quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik neem mijn MaHutje hier heel diep voor af
Je doet een marathon in 2 uur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
@endantwit Mahut en Isner staan al 8 uur op de baan. De laatste Elfstedentocht (1997) werd in 6 uur en 49 minuten uitgereden. /via @InfostradaLive
Precies, dat ze zo goed blijven serveren. Knap.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef kwiwi het volgende:
ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat je het uithoudingsvermogen hebt om zo ontzettend lang te spelen... respect voor die mannen
4e ronde in 1989, niet de finale, zoals bijn iedereen denkt: 4-6 4-6 6-3 6-3 6-3.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die wedstrijd waarin hij onderhands serveerde? Was tegen Lendl.
Ik gok zo dat de munt dan op z'n kant blijft liggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
Zo meteen gewoon even tossen wie de winnaar is.
Nee joh, dan moet je cameraploegen laten overkomen, je hebt een script nodig dat geschreven moet worden, daar heb je toch allemaal geen tijd voor ge..quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ze hier in de VS ooit wel zo'n TV-film over gaan maken.
Zelfs best mogelijk dat de opnames ondertussen al begonnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de munt dan op z'n kant blijft liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |