quote:
Dan ga ik al bier drinken met mn geitenwollesokken studiegenoten :/ misschien kunnen we zo twee cirkels van stoelen organiseren in een achtje en ga ik op t kruispunt zitten? =Dquote:
Hahahaquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:50 schreef oompaloompa het volgende:
Dan ga ik al bier drinken met mn geitenwollesokken studiegenoten :/ misschien kunnen we zo twee cirkels van stoelen organiseren in een achtje en ga ik op t kruispunt zitten? =D
Ik alleen nog volgende week vrijdag. Hertentamen, maar verder niets.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:03 schreef GlowMouse het volgende:
ja goed plan, het schijnt weer warm te worden. Wie is er deze dagen nog op de universiteit?
Je moet er wel bij zijn, kunnen we lekker ongemakkelijke situaties creeeren enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik alleen nog volgende week vrijdag. Hertentamen, maar verder niets.
Ik heb me dat echt 10 keer voorgenomen en nooit gedaan. Uiteindelijk mijn bachelor afgemaakt met een 7.9 :/quote:
Ik ben nog steeds benieuwd wat die kerel ervan vond die bij je was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je moet er wel bij zijn, kunnen we lekker ongemakkelijke situaties creeeren enzo
Haha, hij keek toen heel verward naar me, toen zei ik: "filosoof" en toen was het meteen klaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat die kerel ervan vond die bij je was.
"Leuke kennissen heb je.. "
Ja want zon achtje is ook erg asociaal voor de mensen die in je rug zitten Pquote:
Jouw avatarquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef oompaloompa het volgende:
zit er iemand nu bij de espla? (met hippe internettelefoon?)
Ik ga er iig heen zo dadelijk!
yay!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:49 schreef Friek_ het volgende:
Wat een aparte dag vandaag. Eerst ineens naar de UvT om bier te drinken met Fok!kers, vervolgens sollicitatiegesprek wat op niks uitloopt, daarna terug om bier te drinken met eerdergenoemde, daarop volgend borrelen met het bestuur, terug in Eindhoven blowen tot 12 uur 's nachts met een vriend en op weg naar huis onverwachts een dubstepfeestje binnenlopen en iedereen kennen wat de reden vormt om jezelf helemaal klem te zuipen.
Zo maak ik ze niet vaak mee.
Het probleem vormt zich dan wel na een paar biertjes dat de scheidingslijn tussen filosoferen en slap ouwehoeren steeds vager wordt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik dacht dat de filosofie zo bedreven diende te worden, veel alcohol en andere geestverruimende middelen ^^
Ik heb speciaal voor jou m'n driekwartsbroek vandaag aangetrokken. Inclusief blouse en slippers.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:24 schreef oompaloompa het volgende:
sorry btw als ik iemands garderobe beledigd heb :"(
herinschrijven, kan sowieso geen kwaadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok, het herinschrijven begint weer.. onduidelijk gedoe altijd.
ook een mooie trouwens:
MAILTJE: "als u dit studiejaar uw bachelor haalt vóór 1 september, dient u bij stap 1 aan te geven dat u niet herinschrijft voor deze bachelor."
SITE:
"Heb je je bachelordiploma nog niet uitgereikt gekregen, dan moet je bij Stap 1 ¿Bachelor herinschrijf¿ kiezen en vervolgens stap 2 (aanmelden Master) doorlopen."
Ik heb mijn bachelor nu binnen - telt toch als 'voor 1 sept.' neem ik aan, maar ik heb nog geen diploma. Wat is het nou jongens? Lekker eenduidig. Denk dat ik van hetgeen op de site uit moet gaan?
Ik zou denken dat de "site" meer is voor studenten van buiten...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok, het herinschrijven begint weer.. onduidelijk gedoe altijd.
ook een mooie trouwens:
MAILTJE: "als u dit studiejaar uw bachelor haalt vóór 1 september, dient u bij stap 1 aan te geven dat u niet herinschrijft voor deze bachelor."
SITE:
"Heb je je bachelordiploma nog niet uitgereikt gekregen, dan moet je bij Stap 1 ¿Bachelor herinschrijf¿ kiezen en vervolgens stap 2 (aanmelden Master) doorlopen."
Ik heb mijn bachelor nu binnen - telt toch als 'voor 1 sept.' neem ik aan, maar ik heb nog geen diploma. Wat is het nou jongens? Lekker eenduidig. Denk dat ik van hetgeen op de site uit moet gaan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het probleem vormt zich dan wel na een paar biertjes dat de scheidingslijn tussen filosoferen en slap ouwehoeren steeds vager wordt.![]()
*kuch* sommige mensen hier hebben echt nét pas vakantie, laat ze nou nog even genieten en begin nog niet over het nieuwe collegejaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef sk888er het volgende:
Nog paar weken en dan begin ik op de UVT aan de premaster Finance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |