abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85330140
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:23 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Omdat je studie pas 1 september begint.
Ja maar dat is niet eerlijk want tweedejaars etc kunnen al wel gratis :')
pi_85371990
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef Daantke het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet eerlijk want tweedejaars etc kunnen al wel gratis :')
Omdat zij het gehele collegejaar ingeschreven hebben gestaan en dit doorloopt in het nieuwe collegejaar en jij niet.
pi_85545973
heey iedereen,

Kan je ook gewoon op het station een OV chipkaart kopen met een X bedrag erop ?
Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Je bent één van de grootste baggeraars en verantwoordelijk voor het verkloten van topics.
Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef AdvancedPower het volgende:[/b]
Laatste post:
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:13:24 #79
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_85546793
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:39 schreef Lonker2.0 het volgende:
heey iedereen,

Kan je ook gewoon op het station een OV chipkaart kopen met een X bedrag erop ?
Een anonieme wel :) Die kan je dan ter plekke opladen.
pi_85546821
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:13 schreef Treces het volgende:

[..]

Een anonieme wel :) Die kan je dan ter plekke opladen.
Maar kan je er niet een kopen zonder op te laden met pin pas ?
Dus waar al een x bedrag op staat ?
Je bent één van de grootste baggeraars en verantwoordelijk voor het verkloten van topics.
Laatste post:
pi_85547009
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:15 schreef Lonker2.0 het volgende:

[..]

Maar kan je er niet een kopen zonder op te laden met pin pas ?
Dus waar al een x bedrag op staat ?
voor in de trein niet voor zover ik weet, in de metro wel maar daar betaal je de hoofdprijs voor.
pi_85547061
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:22 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

voor in de trein niet voor zover ik weet, in de metro wel maar daar betaal je de hoofdprijs voor.
kutttttttttttttttttt
Laatste post:
pi_85547637
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:24 schreef Lonker2.0 het volgende:

[..]

kutttttttttttttttttt
Wat is daar kut aan? Als je met de trein wil reizen koop je een kaartje, wil je met de metro kan je beter een anonieme kaart kopen (of je moet al een (studenten)ov-chipkaart hebben, dan kan je daar je geld opzetten.
pi_85549025
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:49 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wat is daar kut aan? Als je met de trein wil reizen koop je een kaartje, wil je met de metro kan je beter een anonieme kaart kopen (of je moet al een (studenten)ov-chipkaart hebben, dan kan je daar je geld opzetten.
Mijn pinpas is gestolen, en heb snel een OV chip nodig ;)
Laatste post:
pi_85611108
Ik heb me zojuist aangemeld voor mn studie. Hoe lang duurt het voordat DUO ziet dat ik me heb aangemeld bij deze studie, zodat ik mn stufi en OV kan aanvragen?

Het collegegeld is uiteraard nog niet betaald, maar die papieren komen pas eind van de week op zn vroegst, ik had gehoopt 1 sept van mn OV gebruik te kunnen maken.

edit: Ik heb nu mn stufi aangevraagd, er staat bij dat wijzigingen wbt reisproducten dagelijks worden verwerkt. Moet stufi nu eerst verwerkt zijn, of kan ik bij wijze van al morgen van mn OV gebruik maken (heb namelijk mn oude studentenchipkaart nog).

[ Bericht 28% gewijzigd door Fukjoeman op 23-08-2010 16:23:22 ]
pi_85950137
Ik word hier echt ziek van hoor. Nu kan ik m'n reisproduct niet ophalen omdat de automaten zeggen dat er niets klaar staat. Maar ik weet dat het wel zo is. :{
pi_85950897
Dat had ik ook maar je moet bij zo'n klein apparaat dat product ophalen en niet bij een kaartjesautomaat.
pi_85950997
Ik weet welke apparaatjes je bedoelt en daar heb ik het geprobeerd. Ze hebben gewoon niets klaar gezet voor mij.

Ik ga er wel weer achteraan en hoop dat ik het voor maandag gewoon kan ophalen...
  woensdag 1 september 2010 @ 15:48:31 #89
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85951814
Als je een week studenten ov chipkaart, dan kan je met korting reizen doordeweeks eh. Mja, moet je dan een saldo zetten op de kaart zelf of kan je gewoon een kortingskaartje kopen?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_85953345
Na een telefoontje ben ik erachter gekomen dat ze het inderdaad niet verwerkt hebben en dat ik het maar opnieuw via die DUO website bij "reizen" aan moest vragen. En inderdaad, daar was niets mee gedaan hoewel ik het toch gewijzigd had! Dus nu opnieuw gewijzigd en als datum 2 september aangevinkt. Hopelijk gaat het dit keer wel goed en kan ik het gewoon ophalen deze week.
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
Als je een week studenten ov chipkaart, dan kan je met korting reizen doordeweeks eh. Mja, moet je dan een saldo zetten op de kaart zelf of kan je gewoon een kortingskaartje kopen?
Met een weekkaart kan je juist in het weekend met korting reizen, en doordeweeks gratis.

En het ligt aan de regio of je een kortingskaart kan kopen of saldo op je chipkaart moet zetten. Ik denk dat het beide kan in het grootste deel van het land, maar in (grote delen van) de randstad zijn ze inmiddels overgegaan op chipkaart-only. Denk ik hoor.
  woensdag 1 september 2010 @ 17:09:19 #91
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85954679
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:33 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Met een weekkaart kan je juist in het weekend met korting reizen, en doordeweeks gratis.
Ja, dat weet ik
quote:
En het ligt aan de regio of je een kortingskaart kan kopen of saldo op je chipkaart moet zetten. Ik denk dat het beide kan in het grootste deel van het land, maar in (grote delen van) de randstad zijn ze inmiddels overgegaan op chipkaart-only. Denk ik hoor.
Oke, dankjewel. Nu ga ik zoeken welke plaatsen wat accepteert. dankje. :)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_85957471
Domme vraag misschien.
Maar moet je ook met je studentenkaart in- en uitchecken op de NS-stations? Op is dat gebleep helemaal niet nodig?
Ja en dus?
pi_85957509
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:47 schreef .ZilveR. het volgende:
Domme vraag misschien.
Maar moet je ook met je studentenkaart in- en uitchecken op de stations? Op is dat gebleep helemaal niet nodig?
Elke vervoerder de OV-chipkaart al (deels) heeft ingevoerd moet je inderdaad in- en uitchecken (dat is dus niet de NS).
pi_85994499
Een vraag voor m'n broertje:

Z'n chipkaart is stuk, wat zijn de precieze procedure om een nieuwe kaart + reisproduct te krijgen. Hij heeft gebeld en kreeg een formulier om z'n OV chipkaart stop te zetten en een om een vervangende aan te vragen. Bij beide moet je ook je kaart mee sturen en dat gaat natuurlijk niet. Bij dat stopzetten stond dat je bij zo'n oplaadpunt het abonnement stop moet zetten, maar dat gaat natuurlijk niet als ie stuk is.

Iemand ervaring hiermee?
  Redactie Frontpage maandag 6 september 2010 @ 15:29:38 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86128453
Ik heb geen recht meer op stufi, dus maar braaf m'n OV kaart stopgezet. Denk ik. Ik kon niks wijzigingen op de site van IBG, dus heb ik dat nummer gebeld. Dát is goed gegaan. Toen ben ik naar de dichtsbijzijnde OV oplaadpunt gegaan, om het reisproduct eraf te halen. Maar ik kreeg de melding dat er geen reisproduct klaar stond. Nee, duh, ik moet het eraf hebben :')

Is dat de melding die ik moet krijgen, of moet ik het morgen nog maar een keer proberen :? Ik wil geen boetes :{
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86128564
Je kunt op de IB-groepDUO-site je reisproduct stopzetten. Ik heb het iig niet gedaan bij een oplaadpunt.
  Redactie Frontpage maandag 6 september 2010 @ 15:35:37 #97
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86128614
Nee het moet dus ook bij een oplaadpunt volgens http://www.studentenov-chipkaart.nl/Stopzetten en dan Stap 2. En bij die (overigens bagger)site van DUO kon ik nergens iets wijzigen bij m'n reisproduct, daar stond geen 'Wijzig' linkje ergens :{

Dus ik ben confused :P

Edit. Oh wacht.
quote:
Dit gebeurt binnen vijf werkdagen nadat je jouw reisrecht via DUO hebt stopgezet.
Hmm dan hoop ik niet dat ik een boete krijg omdat ik niet tijdig mijn reisproduct eraf heb kunnen halen. Probeer het sowieso morgen nog wel een keertje denk ik.
With four other people
And aliens
pi_86128683
Oh, dan ben ik dus al te laat :o .
pi_86128732
Op de DUO-site kan het wel, aparte pagina, niet die waar je studiefinanciering kan wijzigen. Ik denk dat het dus pas kan vijf dagen nadat je het op de DUO-site hebt aangepast.
  Redactie Frontpage maandag 6 september 2010 @ 15:39:09 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86128737
Het hele systeem is toch ook fucked up :') Ik hoop dat je geen problemen krijgt nu, weet niet hoe erg te laat je bent?
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')