abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83856976
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:20 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Zet mij er maar ook meteen bij

Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo.
Ik zag de edit
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:31:03 #227
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83857253
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik zag de edit

Ik was vergeten jouw username te deleten idd.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:53:16 #228
79494 geeMc
The pimp.
pi_83858040
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Omdat je da eigenlijk zelf moet doen. Maar geef je gegevens maar, dan doe ik t.
my bad, ik ben fok noob ;p

leon, werkzaam in enschede rigtersbleek
"Knowledge be the key to unlock your brain and set your mindstate free." - Inspectah Deck
pi_83858198
Jullie staan er allebei bij Maar pas in t volgende topic dus
pi_83858865
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Moet je morgen weer?
Yea, een wijk voorbereiden en 2 lopen. Alleen ben ik laatst ook met de fiets op m'n bek gegaan waardoor ik mijn knie niet goed krijg gebogen en m'n hand niet krijg gestrekt.

Het zit niet mee Maar! Volgende week naar Rome, yay!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_83859481
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:18 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Yea, een wijk voorbereiden en 2 lopen. Alleen ben ik laatst ook met de fiets op m'n bek gegaan waardoor ik mijn knie niet goed krijg gebogen en m'n hand niet krijg gestrekt.

Het zit niet mee Maar! Volgende week naar Rome, yay!
Waarom val je?

pi_83859802
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef xxiessiexx het volgende:
rub3n, Ruben, Kampen
;-) als je toch bezig bent!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:04:33 #233
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83859997
Ik moet er morgen 3 voorbereiden en 2 lopen
Pff
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_83860170
Hmm.. ik vond die oude topic header wat lelijk, dus ik heb een nieuwe geknutseld

Meningen?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:13:23 #235
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83860230
Deze is leuker inderdaad! Vindt die andere meer op logistiek gericht alleen jammer dat die fiets rechts er niet helemaal op staat.
pi_83860345
Juist leuk dat tie er niet helemaal op staat.

Misschien moeten we de Mercedes ook vervangen? Worden die nog op veel locaties gebruikt? Ik dacht dat ze vervangen zijn voor VW Transporters!
pi_83863116
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Aangezien ik er ook nog niet tussensta, ik werk in Diemen
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_83864623
Morgen 5 uur lang lopen en fietsen met 33 graden BRANDENDE zon... yay!

Een goedmakertje... 's avonds een BBQ van de TNT! Jawel! ze hadden nog geld
Alleen stuurden ze de uitnodigingen 3 dagen van te voren.... haha ben benieuwd hoeveel man er komt!
Altijd gezellig die BBQ's bij ons, dat wel!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:29:47 #239
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83864830
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Deezertje het volgende:

Alleen stuurden ze de uitnodigingen 3 dagen van te voren.... haha ben benieuwd hoeveel man er komt!
Gezellig.

Zeg vraagje, bij ons mogen we bij een steunpunt (café) gratis een drankje consumeren op de rekening van TNT. Is dit bij andere vestigingen ook zo?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:31:27 #240
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83864899
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:24 schreef Deezertje het volgende:

Denk dat als het een dag later georganiseerd zou zijn er waarschijnlijk niemand zou komen.
Nothing is what it seems
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:33:25 #241
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83864975
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Gezellig.

Zeg vraagje, bij ons mogen we bij een steunpunt (café) gratis een drankje consumeren op de rekening van TNT. Is dit bij andere vestigingen ook zo?
Wij hebben alleen depots hier in de stad in een garage van een gewoon huis en in 2 bejaardentehuizen, dus denk niet dat daar veel te drinken valt te halen.

Maar we krijgen wel gratis flesjes water bij ons op de vestiging, die liggen gekoeld in de koelkast in de kantine en daar mag je zo eentje van pakken.
Nothing is what it seems
pi_83865041
Hier stond laatst ook een container vol met water. Vandaag niet, wat ik dan wel weer vreemd vind.

Morgen van 9:00-15:30 (gokje) werken. Eerst een wijk voorbereiden, dan mijn eigen (auto)wijk en dan de wijk rijden! Wordt geen pretje met dit weer in de auto!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 juli 2010 @ 21:37:45 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83865178
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:34 schreef rub3n het volgende:
Morgen van 9:00-15:30 (gokje) werken. Eerst een wijk voorbereiden, dan mijn eigen (auto)wijk en dan de wijk rijden! Wordt geen pretje met dit weer in de auto!

Heb morgen vrijwel hetzelfde schema
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83865285
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Heb morgen vrijwel hetzelfde schema
ik van 10 tot half 4, hopelijk ben ik wat eerder klaar en is het niet te druk. Het zal wel zweten worden vrees ik, al ben ik wel met de fiets. Doe mijn blouse wel aan..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_83866489
Op de fiets is nog erger denk ik. Ik heb met jullie te doen! Respect voor de postbezorgers met loopwijk!

Ik neem denk ik morgen de gok maar en ga om 8:30 naar TNT. Hopelijk is de wijk voor mij in de kast dan klaar en heb ik een half uur voorsprong. Dan kan ik om 10:30 de straat op en ben ik rond 14:45 klaar.

En als die niet klaar is, ach dan is het nog niet verkeerd toeven in ons airco gekoelde pand. Altijd wel gezellig op zaterdag(ochtend)
pi_83866604
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:49 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ik als man, ben ook enigszins aan de maat, maar heb die blouse gewoon aan. En niet in de broek.
Ik draag die blouse ook en kreeg laatst van een klant te horen dat ik "lekker casual" gekleed was.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:33 schreef Viper86 het volgende:

[..]
Maar we krijgen wel gratis flesjes water bij ons op de vestiging, die liggen gekoeld in de koelkast in de kantine en daar mag je zo eentje van pakken.
Vandaag lagen er ook flesjes drinken bij ons op de vestiging, helaas zo lauw als het maar kon. Gelukkig hebben we wel een alles in 1 automaat waar ijskoud water uitkomt.
Tok.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:21:51 #247
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83867154

Nothing is what it seems
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:23:21 #248
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83867228
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Vandaag lagen er ook flesjes drinken bij ons op de vestiging, helaas zo lauw als het maar kon. Gelukkig hebben we wel een alles in 1 automaat waar ijskoud water uitkomt.
Wij hebben alleen een automaat voor warme dranken. Eerst hadden we er nog een automaat bij waar je koek en snoep enzo uit kon halen, echter hebben ze die uit alle vestigingen in de regio verwijderd omdat die niet meer rendabel zouden zijn.
Nothing is what it seems
pi_83868304
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:07 schreef rub3n het volgende:
Op de fiets is nog erger denk ik. Ik heb met jullie te doen! Respect voor de postbezorgers met loopwijk!

Ik neem denk ik morgen de gok maar en ga om 8:30 naar TNT. Hopelijk is de wijk voor mij in de kast dan klaar en heb ik een half uur voorsprong. Dan kan ik om 10:30 de straat op en ben ik rond 14:45 klaar.

En als die niet klaar is, ach dan is het nog niet verkeerd toeven in ons airco gekoelde pand. Altijd wel gezellig op zaterdag(ochtend)
Een airco-gekoeld pand? Dan heb je erg veel geluk, bij ons is het niet te harden ondanks de ventilatoren die aan het plafond zijn vastgehangen, alleen in de kamers van de teamcoach en de informatie-medewerker is het lekker koel.
pi_83868877
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef TokenW het volgende:

[..]

Een airco-gekoeld pand? Dan heb je erg veel geluk, bij ons is het niet te harden ondanks de ventilatoren die aan het plafond zijn vastgehangen, alleen in de kamers van de teamcoach en de informatie-medewerker is het lekker koel.
Het is echt heerlijk hier. Als deze warmte nog even aanhoud ga ik 's avonds rond 23:30 met een luchtbedje richting TNT en daar lekker slapen. HEERLIJK!

Tijdens buslichting ook, kom je even terug bij het pand en dan even naar binnen. OOOOOO heerlijk!
pi_83871662
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef TokenW het volgende:

[..]

Wij hebben ADKO Alle deuren kunnen open Stikbenauwd op kantoor. Morgen wss vier wijken voorbereiden en twee lopen.
pi_83871785
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef rub3n het volgende:

[..]

Het is echt heerlijk hier. Als deze warmte nog even aanhoud ga ik 's avonds rond 23:30 met een luchtbedje richting TNT en daar lekker slapen. HEERLIJK!

Tijdens buslichting ook, kom je even terug bij het pand en dan even naar binnen. OOOOOO heerlijk!
Wel kut als je dan weer naar buiten moet
pi_83872439
Bij ons ook altijd onwijs klef binnen. En het is te warm om te slapen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_83878516
Sjjiiit, ik moet nog een halve wijk en ik ben op. Ook nog ergens een aangetekende waardoor ik per se terug naar 't depot moet fietsen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_83879004
Pff, ben nu ff thuis pauze aan het houden hoor. Wat een hitte!

En ik ben ook nog eens genaaid door fouten van een collega; opdelen ging niet helemaal lekker waardoor ik de halve wijk moet lopen, terwijl we met z'n vijven zijn
Out for my own, to live my own way...
pi_83881018
Hoe zit het met het salaris?
ik ben aangenomen als zaterdagmedewerker, maar werk nu ook in de vakantie op andere dagen.

wanneer krijg je uitgebetaald? en is dat dan van de afgelopen 4 weken of 'loopt het achter'.
en hoe berekenen ze je salaris, je krijgt bij aanstelling een uurloon.
maar ik neem aan dat er per wijk een (vaste?) bepaalde tijd staat.
pi_83881329
Zo ik was vandaag al om 13.00 uur klaar. Alleen ben wel de auto uitgedreven niet normaal wat een hitte.
Hopen dat het volgende week wat minder heet wordt.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:12:10 #258
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83881929
ik heb het ff gehad die hitte, niet normaal, ik ben ermee gestopt en maak het maandag wel af

kuthornbach
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83882428
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef Banaapies het volgende:
Hoe zit het met het salaris?
ik ben aangenomen als zaterdagmedewerker, maar werk nu ook in de vakantie op andere dagen.

wanneer krijg je uitgebetaald? en is dat dan van de afgelopen 4 weken of 'loopt het achter'.
en hoe berekenen ze je salaris, je krijgt bij aanstelling een uurloon.
maar ik neem aan dat er per wijk een (vaste?) bepaalde tijd staat.
Ik neem aan dat je je uurloon weet? Staat iig in de OP.
Je krijgt de elke maand je contracturen uitbetaald en elke volgende maand de overuren. Er staan inderdaad tijden voor een wijk (of voor een dienst) en je krijgt die tijd uitbetaald -als ik het goed zeg-. Als je buiten die tijd werkt krijg je het niet uitbetaald tenzij het de schuld is van TNT zelf (giga veel post, te laat aanleveren van post bij ophaalpunten etc.) en dus niet je eigen schuld.

Het was hier vandaag op zich wel te doen met de zeewind. Ik heb het in ieder geval wel eens heter gehad dit jaar. Maar overal waar geen wind is is het natuurlijk niet om uit te houden.
pi_83882563
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Hmm.. ik vond die oude topic header wat lelijk, dus ik heb een nieuwe geknutseld

[ afbeelding ]

Meningen?
Ik heb even de vrijheid genomen deze in de OP te zetten toen ik namen aan het toevoegen was
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:46:30 #261
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83882761
Jahaaa, gewerkt vanaf 08.00 tot nu!
Klaar!
Weekend

En straks gaat het al weer regenen en onweren als ik het KNMI moet geloven
Dag weekend.
pi_83882900
Als ik alleen m´n eigen dienst had hoeven doen was ik om half 12 klaar geweest en was ik niet gesloopt geweest zoals nu... mocht nog "ff" een postbezorgerswijk waar 3 uur voor staat weglopen... nu dus pas om 14.00 uur klaar, krijg nog wel 2x een Raket aangeboden en die sla ik niet af!
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_83883322
om 8:30 begonnen, kon gelukkig direct aan de gang . Om 10:30 de weg op en om 14:30 was ik terug. Bij 1 iemand een glas ijskoud water gekregen, heerlijk! Jammer dat er niet wat boeren het fatsoen hebben om mij een glas drinken ofzo aan te bieden.

Ik persoonlijk zou als ik iemand in de postauto aanspreek en een gesprek heb dat ongeveer als volgt verloopt.
"Kun je het nog een beetje uithouden in de auto?"
"Mwoah het gaat nog net"
"'t Zal wel vreselijk warm zijn in de auto of niet?"
"Valt inderdaad niet mee nee"
"Nou fijne dag nog dan" *pakt post aan en loopt naar zijn stoel onder een groot uitgevallen paraplu en neemt een slok van zijn limonade(?)*

Niet laten vertrekken zonder iets te hebben aangeboden terwijl het 36 graden is. Of verwacht ik nou teveel?
pi_83883460
het was HEET! zolang je fietst gaat het nog wel, maar het bezorgen is echt niet leuk nu. Bij 1 flat stond ik echt in de fikhete zon, pfff... gelukkig overleefd. Moest vandaag eigenlijk nog naar een festival hier in de stad maar dat heb ik afgezegd, ik wil vandaag niet meer naar buiten
pi_83884305
ik zit die krant "Mail" door te lezen. Daar worden die TNT Servicepoints de hemel ingeprezen.

Ik vind ze helemaal niet zo goed.

- Er staan vaak lange rijen
- Slechte kennis van de postzaken. Ik wilde laatst een aangetekende brief versturen, mevrouw daar wist niet hoe. Uiteindelijk zelf maar de boel gedaan (omdat ik het als chauffeur collectie wel wist)
- Ik moet vaak wachten als chauffeur (de boel staat niet klaar op de tijd dat ik kom)
pi_83884365
Gratisch postzegels bij de Mail. Ik vind de nieuwe methode nu al onhandig
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:14:38 #267
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83884807
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Gratisch postzegels bij de Mail. Ik vind de nieuwe methode nu al onhandig
Fijn dat je het zegt, flikker dat foldertje meestal direct de vuilnis in.
pi_83884957
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Fijn dat je het zegt, flikker dat foldertje meestal direct de vuilnis in.
Dat wou ik ook doen, tot ik voelde dat er een kartondingetje in het pakketje zat en dat is meestal een klein kadootje
pi_83885355
Pffff.. buiten gelopen van 11.00 tot 16.20 zo'n beetje. Wel nog een minuut of 20 tussendoor binnen gezeten bij mensen. Kreeg drinken, ijsje, natte doek over me heen en alles ... echt zo aardig
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:36:49 #270
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83885384
Ik ben blij dat ik vandaag even vrij had (en de komende week) want zelfs een tas boodschappen glibberde uit m'n bezwete handen en dat met een loopje van 10 minuten.
pi_83886179
Nice.. net een brief in de bus. Omdat de hoeveelheid post heel sterk daalt nu, is de eerste zomermaatregel dat we 10% gekort worden op onze tijd als we geen HAH hebben. En ik loop met die warmte al steeds een half uur uit . Kregen eerst te horen dat we niet in hoeven te verdienen omdat we op dagen zonder HAH sowieso al minder betaald krijgen. En als ik het goed begrijp gaan ze die tijd nu dus nog verder inkorten, terwijl de meesten hier er met die hitte langer over doen. Fijn
pi_83887891
de hitte zorgt hier niet echt voor uitloop. Misschien 5 minuutjes, maar zeker geen half uur.
pi_83888473
Half uur was misschien net iets overdreven, maar toch vaak wel een minuut of 20. Moet er wel bij zeggen dat ik bij die wijk nooit eerder klaar ben, vind de tijd vrij krap.

Andere, eerste wijk kon ik vandaag wel gewoon binnen de tijd halen, maar de 2e bijv weer niet. Ligt ook aan de wijk denk ik, en hoe lang je moet. En ik kan niet met de hitte op normale snelheid lopen, dat hou ik niet vol. Zeker geen 4 a 5 uur. Een ander misschien wel idd hier zijn er zelfs die nu nog 1,5 uur doen over iets waar 2,5 uur voor staat. Tja, dat red ik sowieso al niet, maar nu zeker niet. Misschien kan ik gewoon minder tegen de hitte, maar hier zijn iig wel collega's die ook uitlopen. En dan is het toch wat minder leuk dat ze dan je tijd nog inkorten ook. In de winter was er ook bij iedereen onbetaalde uitloop, laat de zomer dan gewoon lekker compensatie zijn of zo. Maar goed, zo werkt dat bij bedrijven natuurlijk niet. Ben heeeeel benieuwd welke maatregelen er nog meer komen.
pi_83888666
ligt misschien idd aan hoe krap je wijk gepland staat en dergelijke. Mijne staan blijkbaar best ruim, ik zal het eens nakijken. Ik was vandaag alweer een uur eerder klaar, terwijl ik ook nog een andere wijk voorbereid heb wat eigenlijk niet in mijn tijd hoort...
pi_83894489
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef sbientje het volgende:
ligt misschien idd aan hoe krap je wijk gepland staat en dergelijke. Mijne staan blijkbaar best ruim, ik zal het eens nakijken. Ik was vandaag alweer een uur eerder klaar, terwijl ik ook nog een andere wijk voorbereid heb wat eigenlijk niet in mijn tijd hoort...
Daar zou ik iig helemaal niks over zeggen
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:52:58 #276
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83895831
Ik heb precies hetzelfde hoor VixenFromHell, zit zelf met astma en andere longproblematiek en dit weer helpt daar absoluut niet bij en dan doe ik er ook echt wel langer over als op een normale dag.
Ik drink ook serieus een 2 literfles water per krap uur tijdens m'n werk, helpen doet het niet.

Tegen die warmte kan ik in ieder geval ook niet best, die Nederlandse warmte iig want in Italie zou ik doodleuk gaan voetballen met deze temperaturen.
pi_83897416
IK WIL OOK NOODWEER
Noot noot.
pi_83897427
Mijn smiley --->
Noot noot.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:42:49 #279
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83898162
Tis noodweer hier
pi_83900162
Het is hier de hele avond al onweer en regen. En nog flink onweer ook, het flitst achter elkaar! Toch wel blij dat er vanmiddag geen onweer was
pi_83907044
Zeker vreemd VixenfromHell...alles staat al zo krap, maar ze blijven de tijd maar inkorten.
Hier nog niks over gehoord, maar zag al wel dat er verdeelstukken bij zaten, wat eigenlijk nooit meer gedaan zou worden.
pi_83907295
Hier gaat vanaf volgende week ook de zomerregeling in. Vaste postbodes moeten een extra dienst voorbereiden en bij deeltijdwerkers en postbezorgers worden er diensten samengevoegd en krijg je er ook minder tijd voor.
Als er echt weinig post is dan is het misschien nog te doen, aan de andere kant, als er weinig post is zetten ze meestal ook meteen al iemand minder in bij het voorbereiden, waardoor je alsnog niks eerder wegkomt maar toch tijd in moet leveren.
En als we de hele zomer dit soort temperaturen krijgen zal het nog niet echt meevallen om eerst 3 uur voor te bereiden op die snikhete vestiging en daarna nog 3 wijken te bezorgen.
pi_83912900
Ik moest gisteren ook een extra wijk voorbereiden als schaduw/verdeelkant. Beter dan een extra stuk lopen in ieder geval, ze gaven behoorlijk grote stukken mee als extra loopkant.
pi_83936735
Nou ik weet niet of ik morgen nog wel in oranje kleding wil lopen
pi_83938720
Ben blij dat dit WK in een jaar viel dat ik had besloten om geen alcohol te nuttigen. Anders had ik nu en vooral morgen met een flinker kater moeten werken.

Morgen om 12:00 richting TNT even mijn boerenwijk rijden (2 uurtjes volgens mij) en dan mijn collectie erachteraan.
pi_83948240
Is er ook een regeling dat we met onweer niet de straat op hoeven?
Ik heb geen zin vandaag
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_83948589
ik ben blij dat ik niet hoef vandaag. heb een voetbalkater (niet eens van het bier)
pi_83949928
Ik moet straks mijn boerenwijk doen. (zo'n 2 uur op maandag) Waarschijnlijk midden in het "noodweer"
pi_83950092
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef rub3n het volgende:
Ik moet straks mijn boerenwijk doen. (zo'n 2 uur op maandag) Waarschijnlijk midden in het "noodweer"
In de auto is het droog en koel
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_83953254
Ben blij dat ik vrij ben vandaag, was eigenlijk wel ingepland maar kon niet.
Gelukkig maar want ben absoluut geen held met onweer
  maandag 12 juli 2010 @ 13:13:21 #291
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83953526
Ik heb geen zin om te werken.
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 juli 2010 @ 13:37:04 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83954613
ik ben vandaag wel ff op kantoor geweest. Was mooi voor de buien weer terug.

Sterkte aan iedereen die met dit weer nu aan het werk is
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 12 juli 2010 @ 15:07:42 #293
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83958951
Godverdommeh! Weinig post? Lik m'n reet.. 5 wijken zetten, en nu 5 wijken wegbrengen rot op zeg
NOOIT MEER
pi_83961516
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdommeh! Weinig post? Lik m'n reet.. 5 wijken zetten, en nu 5 wijken wegbrengen rot op zeg
NOOIT MEER
Was vandaag veel meer post dan er op een normale maandag is hoor Hoe laat begon je, dat je pas om 3 uur de straat op kon?

Bij ons waren er een paar delen van wijken blijven staan afgelopen zaterdag. Kon ik uiteraard weer een uur met HAH gaan lopen, had ik me ook niet bepaald op voorbereid. Bovendien echt kutweer, regen en warmte, blegh En ik moest een grote buitenwijk lopen met de gewone maandagpost, waarvoor ik één keer in opleiding ben geweest. Dat viel me nog alles mee, kon bijna alles vinden.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:04:18 #295
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83961545
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
NOOIT MEER
5 wijken is idd wel veel. Hangt er wel vanaf wat voor wijken, als het boerderijenroutes zijn of grote buitenwijken waar je lange stukken moet fietsen is het gewoon ronduit kut.
Nothing is what it seems
  maandag 12 juli 2010 @ 16:08:18 #296
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83961767
Zelf moest ik vanochtend eerst 2 auto's naar de garage brengen, waarbij ik in de laatste auto m'n sleutels natuurlijk weer in de auto liet liggen. Gelukkig kwam ik er zelf op tijd achter en kon ik naar de garage doorbellen dat ze mijn sleutels ff moesten achterhouden.

Daarna HAH zetten tot 12:00 Daarna nog 2 wijkjes gelopen en heb daarbij net de ergste buien gemist gelukkig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is what it seems
pi_83962339
Ik werd wakker vanmiddag en dacht dat het nog 's nachts was Totdat mijn vriend me wakker maakte en zei dat het 1 uur 's middags was

OVERAL bomen op de straat!

Een paar straten verderop:

Noot noot.
pi_83962957
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik werd wakker vanmiddag en dacht dat het nog 's nachts was Totdat mijn vriend me wakker maakte en zei dat het 1 uur 's middags was

OVERAL bomen op de straat!

Een paar straten verderop:
[ afbeelding ]

WTF
pi_83963201
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

WTF
Hard he

De lucht vanmiddag:

Vandaar dat ik dacht dat het nog 's nachts was