Ik ken het verhaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een kutzooi om met deze hitte te leren. Het lukt me echt totaal niet om de sociale filosofische kennis tot me te nemen.
Ik ben aan het MTO C-en en wonder boven wonder gaat dat best goed met dit weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een kutzooi om met deze hitte te leren. Het lukt me echt totaal niet om de sociale filosofische kennis tot me te nemen.
Doe je goed dan. Succes ermee. Hoorde dat jullie tentamen redelijk ongunstig viel qua tijd en dag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben aan het MTO C-en en wonder boven wonder gaat dat best goed met dit weer
Hoezo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe je goed dan. Succes ermee. Hoorde dat jullie tentamen redelijk ongunstig viel qua tijd en dag.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
in de UvT-gebouwen is de temperatuur prima
In G is het anders behoorlijk puffenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
in de UvT-gebouwen is de temperatuur prima
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef aardappel het volgende:
[..]
In G is het anders behoorlijk puffen
Ik ben ook extreem hard aan het statistieken, gedeeld leed is half leed toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je C al had gehaald?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, niet gehaald.quote:
Ik las het niet goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh? Waarom doe je hem dan nog een keer?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
Whehehe, heb een laptop gevonden die was achtergelaten omdat hij kapot was. Ook bij dit exemplaar bleek het voldoende om mijn hand er een paar seconden boven te laten zweven om alle problemen te verhelpen.
quote:Yes it was mine but it was damaged and a computer guy told me that it
would cost a lot to fix it? can i ask who are you? i don't need any of the
files but i would like you to erase all my personal information...
How weird.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb nogwel de voormalig eigenaar gemaild of die haar documentjes terug wilde hebben. Die verbazing
[..]
Dat ben je misschien wel. Maar dat weet zij niet. En dat ze zomaar een wildvreemde vertrouwd met haar gegevens, beetje raarquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef GlowMouse het volgende:
Als je hem aanzette dan was het scherm zwart met verticale groene strepen.
En waarom zou ik niet te vertrouwen zijn?
Nee idd. Vind haar wel een beetje raar dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
Dan had ze die laptop in eerste plaats niet moeten laten slingeren. En ze woont een paar 1000 km verderop, dus zolang er geen cc-gegevens opstaan, ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |