Na iedere 12 games weer 1 erbij toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wel een leuke discussie, mijn huisgenoot attendeerde me erop.
Als deze wedstrijd wel op een baan met Hawk-Eye wordt gespeeld .... hebben de spelers dan nog steeds 3 challenges voor de set? Normaal heb je er 3, +1 bij een tiebreak. Krijg je er hier 1 bij voor elke 10 gespeelde games of zo ...
Volgens mij nooit over nagedacht
Ze serveren alleen maar he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef franklop het volgende:
ze hebben rtouwens nog geen blessurebehandeling voor kramp gehad?
D'n Greg deed ook nooit wat anders dan serveren hoor, dus vanuit zijn perspectief is het daadwerkelijk een wereldpotquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Nalbandian het volgende:
Quality remains at the highest level....volgens mij heeft Rusedski last van een zonnesteek
Ik zat er net ook op te letten, hij slaat die forehand soms ook enkelhandigquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het al vermoeiend om te beseffen dat het 43-43 is.
Heeft Bozoljac een dubbelhandige forehand en backhand? zie ik nu pas.
Zijn er niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef Nalbandian het volgende:
Hoe zijn de odds op Betfair voor een break?
die komt er voorlopig nog niet hoor zo te zien, hebben er allebei nog zin inquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef nightcowboy het volgende:
Jammer dat er een einde aan deze westrijd moet komen.
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef nightcowboy het volgende:
Jammer dat er een einde aan deze westrijd moet komen.
Wat een pussy, die Dentquote:19:05: Five sets? No, five hours! Mahut to serve, 42-43. Dent is serving to stay alive at 3-5, and is looking a tad tired.
Welk record? Alles wordt gebroken. Behalve de services dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Zwansen het volgende:
Wat is het vorige record?
Echt nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef groenen het volgende:
Zouden jullie niet gewoon dubbele fouten serveren? Ik zou hier geen zin meer in hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 600 uur voor niks tennissen heb je zin in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef groenen het volgende:
Zouden jullie niet gewoon dubbele fouten serveren? Ik zou hier geen zin meer in hebben.
43- 44quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef erikh het volgende:
Net5 stream van Isner mahut is net uitgevallen, hoeveel staat het?
Zelfs Ambro begint gevoel voor humor te krijgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welk record? Alles wordt gebroken. Behalve de services dan.
Sorry, meeste games in 1 set.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welk record? Alles wordt gebroken. Behalve de services dan.
Je moet wat met zo'n saaie wedstrijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zelfs Ambro begint gevoel voor humor te krijgen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Chriz2k het volgende:
Acht uur op de baan, gewoon een werkdag zoals miljoenen mensen dat hebben dus, loop maar weer verder jongens.
Andersom is het erger hoor, al een game of 60 geen BP tegen voor Isner.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef groenen het volgende:
Isner heeft volgens mij helemaal geen kans meer om Mahut te breken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Chriz2k het volgende:
Acht uur op de baan, gewoon een werkdag zoals miljoenen mensen dat hebben dus, loop maar weer verder jongens.
Wel 30-30 en 40-40 een paar games geleden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andersom is het erger hoor, al een game of 60 geen BP tegen voor Isner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |