verwacht veel meer van Duitsland. Ghana speelt op normaal niveau.quote:
Na les Bleus ook die Manschaft naar huis...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef fioooon het volgende:
[..]
Zeker weten! Hoop dat ze dit blijven volhouden.
Ja en eigenlijk had dan Engeland ook eruit gemoeten....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na les Bleus ook die Manschaft naar huis...
Dat zou wat zijn zeg....
Tja, je zou van sommige teams toch beter verwachten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt me sowieso op dat er dit tournooi weinig via de flanken wordt gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |