abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83279721
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jonge, je hebt hier twee vrouwen die de humor er wel van inzien, met je opmerking .
allebei bezet gok ik zo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:16:03 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83293526
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:47 schreef Hardrebel het volgende:
Moest motor theorie doen daar zelfs nog een date geregeld met een meid. Via internet nog niet. Ik paiq de laatste keren wel vaak Dat vind ik wel geinig om te doen.
Ik kreeg op Paiq alleen studenten en bouwvakkers, en ze wilden allemaal hetzelfde Niet subtiel ook.

Al die bouwvakkers die geen Nederlands kunnen, nee bedankt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:26:28 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83293994
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kreeg op Paiq alleen studenten en bouwvakkers, en ze wilden allemaal hetzelfde Niet subtiel ook.

Al die bouwvakkers die geen Nederlands kunnen, nee bedankt.
Ik had laatst ook al iemand die dat zei.
Die spelling die je daar soms ziet, ongelofelijk. Soms begint het al met

'heeyyyzzzzzz hoessie???????'

Ten eerste: heeyyyzzzz
Ten tweede: hoessie
Ten derde: ??????????

Ik kan dat allemaal niet handelen, hop klik weg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83296963
quote:
Zien???fotooootje???????.........................I am the only one..................pffffffffffffffff...... mag je zelf maken....maak ik notencake voor jou...leuk toch?Ieder zijn hobby...ik wil dat wel zien... vandaar geen picture........ ...ik zit al op de plek; soort van boerderij.Hoop dat je komt ; heb mijn deurklopper op mijn poortdeur bevestigd.;je mag ook aanbellen...heb genoeg gezongen....nu mag je wel komen.Hoop nu dat jij mij vind..........................................................
(Heb mijn middelbare schooltijd in Zwolle beleefd...met de trein van spoor 1) Heb interesse in het leven, bekijk veel...met respect. Mag graag van alles testen ...na een lange winter....heb ik de lente besteed aan klussen om mijn huisje completer te maken....houd van oude spullen opknappen...zal het leuk vinden om deze zomer het leven met de enige echte te delen. ................................. Wie durft.........een date! Nu .....de tijd tikt...ook nog boodschappen halen voor een leuk avondje...cakemix...drinken...
paddo's
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:57:33 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83297318
Welke gast gaat nou op zo'n gestoord wijf reageren?

(Ja, kop 'm maar in jongens.)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:11:23 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83297793
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik had laatst ook al iemand die dat zei.
Die spelling die je daar soms ziet, ongelofelijk. Soms begint het al met

'heeyyyzzzzzz hoessie???????'

Ten eerste: heeyyyzzzz
Ten tweede: hoessie
Ten derde: ??????????

Ik kan dat allemaal niet handelen, hop klik weg.
heeeyzzz hahahah hoessie dan hahaha hoeso vindt je dat niet leuk dan hahaha
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:15:08 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83297927
heeeyyzzzz
hoe gaat het met jouw

(Ik: hoe gaat het met mijn wat?)

hee hahaha met jou je snapt me toch :S

en wat doe je zoal in het dagelijks leven

ok xD lol

en heb je nog hobby's

heb je nog broers/zussen

nee ik woon nog bij me ouders!!!!!!

HET IS JOU, FLIKKER OP MET DIE STANDAARDVRAGEN, GA OP JEZELF WONEN EN GEBRUIK DE VRAAGTEKEN-KNOP!!!!!!! EN GEBRUIK NIET ZOVEEL UITROEPTEKENS!!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:17:51 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83298023
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
heeeyyzzzz
hoe gaat het met jouw

hee hahaha met jou je snapt me toch :S

en wat doe je zoal in het dagelijks leven

ok xD lol

en heb je nog hobby's

heb je nog broers/zussen

nee ik woon nog bij me ouders!!!!!!

HET IS JOU, FLIKKER OP MET DIE STANDAARDVRAGEN, GA OP JEZELF WONEN EN GEBRUIK DE VRAAGTEKEN-KNOP!!!!!!! EN GEBRUIK NIET ZOVEEL UITROEPTEKENS!!
Oh kut ja, de jouw inderdaad Dat haat ik dus ook aan zulke dingen, diezelfde standaard vragenlijst, zo hoeft het voor mij niet hoor. Het gesprek ligt daarna ook altijd gelijk stil. Ik begin gewoon altijd met wat er maar in mijn hoofd opkomt, en dan zijn er vaak mensen die dan alsnog gelijk het vragenlijstje erin gooien. *delete* Als je gewoon een eind weg lult is het tenminste leuk en die vragen en antwoorden komen dan vanzelf tussendoor wel.

Maar ik ben al tijden niet meer op zulke sites geweest.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 19:22:15 #109
42184 crew  DaMart
pi_83298165
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
heeeyyzzzz
hoe gaat het met jouw

Ik heb via RP contact met iemand die ook steeds jouw zegt... ik zeg nu maar dat het met mijn goed gaat .
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:23:24 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83298205
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb via RP contact met iemand die ook steeds jouw zegt... ik zeg nu maar dat het met mijn goed gaat .
Hahaha, heel veel mensen zeggen dat echt, die denken dat dat zo hoort Dat "met mijn" Nou ja, heel veel, maar ik kwam ze wel eens tegen.
pi_83299027
Meer dan driekwart van nederland kan dat niet. "groter als mij", "meer als jouw" enzo.

En mijn toppertje qua ergernis: "hun hebben"
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:46:32 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83308171
OHJA! Ik ben weer een ergernis tegengekomen van heb ik jou daar.

Nu zitten al die datingsites vol met geestelijk instabiele wijven met 'een rugzakje', allemaal geen probleem. Die pik je er zo uit, dus al die lui vinden elkaar wel. Maar dan zetten ze er dus op:

"Als je niet te vertrouwen bent, reageer dan vooral niet!"

AARHGGHGHGHHG *neemt hap uit toetsenbord* hnnggggggg *vuist in mond* GRMBLLL

Alsof er ook maar één kerel is die handenwrijvend zo'n profiel leest en denkt: "Ahhhh, een geestelijk instabiel meisje! Met een beetje leuke praatjes kan ik haar zo het bed in lullen, handiggg, deze types zijn zo makkelijk te misbruiken gnagnagnaaaaa" totdat hij bij het vermaledijde zinnetje komt en denkt " shit....nu kan ik niet reageren! "

Domme snollen. Echt.
pi_83311153
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:
"Als je niet te vertrouwen bent, reageer dan vooral niet!"
Volgens mij bereik je daarmee juist het tegenovergestelde.
Immers, een man die op zoek is naar een zwak en instabiel prooi ziet daar juist zn kans in liggen. Een dame die sterk in haar schoenen staat pikt die onbetrouwbare gasten er namelijk vanzelf wel uit denk ik dan zo
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:43:43 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83313350
Ik heb voor de gein gereageerd op een aantal advertenties. Krijg ik vage e-amiltjes terug van "ja lijkt me leuk bla bla, wil wel dat je je inschrijft via www.blabla.nl". Blijkt het een sms-site te zijn. "Ja omdat.. fakers", fakers? Weer wat geleerd
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:45:08 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83313406
Jongens ik heb weer een mooi verhaal.

Ik had via paiq een tijdje contact met 'Roos', 27 jaar en ook uit Utrecht. Was erg gezellig, niet dat je denkt van 'wauw dit is m'n soulmate' maar gewoon wel lachen. We werken allebei in de sport/media dus ook daar een 'match', kortom: daten. Aangezien ze voor haar werk anderhalve week bij Wimbledon zit zou de date op 3 juli plaats gaan vinden. (Normaal plan ik nooit zo ver vooruit maargoed)
Voor de zekerheid gaf ze haar nummer

Nu ben ik natuurlijk een ultiem hilarisch mannetje, dus ik stuurde haar de volgende sms:
quote:
Ga je vanavond nog de stad in Roos? xx norbert (die jongen uit die kroeg, weetjenog )
Ik zal 'm effe uitleggen: Ik deed net alsof ik één of andere gozer van de kroeg was aan wie ze evt haar nummer had gegeven, en dan met een onmogelijke naam erbij zou ze vast wel weten dat het een matig grapje van mij was.

Stuurt ze terug:
quote:
Nee ben al bezet! Bovendien ken ik geen Norbert uit de kroeg!
Ik probeer de matige grap nog wat te rekken en sms:
quote:
Je was heel dronken en gaf toen je nummer! Maar jammer, ander keertje dan!;) xx nor
Dat was op vrijdagavond de 18e. Ze wilde in eerste instantie zaterdagmiddag als eerste date samen voetbal (Ned-Jap) kijken maarja, dat doe ik natuurlijk liever met m'n vrienden dan met één of ander wijf dus dat had ik niet door laten gaan. Anyway, na Nederland - Japan stuur ik haar een smsje:
quote:
Ben je nu in de stad? Ff drankje doen? x "Silenus"
Krijg ik de dag erna iets terug:
quote:
Ik was dus niet in de stad, maar dat had je vast zelf ook al bedacht, haha! Volgende keer, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Je zou denken: Prima, niks aan de hand, gewoon wat loos gesms en op 3 juli (of iig over een tijdje) gaan we wat drinken. Wat krijg ik een paar dagen later ineens als 'mail'-achtig berichtje op paiq?
quote:
Beste "Silenus",
Hierbij wil ik onze afspraak voor 3 juni cancellen.
Ons sms-contact van de laatste dagen geeft mij niet het vertrouwen om die door te laten gaan.
Wie weet spreken we elkaar nog wel een keer op professioneel gebied, op persoonlijk vlak lijkt me dat geen goed idee.

Groeten,
Roos
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:47:48 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83313497
lol 'helaas past U toch niet in het functieprofiel'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 00:49:52 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83313579
Haha ja precies, had dit nog teruggestuurd:
quote:
Haha, je doet dit wel heel officieel hoor. No problem, sorry voor dat norbert-grapje dan. wist niet dat je het zo zwaar op zou vatten. Groeten!
Nahja...we matchen gewoon toch niet denk ik.
pi_83313582
Sowieso SMS´en
pi_83314952
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien dacht ze dat je je anders voordeed dan je eigelijk bent. Anders kan ik eigelijk niet bedenken waarom zo'n grapje een reden voor het cancellen van een date moet zijn..
pi_83316273
Gewoon rare actie idd. Ik vat hem ook niet helemaal.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 03:08:01 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83316527
Zulke vage smsjes zijn toch ook gewoon niet echt grappig. Als je nog in de "filterfase" zit, waarbij nog een grote portie kandidaten afvalt, kan het net een afknapper zijn.

Maar de "ontslagbrief" is wel geniaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83318121
Die Norbert grap is ook extreem matig als je elkaar niet kent. Krijg je een SMS van die jongen van paiq die zich anders voordoet als hij is.

Als ik zo haar verdere berichten lees denk ik dat het een behoorlijk ambitieus (hoog opgeleid?) dametje is dat puur op je uiterlijk viel, maar na een paar 'ff drankje doen xxx' meldingen en een kleutergrapje wakker werd
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:18:26 #123
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83318187
Omhooggevallen kutjes (spreekwoordelijk dan) wil je ook niet
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83318327
joh, wees blij dat ze nog wat stuurt. Veel mensen (zowel m als v) vinden het best moeilijk om iemand af te serveren. Een groot deel laat gewoon niets meer van zich horen en reageert gewoon niet meer op mail of sms. Zelf gelukkig niet meegemaakt, maar wel veel verhalen over gehoord. Waarschijnlijk heeft ze zich helemaal suf zitten bedenken hoe ze op zo'n politiek correcte manier Silenus kon afwijzen en de meest obvious wijze 'hey, ik denk toch dat het niets gaat worden, maar veel lol op paiq toegewenst!' over het hoofd zag
pi_83318566
Der is een meid op rp met een naam en functieomschrijving die juist hetgene aantrekt wat ze niet wil als ze zichzelf zo voorstelt in haar profiel. Haar profielnaam is spaceschip met een c idd.

Vriendschap en daarna zien we wel.
Eerlijke maskerloze mensen die een open boek zijn want dat ben ik ook, iemand waarbij er geen stiltes vallen een echte lieve vriend/ vriendin door dik en dun.
De kleinste dingen in het leven en de simpelste zijn meestal het leukst.
Geen schijnheiligen die anders zeggen maar anders handelen.
Liefs

UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')