Oke, dus als ik het schooljaar erop direct mijn master ga doen (wat het geval is) kan ik de kaart behouden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt er volgens mij aan wanneer 'straks' is. Het collegejaar loopt officieel nog tot eind augustus, dus als je je niet uitschrijft (wat niet hoeft) zou je dus officieel vanaf 1 september geen recht meer hebben op studiefinanciering. Echter, als je vanaf die datum direct weer begint met een volgende studie loopt dit gewoon door en zou het denk ik geen probleem moeten zijn.
Hier verder:
[centraal] OCW DUO/IBG & OV studentenchipkaart #7
http://www.studentenov-chipkaart.nl/aanvragenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:11 schreef Cahir het volgende:
Zeg waar kan je dat formulier vinden waar je je OV kan aanvragen?
Die van mij is allang al geverifieerd zonder ook maar een keer de cijfers te invoeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:28 schreef themole het volgende:
Hoe lang duurt dat verifiėren van de vooropleiding bij studielink, als je je cijfers donderdag hebt ingevoerd?
Dat was ie al, maar er staat:quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Die van mij is allang al geverifieerd zonder ook maar een keer de cijfers te invoeren.
Zolang je daar maar ingeschreven staat is het geen probleem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef McVirus het volgende:
Komende september ga ik beginnen aan een HBO opleiding. Voor mij bestaat de mogelijkheid om bij een familielid gratis op kamers te kunnen zitten. Ik zal me daar ook inschrijven etc. Nu is mijn vraag of ik nog steeds aanspraak maak op de uitwonende studiebeurs. Kan iemand daar een antwoord op geven?
Klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Bostonian het volgende:
Ik heb 4 jaar prestatiebeurs gehad en vandaag kreeg ik te horen dat ik een jaar extra prestatiebeurs krijg. Betekent dat dan dat ik een extra jaar met OV mag reizen? En dat ik dan na dit extra jaar nog 3 jaar mag reizen met OV d.m.v nullening? Klopt dit?
Hoezo krijg je een jaar extraquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Bostonian het volgende:
Ik heb 4 jaar prestatiebeurs gehad en vandaag kreeg ik te horen dat ik een jaar extra prestatiebeurs krijg. Betekent dat dan dat ik een extra jaar met OV mag reizen? En dat ik dan na dit extra jaar nog 3 jaar mag reizen met OV d.m.v nullening? Klopt dit?
Ja dat kan gewoon, gebruik hem op het moment ook al in de bus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef Treces het volgende:
Ik heb gister mijn ov-chipkaart ontvangen, die kan ik nu toch al gewoon gebruiken in het OV als ik er saldo op zet?
Geld erop zetten bedoel je? Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik mijn studentenchipkaart gewoon opladen bij een NS kaartautomaat met mijn pinpas?
Ik heb dat ook gehad. Vervolgens ging mijn kaart kapot en heb ik een nieuwe aangevraagd.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Repeat het volgende:
Ik heb een negatief saldo op mn kaart staan terwijl ik nog nooit een reis gemaakt heb waarvoor ik zou moeten betalen. Hoe krijg ik dat geld terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |