Ja maar dat is niet eerlijk want tweedejaars etc kunnen al wel gratisquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Omdat je studie pas 1 september begint.
Omdat zij het gehele collegejaar ingeschreven hebben gestaan en dit doorloopt in het nieuwe collegejaar en jij niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:29 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijk want tweedejaars etc kunnen al wel gratis
Een anonieme welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:39 schreef Lonker2.0 het volgende:
heey iedereen,
Kan je ook gewoon op het station een OV chipkaart kopen met een X bedrag erop ?
Maar kan je er niet een kopen zonder op te laden met pin pas ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:13 schreef Treces het volgende:
[..]
Een anonieme welDie kan je dan ter plekke opladen.
voor in de trein niet voor zover ik weet, in de metro wel maar daar betaal je de hoofdprijs voor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:15 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar kan je er niet een kopen zonder op te laden met pin pas ?
Dus waar al een x bedrag op staat ?
kuttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
voor in de trein niet voor zover ik weet, in de metro wel maar daar betaal je de hoofdprijs voor.
Wat is daar kut aan? Als je met de trein wil reizen koop je een kaartje, wil je met de metro kan je beter een anonieme kaart kopen (of je moet al een (studenten)ov-chipkaart hebben, dan kan je daar je geld opzetten.quote:
Mijn pinpas is gestolen, en heb snel een OV chip nodigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is daar kut aan? Als je met de trein wil reizen koop je een kaartje, wil je met de metro kan je beter een anonieme kaart kopen (of je moet al een (studenten)ov-chipkaart hebben, dan kan je daar je geld opzetten.
Met een weekkaart kan je juist in het weekend met korting reizen, en doordeweeks gratis.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:48 schreef L.no het volgende:
Als je een week studenten ov chipkaart, dan kan je met korting reizen doordeweeks eh. Mja, moet je dan een saldo zetten op de kaart zelf of kan je gewoon een kortingskaartje kopen?
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 1 september 2010 16:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met een weekkaart kan je juist in het weekend met korting reizen, en doordeweeks gratis.
Oke, dankjewel. Nu ga ik zoeken welke plaatsen wat accepteert. dankje.quote:En het ligt aan de regio of je een kortingskaart kan kopen of saldo op je chipkaart moet zetten. Ik denk dat het beide kan in het grootste deel van het land, maar in (grote delen van) de randstad zijn ze inmiddels overgegaan op chipkaart-only. Denk ik hoor.
Elke vervoerder de OV-chipkaart al (deels) heeft ingevoerd moet je inderdaad in- en uitchecken (dat is dus niet de NS).quote:Op woensdag 1 september 2010 18:47 schreef .ZilveR. het volgende:
Domme vraag misschien.
Maar moet je ook met je studentenkaart in- en uitchecken op de stations? Op is dat gebleep helemaal niet nodig?
Hmm dan hoop ik niet dat ik een boete krijg omdat ik niet tijdig mijn reisproduct eraf heb kunnen halen. Probeer het sowieso morgen nog wel een keertje denk ik.quote:Dit gebeurt binnen vijf werkdagen nadat je jouw reisrecht via DUO hebt stopgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |