Ja kaarten pakken kan die Müller. Echt een aanwinstquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef gniffie het volgende:
Konden wij Kuijt maar met Muller ruilen, dan hadden we een harde werker die tenminste iets kan
Blatter zit ook op de tribune en daar worden de Duitsers erg zenuwachtig van zoals jullie allemaal kunnen zien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Vriendschappelijke wedstrijden zijn altijd anders dan wedstrijden op een WK. Hier komen ook andere aspecten meespelen.
Ben jij de echte Peter van Vossen? Ik was vroeger fan van hem...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef PeterVanVossen het volgende:
Waarom heeft die commentator het telkens over de vaders van iedereen? Wat interesseert mij dat.
Ik vind Ghana zelfs beter spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef -Willempie- het volgende:
Matig Duitsland tot nu toe, Ghana blijft makkelijk overeind
De Boateng brothersquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef PeterVanVossen het volgende:
Waarom heeft die commentator het telkens over de vaders van iedereen? Wat interesseert mij dat.
valt me sowieso op dat er dit tournooi weinig via de flanken wordt gespeeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef kahaarin het volgende:
Pfff, alles gaat ook via het midden bij Duitsland.....
Nu rust.... Hopelijk wordt er daarna een beetje gevoetbald.
Ik ook. Alleen te nonchalant.quote:
Vind ik ook, maar verwacht veel meer van Duitsland. Ghana speelt op normaal niveau.quote:
Na les Bleus ook die Manschaft naar huis...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef fioooon het volgende:
[..]
Zeker weten! Hoop dat ze dit blijven volhouden.
Ja en eigenlijk had dan Engeland ook eruit gemoeten....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na les Bleus ook die Manschaft naar huis...
Dat zou wat zijn zeg....
Tja, je zou van sommige teams toch beter verwachten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt me sowieso op dat er dit tournooi weinig via de flanken wordt gespeeld.
Dat zal het altijd wel doen lijkt me.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het WK legt het ver af tegen de Champions League qua niveau
Nederlandse commentatoren vinden alles verdedigend als je niet 10 aanvallers opstelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
In de Vlaamse analyse vinden ze juist dat Ghana WEL probeert de aanval te zoeken, terwijl de Nederlandse commentator toch duidelijk vind dat Ghana het wel goed vind zo, en geen schoonheidsprijs verdient.
Nah, die hebben mooi gevoetbald in de voorrondes toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef fioooon het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk had dan Engeland ook eruit gemoeten....
Klopt helemaal, maar het lijkt nu erger dan ooitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zal het altijd wel doen lijkt me.
WK heb je geforceerde 11-tallen.
CL is met 11-tallen die bijeen gekocht zijn en waar de spelers op elkaar afgestemd worden.
wat is de stand inmiddels?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zal het altijd wel doen lijkt me.
WK heb je geforceerde 11-tallen.
CL is met 11-tallen die bijeen gekocht zijn en waar de spelers op elkaar afgestemd worden.
54-53quote:
Dat is waar maar voor de verandering had dat wel wat geweest. Puur alleen daarom hoor. Ze zijn namelijk terrecht door.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nah, die hebben mooi gevoetbald in de voorrondes toch?
wat een match, geweldigquote:
Lol, dat is wel waar, maar eerlijk is eerlijk, ze zijn niet zo arrogant als FRA of DUI.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef fioooon het volgende:
[..]
Dat is waar maar voor de verandering had dat wel wat geweest. Puur alleen daarom hoor. Ze zijn namelijk terrecht door.
Idd. Ik had zelf nog nooit van deze tennissers gehoord, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Dit zijn juist de wedstrijden waarvoor je tennisedquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef Jane het volgende:
Mijn vriend over het tennis:
"Na 9 uur heb je er toch geen zin meer in? Dan zeg je toch, 'nou als jij het dan zo graag wil' tegen je tegenstander...?"
Ik: "Ja, daarom ben jij ook geen topsporter"
Haha, dat mag toch helemaal niet meer..?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Bij het Nl elftal zou het zijn:
"Wir müssen twittern"
54 54 30-30.quote:
als het je irriteert lees je er maar omheenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef -Willempie- het volgende:
Daar gaan we weer!
En kappen met dat tennis geneuzel.
vast wel, maar dit is wel heel uniek...quote:
Ja, heroische gevechtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
Zo moest voetbal ook zijn. Geen penalties maar gewoon doorspelen tot er iemand wint.
Die tenniswedstrijd is ook niet boeiend, 1e ronde partij tussen 2 spelers waar nog nooit iemand van gehoord had voor vanavond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast wel, maar dit is wel heel uniek...
en zo spannend is de westrijd ook niet, dus het kan er makkelijk tussendoor
Sinds hij Paintskills heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Ravvie het volgende:
Sinds wanneer is Pantsil, paintsil geworden bij de commentator?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lol, en dat bij een beslissende match op een WK.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteraard, maar zo'n stand en zo'n speeltijd zijn nog niet eerder voorgekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die tenniswedstrijd is ook niet boeiend, 1e ronde partij tussen 2 spelers waar nog nooit iemand van gehoord had voor vanavond.
moeten zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef wdn het volgende:
AUS - Wilshire geel na een panna en natrappen daarna
had rood mogen zijn.
Eens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Confetti het volgende:
Waarom zegt deze commentator ALTIJD : DOELPUNT..NEE![]()
Wacht het dan rustig af of die scroot
Nogal ja.quote:
dit commentaar is om te jankenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Confetti het volgende:
Waarom zegt deze commentator ALTIJD : DOELPUNT..NEE![]()
Wacht het dan rustig af of die scroot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |