quote:
Dan ga ik al bier drinken met mn geitenwollesokken studiegenoten :/ misschien kunnen we zo twee cirkels van stoelen organiseren in een achtje en ga ik op t kruispunt zitten? =Dquote:
Hahahaquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:50 schreef oompaloompa het volgende:
Dan ga ik al bier drinken met mn geitenwollesokken studiegenoten :/ misschien kunnen we zo twee cirkels van stoelen organiseren in een achtje en ga ik op t kruispunt zitten? =D
Ik alleen nog volgende week vrijdag. Hertentamen, maar verder niets.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:03 schreef GlowMouse het volgende:
ja goed plan, het schijnt weer warm te worden. Wie is er deze dagen nog op de universiteit?
Je moet er wel bij zijn, kunnen we lekker ongemakkelijke situaties creeeren enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik alleen nog volgende week vrijdag. Hertentamen, maar verder niets.
Ik heb me dat echt 10 keer voorgenomen en nooit gedaan. Uiteindelijk mijn bachelor afgemaakt met een 7.9 :/quote:
Ik ben nog steeds benieuwd wat die kerel ervan vond die bij je was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je moet er wel bij zijn, kunnen we lekker ongemakkelijke situaties creeeren enzo
Haha, hij keek toen heel verward naar me, toen zei ik: "filosoof" en toen was het meteen klaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat die kerel ervan vond die bij je was.
"Leuke kennissen heb je.. "
Ja want zon achtje is ook erg asociaal voor de mensen die in je rug zitten Pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |