Niet zo serieus Harajuku, zou jij niet raar opkijken wanneer je met een romp chat die bij een eventuele date met een computer moet praten (om Hawking even compleet te maken)?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, mensen met een handicap hoeven geen geliefde.
Profiel is weg, maar ik denk dat ik bij hobby's ongetwijfeld 'Babelfish' of 'Google Translate' had gevondenquote:Ik ging naar je profiel, en ik ben zeer geinteresseerd in uw beschrijving. Ik denk dat we in staat zijn om een serieuze relatie vast te stellen. Mijn naam is *******. Ik ben niet als ik niet was getrouwd en had kinderen. Eigenlijk wil ik u te ontmoeten op een intensievere contact met mij op mijn mailbox ******* Ik wacht wel voor je brief.
Kunnen we gewoon niet gaan paffen en bier drinken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en als 't kutweer is kunnen we bowlen.
Blijkbaar..quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon te zeiken kerel. Die morele standaard die je hanteert is vééls te hoog en je verwacht vééls te veel van mensen. Je mist serieus een stukje werkelijkheidszin als je denkt dat mensen je overal en altijd perfect behandelen. Als je hier al over valt, dan ben ik benieuwd hoe je reageert als vrouwen eens gaan spelen met je aandacht, je manipuleren of andere slinkse zaken.
laat me raden, ze schreef zeker betere berichten dan jij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef Silenus het volgende:
Verrek ja. Nooit bij stilgestaan!Balen dat ik haar heb verwijderd, heb het serieus niet verzonnen namelijk.
Ah, zo'n berichtje had ik vandaag ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend had ik bericht in mijn mailbox dat iemand een berichtje had gestuurd op RP. Las ik dus dit:
[..]
Profiel is weg, maar ik denk dat ik bij hobby's ongetwijfeld 'Babelfish' of 'Google Translate' had gevonden.
Dat zijn van die dingen waar ik echt niets van snap. Waarom liegen over leeftijd of lengte enzo..... dat komt toch wel uit wanneer je gaat daten. Then again, waarom uberhaupt liegen over dingenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef Karina het volgende:
Ook even wat ervaringen delen, ingeschreven bij Badoo en Knuz. Wat een stelletje malloten daar zeg... die mannen willen alleen maar seks (surpirse, surprise). Wel 3 dates gehad. Drie keer dikke flops.
Niet alleen vrouwen liegenMannen liegen over: leeftijd. Nummer 1 was minstens 8 jaar jonger dan hij verteld, dacht zeker dat ik daar intrapte, niets tegen jongere mannen, maar liegen is meteen opzouten. Nummer 2: lengte: hij was meer dan een kop kleiner dan ik
helaas voor hem, maar daar knap ik echt ontzettend van af en de laatste had een wel heel flatteuze foto van zichzelf neergezet (oude foto denk ik), in het "echt" was hij onverzorgd en had vieze gele tanden. Al met al geen succes dus.
Omdat niemand reageert als je zegt dat je 150 kilo weegt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen waar ik echt niets van snap. Waarom liegen over leeftijd of lengte enzo..... dat komt toch wel uit wanneer je gaat daten. Then again, waarom uberhaupt liegen over dingen
Daar snap ik dus ook geen reet van, alsof iemand dat niet meteen ziet of zoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen waar ik echt niets van snap. Waarom liegen over leeftijd of lengte enzo..... dat komt toch wel uit wanneer je gaat daten. Then again, waarom uberhaupt liegen over dingen
Nou ja, als je zoiets niet gelijk weet kun je die persoon leuk gaan vinden om zn innerlijk bla bla en dan denken ze dat je het uiterlijk wel voor lief neemt op den duur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik dus ook geen reet van, alsof iemand dat niet meteen ziet of zo![]()
@Harajuku: ook dikke mensen hebben fans (denk ik).
Nah dat werkt echt niet, zoals bij mij dus, iemand die veeeel kleiner is, is meteen een afknapper. Maar er zijn denk ik wel mannen die juist vallen op dikke vrouwen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, als je zoiets niet gelijk weet kun je die persoon leuk gaan vinden om zn innerlijk bla bla en dan denken ze dat je het uiterlijk wel voor lief neemt op den duur.
Nee, bij mij zou het ook niet werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dat werkt echt niet, zoals bij mij dus, iemand die veeeel kleiner is, is meteen een afknapper. Maar er zijn denk ik wel mannen die juist vallen op dikke vrouwen.
Heel dom, want liegen is nog erger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, bij mij zou het ook niet werkenmaar dat dénken ze wel.
Nou ja, wat moet je als je altijd afgewezen wordt op je uiterlijk.quote:
Hoi, jij kan ook een FOK!ker tegenkomen op FOK!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nu zin om een profiel aan te maken om fokkers tegen te komen
Ik kom zoveel fokkers tegen op fok.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoi, jij kan ook een FOK!ker tegenkomen op FOK!
Dan word je afgewezen op 2 dingen: uiterlijk EN omdat je een jokkebrok bent.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, wat moet je als je altijd afgewezen wordt op je uiterlijk.
Wat dat betreft zijn er trouwens veel vrouwen die het verschil tussen normaal, volslank en dik niet snappenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat niemand reageert als je zegt dat je 150 kilo weegt.
Daar hebben niet alleen vrouwen last vanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn er trouwens veel vrouwen die het verschil tussen normaal, volslank en dik niet snappen
Ja doh, maar je snapt ook echt niet waarom die mensen zo denken? Ik ben geen voor- of tegenstander hoor, mij hoef je niet te overtuigen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan word je afgewezen op 2 dingen: uiterlijk EN omdat je een jokkebrok bent.
Ik vond het ook altijd zo flauw om net te doen alsof ik offline ging om vervolgens de lillikerds te verwijderenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daar hebben niet alleen vrouwen last van![]()
OKcupid vind ik een heel leuke site trouwens. Weet niet meer wie dat hier noemde, maar ik vind het een erg tof concept. Heb al een paar mensen leren kennen daar die me aanspreken.
Paiq heb ik wel gezien, leuk idee maar niets voor mij.
Ik ben wel benieuwd naar een foto van jou.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Silenus het volgende:
Vandaag na de wedstrijd dronken in slaap gevallen en me een half uur verslapen voor een date.En nu weer thuis, ze vond het niet zo leuk.
Ik kap ermee.
Beetje dubbel eigenlijk, ik snap waarom ze het doen, maar ze moeten toch ook begrijpen dat het altijd uitkomt als je liegt over je uiterlijk, of wat dan ook. Ik zeg bijvoorbeeld altijd dat ik rook en ik weet zeker dat dan een hoop mannen meteen afknappen, nou ja, pech.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja doh, maar je snapt ook echt niet waarom die mensen zo denken? Ik ben geen voor- of tegenstander hoor, mij hoef je niet te overtuigen.
K mail 'm wel effe, ik heb een PM-ban oid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een foto van jou.
Ik wacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
K mail 'm wel effe, ik heb een PM-ban oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |