Dat zou in principe nóg zieker zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef boskameel het volgende:
Ik dacht dat ze bezig waren met een tiebreak toen ik inschakelde.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isner
Hihi
Ik denk dat ie wel pauze mag nemen toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik vraag me altijd tijdens lange wedstrijden af (dus nu al tig keer):
- Wat als de umpire iets wil eten, of naar het toilet moet, of last krijgt van 5 uur in de zon zitten? Die trekt het toch ook op gegeven moment niet meer.
Maar nog nooit iets daarvan gezien..
En dan gaan ze even verder zonder? Nee, hij houdt geen pauze.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel pauze mag nemen toch?
Net als de lijnrechters, ballenjongens etc (oh die worden gewisseld hoor ik net)
niet helemaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef Nalbandian het volgende:
Ik denk dat Mahut hem gaat wegchoken nu!
voor de TVquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen weet over 20 jaar nog waar ie was ten tijde van deze partij
Wat is het complot? Zo weinig mogelijk mensen naar Ghana - Duitsland laten kijken?quote:
Ja, knap hoor.quote:
Deze partij kan alle kanten op, echt 50-50quote:
Helaas is het wel:quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Mag ik dit al één van de mooiste sportmomenten ooit noemen? Ja, dat mag ik.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Echter ook het publiek, zou me niks verbazen als die paar minuten gaan applaudisseren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
In elk geval wordt de 50 gehaald Hopelijk ook 50-50.
Wat ik me nu net pas afvraag, is hoe de winner reageert en hoe de verliezer reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |