Nee, alleen als hij brandt. Anders is het geen lichtje maar een bord he.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:01 schreef MouzurX het volgende:
Ehhh in zo'n situatie mag je dan toch altijd rechtsaf of wa?
Ja dat ding stond dus niet aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:05 schreef TwisterNederland het volgende:
Terechte klacht.
Het is die agent alleen maar te doen om de centen
maar wat is er gebeurd toen je terugging naar het bewuste kruispunt?
Aangezien daar niks over instaat
Ja maar of die ene staat op groen, of die witte brandt om aan te geven dat je ook gewoon naar rechts kan ookal staat je licht op rood...quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:06 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Nee, alleen als hij brandt. Anders is het geen lichtje maar een bord he.
Kost teveel tijd en tijd = geld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef JDude het volgende:
Gewoon even bij de wegbeheerder (gemeente, provincie, wie dan ook) navragen of die lamp altijd brandt (behalve bij groen). Kunnen ze zo nakijken in de regelapparatuur. En zo ja, bezwaarbriefje schrijven.
Nee, dan zou het een gewoon onderbord zijn, niet een licht. Er zijn dus blijkbaar situatie dat en het verkeerslicht rood is, en het aparte licht niet brandt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar of die ene staat op groen, of die witte brandt om aan te geven dat je ook gewoon naar rechts kan ookal staat je licht op rood...
Dus je kan altijd naar rechts..
Dan ook niet janken.quote:
Echt debiel. Waarom zou je dat willen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dan zou het een gewoon onderbord zijn, niet een licht. Er zijn dus blijkbaar situatie dat en het verkeerslicht rood is, en het aparte licht niet brandt.
Wees blij, anders zou je altijd voor het rode licht moeten wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Echt debiel. Waarom zou je dat willen.Waarom maken ze in godsnaam zo'n lamp. Tering hey.
Nee, zeur niet zo en betaal gewoon. Dan was je het nu al vergetenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Marurk het volgende:
Kwam net het bewuste bonnetje tegen, en wat blijkt: meneer agent is vergeten mijn burgerservicenummer in te vullen. Betekent dat dat TS misschien geluk heeft?(ik ga er niet vanuit maar het zou mooi zijn)
Hoe kan ik betalen als ik nog geen brief heb ontvangen?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zeur niet zo en betaal gewoon. Dan was je het nu al vergeten
Helaas, dat gaat je niet reddenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Marurk het volgende:
Kwam net het bewuste bonnetje tegen, en wat blijkt: meneer agent is vergeten mijn burgerservicenummer in te vullen. Betekent dat dat TS misschien geluk heeft?(ik ga er niet vanuit maar het zou mooi zijn)
Kan heel snel gaan, maar ook best lang durenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe kan ik betalen als ik nog geen brief heb ontvangen?Hoe lang duurt dat eigenlijk?
Is bij een kruispunt hier om de hoek niet zo hoor, ding brandt volgens mij gewoon altijd als die ander op rood staat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dan zou het een gewoon onderbord zijn, niet een licht. Er zijn dus blijkbaar situatie dat en het verkeerslicht rood is, en het aparte licht niet brandt.
Best lang, 6 weken ofzo bij mij.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe kan ik betalen als ik nog geen brief heb ontvangen?Hoe lang duurt dat eigenlijk?
Meestal heb je dat als rechts ernaast een voetgangersoversteekplaats is oid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef Marurk het volgende:
[..]
Echt debiel. Waarom zou je dat willen.Waarom maken ze in godsnaam zo'n lamp. Tering hey.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |