Dat is niks, op de finale vorig jaar dik 60.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
Er is al acht miljoen euro op deze wedstrijd gewed op Betfair. Straks wordt de wedstrijd afgebroken wegens een irregular betting pattern.
Wat voor soort bets? Dat kun je niet zien zeker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
Er is al acht miljoen euro op deze wedstrijd gewed op Betfair. Straks wordt de wedstrijd afgebroken wegens een irregular betting pattern.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht dat ik na de wedstrijd wel kon beginnen met leren, maar nu dadelijk toch maar eens beginnen.
Zelfde hierquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht dat ik na de wedstrijd wel kon beginnen met leren, maar nu dadelijk toch maar eens beginnen.
A break? No way in hell mate ...quote:128 consecutive service holds in the Mahut – Isner match, which now stands at 48-all
09:00 hier. Ik hoop ernstig dat ze in ieder geval voor die tijd klaar zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem
Morgen om 10:00 tentamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |