Dat ging vast over z'n privé-psychologe waar hij binnen een week al heel veel drama mee had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat daar stond.
Dat gaat toch niet om iemand die je alleen via msn kent hoop ik hè?quote:
O ja, captain obvious?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat ging vast over z'n privé-psychologe waar hij binnen een week al heel veel drama mee had.
Ik kan alles in die post zetten wat ik wil, maar dat doe ik niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef Maanvis het volgende:
volgens mij kunnen modjes geen edits terugzetten.
Maar jij kunt toch niet zien wat er eerst stond, en FA's toch wel?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan alles in die post zetten wat ik wil, maar dat doe ik niet!
Nu weer terug naar de zon, hihi.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Jawel, maar je snapt dat ik niet behoor te vertellen wat er stond
Editquote:
HEYHEY ik had 'm geëdit! Interfereer niet met mijn privacyquote:
Daar hebben we spuit 11 ook weer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef heksehiel het volgende:
Ik kan iets lezen wat jullie niet kunnen, hihiHoe oud zijn we in godsnaam?
Uhm, het sloeg op Harajukuquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef Friek_ het volgende:
Daar hebben we spuit 11 ook weer.
Ik ben overigens 23.
Je snapt dat je als je aan Harajuku komt, je ook aan mij komt?! Hmm?! Nou?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Uhm, het sloeg op HarajukuMaar wat schattig dat jullie je ook aangesproken voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |