Ik zag de editquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zet mij er maar ook meteen bij
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo.![]()
quote:
my bad, ik ben fok noob ;pquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Omdat je da eigenlijk zelf moet doen. Maar geef je gegevens maar, dan doe ik t.
Yea, een wijk voorbereiden en 2 lopen. Alleen ben ik laatst ook met de fiets op m'n bek gegaan waardoor ik mijn knie niet goed krijg gebogen en m'n hand niet krijg gestrekt.quote:
Waarom val je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:18 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Yea, een wijk voorbereiden en 2 lopen. Alleen ben ik laatst ook met de fiets op m'n bek gegaan waardoor ik mijn knie niet goed krijg gebogen en m'n hand niet krijg gestrekt.![]()
Het zit niet meeMaar! Volgende week naar Rome, yay!
rub3n, Ruben, Kampenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Jullie staan er allebei bijMaar pas in t volgende topic dus
Aangezien ik er ook nog niet tussensta, ik werk in Diemenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Jullie staan er allebei bijMaar pas in t volgende topic dus
Gezellig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Deezertje het volgende:
Morgen 5 uur lang lopen en fietsen met 33 graden BRANDENDE zon... yay!
Een goedmakertje... 's avonds een BBQ van de TNT! Jawel! ze hadden nog geld
Alleen stuurden ze de uitnodigingen 3 dagen van te voren.... hahaben benieuwd hoeveel man er komt!
Altijd gezellig die BBQ's bij ons, dat wel!
Denk dat als het een dag later georganiseerd zou zijn er waarschijnlijk niemand zou komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Deezertje het volgende:
Morgen 5 uur lang lopen en fietsen met 33 graden BRANDENDE zon... yay!
Een goedmakertje... 's avonds een BBQ van de TNT! Jawel! ze hadden nog geld
Alleen stuurden ze de uitnodigingen 3 dagen van te voren.... hahaben benieuwd hoeveel man er komt!
Altijd gezellig die BBQ's bij ons, dat wel!
Wij hebben alleen depots hier in de stad in een garage van een gewoon huis en in 2 bejaardentehuizen, dus denk niet dat daar veel te drinken valt te halen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gezellig.
Zeg vraagje, bij ons mogen we bij een steunpunt (café) gratis een drankje consumeren op de rekening van TNT. Is dit bij andere vestigingen ook zo?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:34 schreef rub3n het volgende:
Morgen van 9:00-15:30 (gokje) werken. Eerst een wijk voorbereiden, dan mijn eigen (auto)wijk en dan de wijk rijden! Wordt geen pretje met dit weer in de auto!
ik van 10 tot half 4, hopelijk ben ik wat eerder klaar en is het niet te druk. Het zal wel zweten worden vrees ik, al ben ik wel met de fiets. Doe mijn blouse wel aan..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb morgen vrijwel hetzelfde schema
Ik draag die blouse ook en kreeg laatst van een klant te horen dat ik "lekker casual" gekleed was.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:49 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik als man, ben ook enigszins aan de maat, maar heb die blouse gewoon aan. En niet in de broek.
Vandaag lagen er ook flesjes drinken bij ons op de vestiging, helaas zo lauw als het maar kon. Gelukkig hebben we wel een alles in 1 automaat waar ijskoud water uitkomt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:33 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Maar we krijgen wel gratis flesjes water bij ons op de vestiging, die liggen gekoeld in de koelkast in de kantine en daar mag je zo eentje van pakken.
Wij hebben alleen een automaat voor warme dranken. Eerst hadden we er nog een automaat bij waar je koek en snoep enzo uit kon halen, echter hebben ze die uit alle vestigingen in de regio verwijderd omdat die niet meer rendabel zouden zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Vandaag lagen er ook flesjes drinken bij ons op de vestiging, helaas zo lauw als het maar kon. Gelukkig hebben we wel een alles in 1 automaat waar ijskoud water uitkomt.
Een airco-gekoeld pand? Dan heb je erg veel geluk, bij ons is het niet te harden ondanks de ventilatoren die aan het plafond zijn vastgehangen, alleen in de kamers van de teamcoach en de informatie-medewerker is het lekker koel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:07 schreef rub3n het volgende:
Op de fiets is nog erger denk ik. Ik heb met jullie te doen! Respect voor de postbezorgers met loopwijk!
Ik neem denk ik morgen de gok maar en ga om 8:30 naar TNT. Hopelijk is de wijk voor mij in de kast dan klaar en heb ik een half uur voorsprong. Dan kan ik om 10:30 de straat op en ben ik rond 14:45 klaar.
En als die niet klaar is, ach dan is het nog niet verkeerd toeven in ons airco gekoelde pand. Altijd wel gezellig op zaterdag(ochtend)
Het is echt heerlijk hier. Als deze warmte nog even aanhoud ga ik 's avonds rond 23:30 met een luchtbedje richting TNT en daar lekker slapen. HEERLIJK!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef TokenW het volgende:
[..]
Een airco-gekoeld pand? Dan heb je erg veel geluk, bij ons is het niet te harden ondanks de ventilatoren die aan het plafond zijn vastgehangen, alleen in de kamers van de teamcoach en de informatie-medewerker is het lekker koel.
Wij hebben ADKOquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef TokenW het volgende:
[..]
Een airco-gekoeld pand? Dan heb je erg veel geluk, bij ons is het niet te harden ondanks de ventilatoren die aan het plafond zijn vastgehangen, alleen in de kamers van de teamcoach en de informatie-medewerker is het lekker koel.
Wel kut als je dan weer naar buiten moetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef rub3n het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk hier. Als deze warmte nog even aanhoud ga ik 's avonds rond 23:30 met een luchtbedje richting TNT en daar lekker slapen. HEERLIJK!
Tijdens buslichting ook, kom je even terug bij het pand en dan even naar binnen. OOOOOO heerlijk!
Ik neem aan dat je je uurloon weet? Staat iig in de OP.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef Banaapies het volgende:
Hoe zit het met het salaris?
ik ben aangenomen als zaterdagmedewerker, maar werk nu ook in de vakantie op andere dagen.
wanneer krijg je uitgebetaald? en is dat dan van de afgelopen 4 weken of 'loopt het achter'.
en hoe berekenen ze je salaris, je krijgt bij aanstelling een uurloon.
maar ik neem aan dat er per wijk een (vaste?) bepaalde tijd staat.
Ik heb even de vrijheid genomen deze in de OP te zetten toen ik namen aan het toevoegen wasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Hmm.. ik vond die oude topic header wat lelijk, dus ik heb een nieuwe geknutseld
[ afbeelding ]
Meningen?
Fijn dat je het zegt, flikker dat foldertje meestal direct de vuilnis in.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Gratisch postzegels bij de Mail. Ik vind de nieuwe methode nu al onhandig
Dat wou ik ook doen, tot ik voelde dat er een kartondingetje in het pakketje zat en dat is meestal een klein kadootjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fijn dat je het zegt, flikker dat foldertje meestal direct de vuilnis in.
Daar zou ik iig helemaal niks over zeggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef sbientje het volgende:
ligt misschien idd aan hoe krap je wijk gepland staat en dergelijke. Mijne staan blijkbaar best ruim, ik zal het eens nakijken. Ik was vandaag alweer een uur eerder klaar, terwijl ik ook nog een andere wijk voorbereid heb wat eigenlijk niet in mijn tijd hoort...
In de auto is het droog en koelquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef rub3n het volgende:
Ik moet straks mijn boerenwijk doen. (zo'n 2 uur op maandag) Waarschijnlijk midden in het "noodweer"
Was vandaag veel meer post dan er op een normale maandag is hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdommeh! Weinig post? Lik m'n reet.. 5 wijken zetten, en nu 5 wijken wegbrengen rot op zeg
NOOIT MEER
5 wijken is idd wel veel. Hangt er wel vanaf wat voor wijken, als het boerderijenroutes zijn of grote buitenwijken waar je lange stukken moet fietsen is het gewoon ronduit kut.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdommeh! Weinig post? Lik m'n reet.. 5 wijken zetten, en nu 5 wijken wegbrengen rot op zeg
NOOIT MEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
WTFquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik werd wakker vanmiddag en dacht dat het nog 's nachts wasTotdat mijn vriend me wakker maakte en zei dat het 1 uur 's middags was
OVERAL bomen op de straat!
Een paar straten verderop:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |