Isner is net zo'n kanon waar je tegen oefentquote:
Oh die heb ik allemaal gemistquote:
Klopt, maar wat wil je met zijn lengte van 2.06 meter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Isner is net zo'n kanon waar je tegen oefent
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Staan er ook gewoon Duitsers in dat Duits elftal? Volgens mij is het een kwestie van tijd of er staat ook een Koreaan in dat elftal.
Picsquote:
randje wel/niet... moet de replay zien met lijntje dan weet ik het zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes, gaan we weer.... Terecht of niet?
http://www.google.nl/images?hl=nl&source=imghp&q=schweinsteiger+girlfriend&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:
het ging me iets te snelquote:
die zal wel een houten reet hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh die heb ik allemaal gemist
die umpire wordt melig![]()
51-52zon is aan het weggaan dus dit wordt een postponed till tomorrow
Vriendschappelijke wedstrijden zijn altijd anders dan wedstrijden op een WK. Hier komen ook andere aspecten meespelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Jojoke het volgende:
Nederland won met 4-1 van Ghana, dan moet Duitsland toch ook kunnen winnen lijkt me. En anders gaat Duitsland verdient niet door.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Jojoke het volgende:
Nederland won met 4-1 van Ghana, dan moet Duitsland toch ook kunnen winnen lijkt me. En anders gaat Duitsland verdient niet door.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef PeterVanVossen het volgende:
Kom op Ghana. Stuur dat vreemdelingenlegioen naar huis.
Wees maar niet bang, tennis boeit me geen reet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Jane het volgende:
Ik zap ff naar het tennis hoor. Blijven jullie kijken?
Nee, we kappen er allemaal mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Jane het volgende:
Ik zap ff naar het tennis hoor. Blijven jullie kijken? Hou me op de hoogte
Ik zap me al gek de hele tijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Jane het volgende:
Ik zap ff naar het tennis hoor. Blijven jullie kijken? Hou me op de hoogte.
Hmm, okay, kreeg alweer visioenen zoals vanmiddag met de VS.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
randje wel/niet... moet de replay zien met lijntje dan weet ik het zeker
Denk wel dat het buitenspel was zo op het oog.
Dat is alleen met Portugal erbij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Als het maar niet zo uit de hand loopt als van de week
Wedstrijd was toch gisteren al begonnen?quote:
DAt hoop ik ook! Oeh, weer Ghana met druk en kansen....quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Als het maar niet zo uit de hand loopt als van de week
Ja was uitgesteld vanwege zonsondergangquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wedstrijd was toch gisteren al begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |