Nee mijn werk moet t geld maar op tijd storten (plus ik ben student dus erg veel verdien ik helaas niet)quote:
ik heb nog wel een leuk baantje voor jequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:12 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nee mijn werk moet t geld maar op tijd storten (plus ik ben student dus erg veel verdien ik helaas niet)
haha oke stuur maar een pmquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik heb nog wel een leuk baantje voor jepm?
Die reactie las ik al eerder vandaag..quote:
Alsnog mooi voorbeeld van meisjuhs: geen geld hebben, maar wel nog net even die extra paar schoenen die je eigenlijk toch niet nodig hebt proberen te scoren!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:16 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Net verhuisd dus beetje geldgebrek
Dus jij geeft je Stufi uit aan dit zo dingenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:08 schreef silent_scream1 het volgende:
Zag ik net DE perfecte schoenen voor onder mijn mooie nieuwe rokje, 60 euro: hmm moet te doen zijn dacht ik
Alleen mijn bankrekening vond van niet![]()
Klacht 1: Mijn werk is 1 dag te laat met het storten van loon
Klacht 2: Stufi komt pas morgen en ik wil de schoenen NU![]()
Anti-klacht: nieuw rokje en mooi weer
Of variaties op dit thema.quote:
Nerds met een obsessie voor geluidsapparatuur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef sinadO het volgende:
Mensen zonder geld.
Mensen zonder geld voor een fatsoenlijke hifi-set.![]()
Trolls die het trollen tot in de eeuwigheid volhouden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nerds met een obsessie voor geluidsapparatuur.
Ja idd, wanneer ga je daar eens mee stoppen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Trolls die het trollen tot in de eeuwigheid volhouden.
Mensen die opmerkingen die aan hun gericht zijn omdraaien zodat ze op degene die ze maakte van toepassing lijken...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja idd, wanneer ga je daar eens mee stoppen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mensen die opmerkingen die aan hun gericht zijn omdraaien zodat ze op degene die ze maakte van toepassing lijken...
...maar daarin falen omdat iedereen weet dat degene die de opmerking maakte gewoon gelijk heeft en de ander nu een falende poging doet om zijn gezicht te redden.![]()
...en daarna beledigend gaan doen omdat ze uitgeluld zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent echt wel met stip de grootste autistische kutnerd op FOK! zeg.
trollquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mensen die opmerkingen die aan hun gericht zijn omdraaien zodat ze op degene die ze maakte van toepassing lijken...
...maar daarin falen omdat iedereen weet dat degene die de opmerking maakte gewoon gelijk heeft en de ander nu een falende poging doet om zijn gezicht te redden.![]()
Bemoei je er eens niet mee of zo.quote:
Ik hoef je niet eens te beledigen, dat doe je zelf al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
...en daarna beledigend gaan doen omdat ze uitgeluld zijn.![]()
![]()
zielige gast ben jijquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef sinadO het volgende:
Mensen zonder geld.
Mensen zonder geld voor een fatsoenlijke hifi-set.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |