allebei bezet gok ik zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jonge, je hebt hier twee vrouwen die de humor er wel van inzien, met je opmerking.
Ik kreeg op Paiq alleen studenten en bouwvakkers, en ze wilden allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef Hardrebel het volgende:
Moest motor theorie doen daar zelfs nog een date geregeld met een meid. Via internet nog niet. Ik paiq de laatste keren wel vaakDat vind ik wel geinig om te doen.
Ik had laatst ook al iemand die dat zei.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kreeg op Paiq alleen studenten en bouwvakkers, en ze wilden allemaal hetzelfdeNiet subtiel ook.
Al die bouwvakkers die geen Nederlands kunnen, nee bedankt.
paddo'squote:Zien???fotooootje???????.........................I am the only one..................pffffffffffffffff...... mag je zelf maken....maak ik notencake voor jou...leuk toch?Ieder zijn hobby...ik wil dat wel zien... vandaar geen picture........ ...ik zit al op de plek; soort van boerderij.Hoop dat je komt ; heb mijn deurklopper op mijn poortdeur bevestigd.;je mag ook aanbellen...heb genoeg gezongen....nu mag je wel komen.Hoop nu dat jij mij vind..........................................................
(Heb mijn middelbare schooltijd in Zwolle beleefd...met de trein van spoor 1) Heb interesse in het leven, bekijk veel...met respect. Mag graag van alles testen ...na een lange winter....heb ik de lente besteed aan klussen om mijn huisje completer te maken....houd van oude spullen opknappen...zal het leuk vinden om deze zomer het leven met de enige echte te delen. ................................. Wie durft.........een date! Nu .....de tijd tikt...ook nog boodschappen halen voor een leuk avondje...cakemix...drinken...
heeeyzzz hahahah hoessie danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had laatst ook al iemand die dat zei.
Die spelling die je daar soms ziet, ongelofelijk. Soms begint het al met
'heeyyyzzzzzz hoessie???????'
Ten eerste: heeyyyzzzz
Ten tweede: hoessie
Ten derde: ??????????
Ik kan dat allemaal niet handelen, hop klik weg.
Oh kut ja, de jouw inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
heeeyyzzzz
hoe gaat het met jouw
(Ik: hoe gaat het met mijn wat?)
hee hahaha met jou je snapt me toch :S
en wat doe je zoal in het dagelijks leven
ok xD lol
en heb je nog hobby's
heb je nog broers/zussen
nee ik woon nog bij me ouders!!!!!!
HET IS JOU, FLIKKER OP MET DIE STANDAARDVRAGEN, GA OP JEZELF WONEN EN GEBRUIK DE VRAAGTEKEN-KNOP!!!!!!! EN GEBRUIK NIET ZOVEEL UITROEPTEKENS!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
heeeyyzzzz
hoe gaat het met jouw
(Ik: hoe gaat het met mijn wat?)
Hahaha, heel veel mensen zeggen dat echt, die denken dat dat zo hoortquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb via RP contact met iemand die ook steeds jouw zegt... ik zeg nu maar dat het met mijn goed gaat.
Volgens mij bereik je daarmee juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:
"Als je niet te vertrouwen bent, reageer dan vooral niet!"
Ik zal 'm effe uitleggen: Ik deed net alsof ik één of andere gozer van de kroeg was aan wie ze evt haar nummer had gegeven, en dan met een onmogelijke naam erbij zou ze vast wel weten dat het een matig grapje van mij was.quote:Ga je vanavond nog de stad in Roos? xx norbert (die jongen uit die kroeg, weetjenog)
Ik probeer de matige grap nog wat te rekken en sms:quote:Nee ben al bezet! Bovendien ken ik geen Norbert uit de kroeg!
Dat was op vrijdagavond de 18e. Ze wilde in eerste instantie zaterdagmiddag als eerste date samen voetbal (Ned-Jap) kijken maarja, dat doe ik natuurlijk liever met m'n vrienden dan met één of ander wijf dus dat had ik niet door laten gaan. Anyway, na Nederland - Japan stuur ik haar een smsje:quote:Je was heel dronken en gaf toen je nummer! Maar jammer, ander keertje dan!;) xx nor
Krijg ik de dag erna iets terug:quote:Ben je nu in de stad? Ff drankje doen?x "Silenus"
Je zou denken: Prima, niks aan de hand, gewoon wat loos gesms en op 3 juli (of iig over een tijdje) gaan we wat drinken. Wat krijg ik een paar dagen later ineens als 'mail'-achtig berichtje op paiq?quote:Ik was dus niet in de stad, maar dat had je vast zelf ook al bedacht, haha! Volgende keer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
quote:Beste "Silenus",
Hierbij wil ik onze afspraak voor 3 juni cancellen.
Ons sms-contact van de laatste dagen geeft mij niet het vertrouwen om die door te laten gaan.
Wie weet spreken we elkaar nog wel een keer op professioneel gebied, op persoonlijk vlak lijkt me dat geen goed idee.
Groeten,
Roos
Nahja...we matchen gewoon toch niet denk ik.quote:Haha, je doet dit wel heel officieel hoor. No problem, sorry voor dat norbert-grapje dan. wist niet dat je het zo zwaar op zou vatten. Groeten!
Vreemd. Misschien dacht ze dat je je anders voordeed dan je eigelijk bent. Anders kan ik eigelijk niet bedenken waarom zo'n grapje een reden voor het cancellen van een date moet zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |