Neuh, is er ook niet in de oude MustSee bioscopen. Ik ben zelf wel blij dat ik niet meer naar Rotterdam moet, maar ook in Delft kan, waar de bios een stuk puicker is. Al is Kuip ook best prima.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Filmaanbod is over het algemeen wel groter bij Pathé. Vind het ook helemaal niet erg dat MustSee Delft nu Pathe Delft is.
Heb ook nog geen verschil in volk gezien..
Maar dan kan je waarschijnlijk wel iemand meenemen die geen pas heeft, wel leuk opzich toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Net voor het eerste de vragenlijst van de Pathe Panel ingevuld. Op zich wel leuk om te doen, ook dat er een gratis bioscoopkaartje tegenoverstaat (niet dat ik zelf veel aan heb als pashouder).
de eerste vragenlijst moet ik nog binnenkrijgenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Net voor het eerste de vragenlijst van de Pathe Panel ingevuld. Op zich wel leuk om te doen, ook dat er een gratis bioscoopkaartje tegenoverstaat (niet dat ik zelf veel aan heb als pashouder).
Dat is zeker waar. Kan alleen de banner voor de panel niet meer vinden op de website. Anders had ik de aanmeld link voor geïnteresseerden hier wel neergezet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar dan kan je waarschijnlijk wel iemand meenemen die geen pas heeft, wel leuk opzich toch?
Inderdaad, alleen of met anderen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Gaan jullie vaak alleen naar de bios of altijd met anderen?
meestal in me uppie. afspraken maken, afhankelijk zijn van anderen, houd ik niet zo van, gezellig met anderen is altijd leuker, maar praktisch is het niet altijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus waarom is dat triestquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef zquing het volgende:
Ik vind 't altijd vrij triest om alleen naar de bioscoop te gaan, maar sommige films waar ik niemand voor kon vinden en ik graag wou zien heb ik alleen gezien
Ik zeg niet dat 't triest is, alleen dat ik dat vindquote:
niet praten praten, maar filmgerelateerde grapjes maken soms welquote:Alsof je gaat praten tijdens de film
in princiepe alleenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef CherryLips het volgende:
en das nou precies de reden dat ik alleen ga.. ik wil helemaal niet gestoord worden met grapjes als ik film aan et kijken benquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 't triest is, alleen dat ik dat vind
[..]
niet praten praten, maar filmgerelateerde grapjes maken soms wel
Maar die van mij zijn heel goedquote:Op woensdag 24 november 2010 00:35 schreef mschol het volgende:
en das nou precies de reden dat ik alleen ga.. ik wil helemaal niet gestoord worden met grapjes als ik film aan et kijken ben
omdat mensen die niet alleen gaan/durven/willen bang zijn dat de andere bezoekers denken dat ze geen vrienden hebben.....dat is iig de reden denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Alhoewel ik zelf eigenlijk altijd met iemand ga (mijn vriendin en veel van mijn vrienden hebben een PUC dus er is altijd wel iemand), zie ik er ook niet echt het probleem van in om in mijn eentje te gaan eigenlijk.
Vind het altijd leuk om nog na te praten na een film, maar kijk aan de andere ook vaak films in mijn eentje thuis. Waarom dan inderdaad niet gewoon in de bioscoop?
Ik zie zo vaak mensen alleen zitten. Ze zijn wel in de minderheid, misschien dat het daardoor door sommigen raar gevonden wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat mensen die niet alleen gaan/durven/willen bang zijn dat de andere bezoekers denken dat ze geen vrienden hebben.....dat is iig de reden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |