Ja, en als je een meisje van 1.70 met dubbel D vindt die in verhouding is, dan weegt ze waarschijnlijk ook 80 kilo.quote:
80 kilo kan nog best hoor, bij 1.70, maar dan moet het wel enorm op de goeie plekken zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en als je een meisje van 1.70 met dubbel D vindt die in verhouding is, dan weegt ze waarschijnlijk ook 80 kilo.
Mhua, wordt toch lastig, maar meestal is dat niet het geval.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
80 kilo kan nog best hoor, bij 1.70, maar dan moet het wel enorm op de goeie plekken zittenOf zware botten
\quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
80 kilo kan nog best hoor, bij 1.70, maar dan moet het wel enorm op de goeie plekken zittenOf zware botten
True that.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Mhua, wordt toch lastig, maar meestal is dat niet het geval.
Cute smallish boobiesquote:
Mja, dat vind ik weer niet mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
\
of vrij gespierd..(spieren wegen meer als vet... )
Zelfs dán haal je dat nog niet, ervaring.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
\
of vrij gespierd..(spieren wegen meer als vet... )
Zo'n buffed steroide chickiequote:
En je heet ook nog Hans.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik ben een aanstormende neger onder invloed
Je moet t zien om er echt over te kunnen oordelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef mstr het volgende:
Al verschilt een cup D nog wel tussen een meisje van 1.65 en 1.80 qua grootte.
true that, doe mij maar een meid die niet te lang is, met borsten die in verhouding zijn met de rest, dus niet 1.60 ofzo en DD of nog groter..quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef mstr het volgende:
Al verschilt een cup D nog wel tussen een meisje van 1.65 en 1.80 qua grootte.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik ben een aanstormende neger onder invloed
Precies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je moet t zien om er echt over te kunnen oordelen
Geef mij maar van rond de 1.70 met een grote A/B/kleine C ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true that, doe mij maar een meid die niet te lang is, met borsten die in verhouding zijn met de rest, dus niet 1.60 ofzo en DD of nog groter..
Doe mij maar 1.80 met normale C of kleine D.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Geef mij maar van rond de 1.70 met een grote A/B/kleine C ofzo.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe mij maar 1.70 met normale C of kleine D. of 1.60 ofzo met B..
Maar dan is ze net zo groot als ik, dus dat wordt 'm niet zo snel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe mij maar 1.80 met normale C of kleine D.
True. Ach, ik vind alles tussen de 1.70 en 1.90 wel primaquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dan is ze net zo groot als ik, dus dat wordt 'm niet zo snel.
Ik heb een keer iemand gezien van >2 meter met een meisje van 1.60 en dat ziet er niet uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True. Ach, ik vind alles tussen de 1.70 en 1.90 wel prima
Ik heb ooit een vrouw van 2.05 gezien. Ik ben linea recta naar huis gegaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand gezien van >2 meter met een meisje van 1.60 en dat ziet er niet uit.
En toen ben je gaan fappen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vrouw van 2.05 gezien. Ik ben linea recta naar huis gegaan.
Neinquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeinIk vond het serieus eng, om een vrouw van die lengte te zien
Ik heb me ook expres wat in elkaar laten zakken zodat ik niet zo groot leek
Daarom heb ik ook vrij weinig met vrouwen van >1.80quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:38 schreef Bravebart het volgende:
Soort van, nothing to see here, move along!
Ik snapquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Daarom heb ik ook vrij weinig met vrouwen van >1.80
Ik had zaterdag ook wat leuks...quote:
Nooit doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had zaterdag ook wat leuks...
Ik was aan het werk en er stond een leuk meisje met zo'n jurkjedingetje aan op een witte broek.
Alleen dat jurkje was iets naar beneden gezakt waardoor je haar bh zag.
Ik wist niet of ik er nou wel of niet iets van moest zeggen?
Straks krijgt ze het idee dat ik naar haar tieten liep te kijken ofzo.
Kort maar krachtig!quote:
Nee, ik heb het ook niet gedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nooit doenWeet ik uit recente ervaring
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
X · zegt (17:01):
*ik denk dat ik m net niet heb gehaald
JAMMER
Bier, bier en nog eens bier?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo boodschappen voor een deel graspop is binnen
quote:
Ligt er maar net aan, dat de cup heel groot is wil niet zeggen dat de onderborstwijdte ook heel groot is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en als je een meisje van 1.70 met dubbel D vindt die in verhouding is, dan weegt ze waarschijnlijk ook 80 kilo.
Valt nog wel mee.. 2 trays met 24 halve litersquote:
Dat maakt het alleen maar erger toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan, dat de cup heel groot is wil niet zeggen dat de onderborstwijdte ook heel groot is.
Een flesje Absolute vodka >> Bier voor die gelegenhedenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt nog wel mee.. 2 trays met 24 halve liters.. Paar flessen fris, paar flessen water, 30 bolletjes
.. En vlees voor eerste avond bbq. Morgen dus
Ik heb 75E, maar ik heb niet het gevoel dat het bij mij uit verhouding is, terwijl ik ook niet echt dik ben ofzo. Ik denk dat je met 90D eerder aan de zware kant bent dan wanneer je 75D hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger toch?Volgens mij ziet een 60D er niet uit
![]()
Ik drink sowieso niet.. En mensen die andere shit willen hadden het zelf maar moeten halenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een flesje Absolute vodka >> Bier voor die gelegenheden
Klopt, maar sowieso zijn de verhoudingen ene beetje zoek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan, dat de cup heel groot is wil niet zeggen dat de onderborstwijdte ook heel groot is.
Mja, het is lastig zo te beoordelen op nummers en lettersquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb 75E, maar ik heb niet het gevoel dat het bij mij uit verhouding is, terwijl ik ook niet echt dik ben ofzo. Ik denk dat je met 90D eerder aan de zware kant bent dan wanneer je 75D hebt.
Ik denk dat 't vooral meespeelt of je ook nog een beetje heupen hebt of überhaupt een figuur. Bij een meisje met dikke heupen valt het minder op als ze ook grote tieten heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het is lastig zo te beoordelen op nummers en lettersHet moet je ook staan. Al heb je eenzelfde BMI en cupmaat, dan nog kan het postuur enorm meespelen
Meiden die dat met opzet doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:43 schreef livalo het volgende:
Meiden met een grote cup moeten gewoon niet te kleine BH's dragen, want dan lijkt alles uit te puilen en ziet het er 100x groter uit dan het is. Ik denk dat dat eerder 't probleem is.
Zandloperrrrr!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat 't vooral meespeelt of je ook nog een beetje heupen hebt of überhaupt een figuur. Bij een meisje met dikke heupen valt het minder op als ze ook grote tieten heeft.
Met een grote cup ben je ongeveer 60+ euro voor een goede BH kwijt, en dat is gewoon verdomd duur, dus dan zou ik het nog wel een béétje kunnen begrijpen. Maar meiden met een cup B die denken dat ze met een kleinere BH mooiere tieten krijgen, bah.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meiden die dat met opzet doenAlsof ze niet blij zijn met wat ze al hebben, of natuurlijk in denial zitten en ze kleinere willen
Meiden zonder heupen of rondingenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk dat 't vooral meespeelt of je ook nog een beetje heupen hebt of überhaupt een figuur. Bij een meisje met dikke heupen valt het minder op als ze ook grote tieten heeft.
Grote vrouwen zijn intimiderendquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meiden zonder heupen of rondingen![]()
Overigens vind ik die molenpaarden van 1.80m of meer ook maar hartstikke eng
Gewoon beetje dr tussen in
Ik ben met hakken aan 1.85.quote:
Dan ben ik 1.78, nog steeds vrij lang dus.quote:
Gelukkig wel alsnog kleiner dan moiquote:
Zoek je verkeerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik draag hakken wat ik wil, al ben ik 178. Fuck kleine jongens. (Mijn ex is 173)
1.89 hier jewaitzellufquote:
Ik ben gewoon niet zo grootquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
1.89 hier jewaitzellufEn das op blote voeten
Alleen achteraf blijkt het toch vaak anders te zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee het was wat ik wilde op dat moment.
'T heeft zo z'n nadelen hoor. Zo kan ik het vergeten om iets van formaat 205 of AX (of wat t ook mag zijn) te kopen, omdat ik met mn knieen stuur danquote:
Eerst willen vrouwen iets, en wanneer ze het hebben, moeten ze iets andersquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee het was wat ik wilde op dat moment.
Ja, auto lijkt me ook lastig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
'T heeft zo z'n nadelen hoor. Zo kan ik het vergeten om iets van formaat 205 of AX (of wat t ook mag zijn) te kopen, omdat ik met mn knieen stuur danOok zijn oude huizen x3ro onvriendelijk qua plafonds
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Eerst willen vrouwen iets, en wanneer ze het hebben, moeten ze iets anders
quote:
Ik pas ook zowat niet in de AX van sjoerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
'T heeft zo z'n nadelen hoor. Zo kan ik het vergeten om iets van formaat 205 of AX (of wat t ook mag zijn) te kopen, omdat ik met mn knieen stuur danOok zijn oude huizen x3ro onvriendelijk qua plafonds
Idd, ik zou hem doen!quote:
Ik heb ruimte zat... Maar ik ben ook een ukkie vergeleken met Heimenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik pas ook zowat niet in de AX van sjoerd, moet ik me helemaal opproppen
Hoezo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik ben klaar met fokkers/mensen die sporadisch op fok komen gvd
in je 206?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, auto lijkt me ook lastig.
Vooral ik al bij m'n pedalen kan terwijl hij op z'n achterste stand staat
Achterste stand, stoel op z'n laagst, stuur gewoon in het midden (qua hoogte).quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in je 206?
Lol, ik ben iets van 1.83 en heb hem nog lang niet in z'n achterste stand..
Wij kunnen het stuur niet verstellen, stoel standaard en ergens in een middenstand..quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Achterste stand, stoel op z'n laagst, stuur gewoon in het midden (qua hoogte).
Ik kan m'n stuur en stoel in hoogte verstellen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij kunnen het stuur niet verstellen, stoel standaard en ergens in een middenstand..
Bij de taxi's: Stoel vrij laag, stuur (behalve bij de touran) zo dicht mogelijk op het dashboard en redelijk hoog, stoel wel weer ergens in ene middenstand/iets naar voren)
Douchen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
1.89 hier jewaitzellufEn das op blote voeten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik beide nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan m'n stuur en stoel in hoogte verstellen.
Ik het de stoel het liefst vrij laag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik beide niet.. Naar mijn idee zit je wel aardig omhoog zeg maar in de AX. Vind ik opzich wel fijn.
Je eigen stem horen is facking gaar jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:28 schreef RenRen- het volgende:
Je eigen stem horen is raar.
Je eigen stem nog hoger dan normaal horen is nog raarder.
Apart hequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je eigen stem horen is facking gaar ja
soort mega piratenfestijn.... a.k.a neuk en biergooi festijn.quote:
Er komen gewoon fatsoenlijke artiesten hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
soort mega piratenfestijn.... a.k.a neuk en biergooi festijn.
Niet echt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
soort mega piratenfestijn.... a.k.a neuk en biergooi festijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er komen gewoon fatsoenlijke artiesten hoor.
Kankerkutquote:
quote:
Ja sorry, ik heb de hele dag over de genezing van baarmoederhalskanker gelezen, dusquote:
Gezellig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb de hele dag over de genezing van baarmoederhalskanker gelezen, dus
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb de hele dag over de genezing van baarmoederhalskanker gelezen, dus
HAHA, JA WANT IK WAS ECHT KEI SERIEUS. HAHAHAHA.quote:
Ik snap je nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA, JA WANT IK WAS ECHT KEI SERIEUS. HAHAHAHA.
GOEIE.
lAAT MAAR.quote:
iOS4 zuigt op een 3G. Snel de 4 jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gaat jij nog de nieuwe iPwn halen? en bevalt iOS 4 je nog?
Alsof ik dat doe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:04 schreef mstr het volgende:
Laat mij alleen en kom niet met verhalen over spijt...
Que?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]toch wel weer typisch om dat bij Mark neer te zetten
Hmmquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Traag als dikke poep door een trechter.
Mark zn ma heeft nu toch geen baarmoeder meer, omdat die baarmoederhalskanker had.quote:
Heb je geen iPhone dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm. Achja, wanneer ik dat ding weer heb, dan verkoop ik em gelijk
Weet ik dat, ik volg het allemaal nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mark zn ma heeft nu toch geen baarmoeder meer, omdat die baarmoederhalskanker had.
leuk woord voor scrabble
Jawelquote:
Gare dingen. Ik hoop dat die 4 wel beter in elkaar is gezet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel, maar die heb ik naar de winkel gebracht omdat de headphone jack kapot was gegaan.
Ik heb mn twijfels nog over die 2 lagen glas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gare dingen. Ik hoop dat die 4 wel beter in elkaar is gezet.
Dubbel glas.. Isoleert beter meng..quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb mn twijfels nog over die 2 lagen glas.
lekker warm in je broekzakquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dubbel glas.. Isoleert beter meng..
welkequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
Die nieuwe iPod ziet er zeker een stuk beter uit.
iPod?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef mstr het volgende:
Die nieuwe iPod ziet er zeker een stuk beter uit.
Warm zaadquote:
Slikt makkelijker dan ijskoudquote:
De nieuwste Android telefoons zijn wel oké, maar iPhone blijft koning. Zeker de 4quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Hyman het volgende:
Ik kon een andere telefoon ophalen bij het verlengen van mn abo. Maar dan krijg je alleen kutdingen
Het idee alleen al.quote:
Lieke houd van zaad met ijsblokjes.quote:
"on the rocks"quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lieke houd van zaad met ijsblokjes.
Wat kan er geil aan zijn als een vrouw het doorslikt. Ik snap het echt nietquote:
Nopequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De nieuwste Android telefoons zijn wel oké, maar iPhone blijft koning. Zeker de 4
GMTAquote:
Warm.. Zaad.. Zaad überhaupt, bah.quote:
Geil, mwua.. Is gewoon praktisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat kan er geil aan zijn als een vrouw het doorslikt. Ik snap het echt niet. En ik mis een kotsPI
.
Hoor je mannen zeuren over het vocht dat je afscheidt als je geil bent?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat kan er geil aan zijn als een vrouw het doorslikt. Ik snap het echt niet. En ik mis een kotsPI
.
Dat is niets, helemaal niets vergeleken met zaad. Rondkrioelende zwemmende zaadjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je mannen zeuren over het vocht dat je afscheidt als je geil bent?
Handdoeken of washandjes zijn praktischer, ga je minder snel van over je nek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Geil, mwua.. Is gewoon praktisch.
En ik mis altijd de emo.gif PI
Dat is toch ook alleen maak leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je mannen zeuren over het vocht dat je afscheidt als je geil bent?
Wel eens een handdoek proberen door te slikken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Handdoeken of washandjes zijn praktischer, ga je minder snel van over je nek.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is niets, helemaal niets vergeleken met zaad. Rondkrioelende zwemmende zaadjes.
Het wordt bij vrouwen pas leuk als je ergens een beetje bloed vindt ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is niets, helemaal niets vergeleken met zaad. Rondkrioelende zwemmende zaadjes.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel eens een handdoek proberen door te slikken?
Ligt zwaar op de maag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel eens een handdoek proberen door te slikken?
Gadverdammequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt bij vrouwen pas leuk als je ergens een beetje bloed vindt ja.
Hehequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Kanker, dan zit ik van morgen tot maandag zonder internet/pc
Ik ben nog te jong om te sterven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lief tochkrijg je een baby in je maag
Achja.. Vermaak me als het goed is welquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heheen internet is ook al niet te betalen in belgië
Dan heeft die vrouw gewoon een hekel aan je, zoiets voel je als vrouw zijnde heus wel aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt bij vrouwen pas leuk als je ergens een beetje bloed vindt ja.
Sharpie in the pooper!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor slikken geldt: bij twijfel: op d'r tieten
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Kanker, dan zit ik van morgen tot maandag zonder internet/pc
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor slikken geldt: bij twijfel: op d'r tieten
Stervend zaad in je maagquote:
Of ze was bijna klaar met haar periode zegmaar en had heel veel zin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan heeft die vrouw gewoon een hekel aan je, zoiets voel je als vrouw zijnde heus wel aan.
Doe ik daarom ook niet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je maar niet slikken!
quote:
quote:
Poederzaad, kun je opsnuiven.quote:
Dan is het nog wel slim om even te vertellen. 5 daagjes geen seks is vol te houden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ze was bijna klaar met haar periode zegmaar en had heel veel zin.
Ik wil een man die z'n sperma niet in m'n mond of tussen m'n tieten dumpt.quote:
Ach, ik zag het tijdens het opwarmen al. Toen m'n vingers onder zaten en ik met m'n hand een streep over mn dekbed had gezetquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan is het nog wel slim om even te vertellen. 5 daagjes geen seks is vol te houden.
Gewoon in de poeper.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik wil een man die z'n sperma niet in m'n mond of tussen m'n tieten dumpt..
En waar wil je het dan wel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik wil een man die z'n sperma niet in m'n mond of tussen m'n tieten dumpt..
Krijg je ontstoken ogen van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
beter dan in je gezicht toch?! !?! ?!
En nu ben je getraumatiseerd? Terecht wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, ik zag het tijdens het opwarmen al. Toen m'n vingers onder zaten en ik met m'n hand een streep over mn dekbed had gezet
quote:
IK WIL NIET MEERquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef livalo het volgende:
[..]
En nu ben je getraumatiseerd? Terecht wel.
In ieder geval niet in m'n mond, in m'n gezicht, in m'n poeper of tussen m'n tieten.quote:
Nee hoor, maar wel even een puntje om op te letten voor de volgende keer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef livalo het volgende:
[..]
En nu ben je getraumatiseerd? Terecht wel.
Op je brood?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef livalo het volgende:
[..]
In ieder geval niet in m'n mond, in m'n gezicht, in m'n poeper of tussen m'n tieten.
Dan geef ik dat brood wel aan de vogeltjes.quote:
Armen, benen, buik, rug en kut blijven dus over.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef livalo het volgende:
[..]
In ieder geval niet in m'n mond, in m'n gezicht, in m'n poeper of tussen m'n tieten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel even een puntje om op te letten voor de volgende keer.
Gewoon vol in dr oor deponeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Armen, benen, buik, rug en kut blijven dus over.
Misschien is het slimmer om alleen nog maar onder de douche te staan tijdens te seks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Armen, benen, buik, rug en kut blijven dus over.
Heb jij een douche in de keuken dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien is het slimmer om alleen nog maar onder de douche te staan tijdens te seks.
Goh, dat is logisch. Je verwoordde het gewoon leuk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat?
Ik stop heus niet met seks hebben daardoor.
Nee, want sperma gaat plakken als de tering als het in aanraking komt met water.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien is het slimmer om alleen nog maar onder de douche te staan tijdens te seks.
Ik heb een douche náast de keuken. Dus 1 meter van de keuken af, ideaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb jij een douche in de keuken dan?
Make me a sandwich!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb jij een douche in de keuken dan?
Wel uitkijken dat je ketting niet roest hé?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb een douche náast de keuken. Dus 1 meter van de keuken af, ideaal.
Oh? Dan wil ik niet weten wat er allemaal bij ons in de douche onzichtbaar aan het plakken isquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want sperma gaat plakken als de tering als het in aanraking komt met water.
Dat kan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Goh, dat is logisch. Je verwoordde het gewoon leuk.
Nooit opgevallen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Oh? Dan wil ik niet weten wat er allemaal bij ons in de douche onzichtbaar aan het plakken is.
Des te sneller het roest, des de eerder kan ik 'm doorbreken of doorkauwen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je ketting niet roest hé?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, op dr voorhoofd smeren, en dan Simba! roepen
Daarom moet je vrouwen ook geen cola geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Des te sneller het roest, des de eerder kan ik 'm doorbreken of doorkauwen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef livalo het volgende:
En bij ons maakt ook niemand de douche schoon nadat ze er met vriend/vriendin onder hebben gestaan. Iehw.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef livalo het volgende:
En bij ons maakt ook niemand de douche schoon nadat ze er met vriend/vriendin onder hebben gestaan. Iehw.
Lekker het kleverige zaad van je voorganger aan je voeten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef livalo het volgende:
Whehequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef livalo het volgende:
Wat een prachttopicquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Dit topic omschrijft 't heel goed.
Sperma + Water = Faal [INCL. PAINTS]
Die laarsquote:
We hebben een goede douchekop die wel alles wegloodst?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker het kleverige zaad van je voorganger aan je voeten.
Wat zeur je dan over schoonmaken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef livalo het volgende:
[..]
We hebben een goede douchekop die wel alles wegloodst?
Alle 1.000.000 halve kinders?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef livalo het volgende:
[..]
We hebben een goede douchekop die wel alles wegloodst?
M"n huisgenoot en een andere betrouwbare bron zegt dat 'ie nooit gemerkt heeft dat het kleverig wordt.quote:
Kom je nog wel achter wanneer je met René gaat douchenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef livalo het volgende:
[..]
M"n huisgenoot en een andere betrouwbare bron zegt dat 'ie nooit gemerkt heeft dat het kleverig wordt.
10.000.000.000.000, minimaal.quote:
Visual van halve kinderen die worden doorgespoeldquote:
Kan je nagaan hoe vaak er al getrokken is in je douche.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:50 schreef livalo het volgende:
[..]
M"n huisgenoot en een andere betrouwbare bron zegt dat 'ie nooit gemerkt heeft dat het kleverig wordt.
Nooit iets van gemerkt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter wanneer je met René gaat douchen
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NopeHTC Desire ownt de iPhone makkie op bijna alle vlakken
Hee, die tegels waren toch papierwit, in plaats van gebroken wit?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vaak er al getrokken is in je douche.
De OS.quote:
Ik zie vaak genoeg 2 mensen tegelijk uit de douche komen, dus dat wist ik allang.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vaak er al getrokken is in je douche.
Ik krijg gewoon kippenvel hiervan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hee, die tegels waren toch papierwit, in plaats van gebroken wit?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet je wat nu leuk is?
De volgende keer ga je er op letten.
Alsof je meteen seks hebt gehad als je met 2 man onder de douche gaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg 2 mensen tegelijk uit de douche komen, dus dat wist ik allang.
Zo erg is 't heus niet hier in huis hoor.quote:
Met sommige dingen heb ik een lichte vorm van smetvrees ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach ja, maar jij bent ook een extremist als het om schoon gaat
Vrouwen horen te poetsen, óók onder de seks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof je meteen seks hebt gehad als je met 2 man onder de douche gaat.
Maar het idee dat er allemaal aangekoekt sperma aan de tegels zit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Zo erg is 't heus niet hier in huis hoor.
Je eikel poetsen ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vrouwen horen te poetsen, óók onder de seks.
Lekkahquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het idee dat er allemaal aangekoekt sperma aan de tegels zit.![]()
Dat niet, maar meestal is er dan heus wel wat gebeurd. We hebben namelijk een oversekst studentenhuis hierquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof je meteen seks hebt gehad als je met 2 man onder de douche gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |