Jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Oh, ik wist niet dat auto_ Twitter had.
uk wist niet.zeker wie het was Hihiquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef automatic_ het volgende:
MTO D heeft een "aanpassing" gedaan en ik heb het 23902x gecontroleerd & volgens mij heb ik hem nu gehaald![]()
Ik laat het straks een studiegenootje nog even checken (of mijn moeder laat ik even tellenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef automatic_ het volgende:
MTO D heeft een "aanpassing" gedaan en ik heb het 23902x gecontroleerd & volgens mij heb ik hem nu gehaald![]()
2 juli moet ik C herkansen en E is.volgend jaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef GlowMouse het volgende:
heb je nu het hele rijtje A t/m E gehad?
En je gelooft ook in sprookjes zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/student(...)regelsrichtlijen.pdf
Volgens mij voldoe ik wel aan die voorwaarden op dit moment. Ik heb sowieso geen cijfer lager als een 7 en mijn gemiddelde is hoger dan 7.5. Als ik een 7.5 (en het liefste een 8) voor m'n thesis haal dan ben ik binnen. Ik ga tzt maar eens een mailtje sturen daarover.quote:Een masterstudent heeft ‘met genoegen’ gepresteerd als hij gemiddeld over alle
onderdelen van het examen een gemiddeld cijfer van ten minste 7.5 heeft
behaald en voor de masterthesis een cijfer van ten minste een 7.5.
Dat gaat automatischquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij voldoe ik wel aan die voorwaarden op dit moment. Ik heb sowieso geen cijfer lager als een 7 en mijn gemiddelde is hoger dan 7.5. Als ik een 7.5 (en het liefste een 8) voor m'n thesis haal dan ben ik binnen. Ik ga tzt maar eens een mailtje sturen daarover.
Ik gok het erop dat deze man me gewoon mededeelt dat het 'wel vanzelf op BlackBoard komt te staan'. Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom het via deze 'officiële' weg moet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:49 schreef GlowMouse het volgende:
Bij ons vraagt de studieadviseur bij de docent of resultaten al bekend zijn als bijvoorbeeld een voldoende nodig is om toegang te krijgen tot de thesis. Bij de docent binnenlopen is de snelste weg.
http://www.uvt.nl/student(...)/fgw/bachelor/wb.pdfquote:Artikel 5.5 Vaststelling en bekendmaking tentamenuitslag
1. De examinator stelt de uitslag van een schriftelijk tentamen vast binnen 15
werkdagen na de dag waarop het is afgelegd, en verschaft de administratie van de
faculteit de nodige gegevens ten behoeve van de bekendmaking van de uitslag.(...) De uitslag
zal bekend gemaakt worden middels de website van de UvT.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Complexiteit het volgende:
In de huidige OER van FGW staat dit
[..]
Nu is een oudere OER van toepassing op jouw situatie, misschien dat het daar anders is, maar uit deze volgt iig dat hij nieteens verplicht is om het direct mede te delen via blackboard, enkel de administratie, als ik het goed begrijp
Gemeen ding ben je ook hèquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En je gelooft ook in sprookjes zeker?
Whehehehe.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gemeen ding ben je ook hè
Maaaaaaar ik heb hem gehaald
En gefeliciteerd uiteraard.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gemeen ding ben je ook hè
Maaaaaaar ik heb hem gehaald
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:14 schreef Friek_ het volgende:
Overigens zie ik dat ik zojuist ook voldoendes heb mogen ontvangen: twee zevens!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, om wat somberheid in dit topic te brengen: ik ben zojuist boventallig verklaard:
[ afbeelding ]
Natuurlijk nietquote:
Hè balen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, om wat somberheid in dit topic te brengen: ik ben zojuist boventallig verklaard:
[ afbeelding ]
Ja oke, maar leuk is andersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Haha sorry.![]()
Het klopt wel maar ik ben er niet zo rouwig om. Ik wil toch iets met m'n studie gaan doen als ik klaar ben, dus ze wisten al dat ik wilde gaan stoppen op niet al te lange termijn. Nu krijg ik nog een goud handdrukje mee ook.
Ik ken het verhaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een kutzooi om met deze hitte te leren. Het lukt me echt totaal niet om de sociale filosofische kennis tot me te nemen.
Ik ben aan het MTO C-en en wonder boven wonder gaat dat best goed met dit weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een kutzooi om met deze hitte te leren. Het lukt me echt totaal niet om de sociale filosofische kennis tot me te nemen.
Doe je goed dan. Succes ermee. Hoorde dat jullie tentamen redelijk ongunstig viel qua tijd en dag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben aan het MTO C-en en wonder boven wonder gaat dat best goed met dit weer
Hoezo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe je goed dan. Succes ermee. Hoorde dat jullie tentamen redelijk ongunstig viel qua tijd en dag.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
in de UvT-gebouwen is de temperatuur prima
In G is het anders behoorlijk puffenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:02 schreef GlowMouse het volgende:
in de UvT-gebouwen is de temperatuur prima
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef aardappel het volgende:
[..]
In G is het anders behoorlijk puffen
Ik ben ook extreem hard aan het statistieken, gedeeld leed is half leed toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je C al had gehaald?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, niet gehaald.quote:
Ik las het niet goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh? Waarom doe je hem dan nog een keer?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
Whehehe, heb een laptop gevonden die was achtergelaten omdat hij kapot was. Ook bij dit exemplaar bleek het voldoende om mijn hand er een paar seconden boven te laten zweven om alle problemen te verhelpen.
quote:Yes it was mine but it was damaged and a computer guy told me that it
would cost a lot to fix it? can i ask who are you? i don't need any of the
files but i would like you to erase all my personal information...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |