Wij hebben ADKOquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef TokenW het volgende:
[..]
Een airco-gekoeld pand? Dan heb je erg veel geluk, bij ons is het niet te harden ondanks de ventilatoren die aan het plafond zijn vastgehangen, alleen in de kamers van de teamcoach en de informatie-medewerker is het lekker koel.
Wel kut als je dan weer naar buiten moetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef rub3n het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk hier. Als deze warmte nog even aanhoud ga ik 's avonds rond 23:30 met een luchtbedje richting TNT en daar lekker slapen. HEERLIJK!
Tijdens buslichting ook, kom je even terug bij het pand en dan even naar binnen. OOOOOO heerlijk!
Ik neem aan dat je je uurloon weet? Staat iig in de OP.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:39 schreef Banaapies het volgende:
Hoe zit het met het salaris?
ik ben aangenomen als zaterdagmedewerker, maar werk nu ook in de vakantie op andere dagen.
wanneer krijg je uitgebetaald? en is dat dan van de afgelopen 4 weken of 'loopt het achter'.
en hoe berekenen ze je salaris, je krijgt bij aanstelling een uurloon.
maar ik neem aan dat er per wijk een (vaste?) bepaalde tijd staat.
Ik heb even de vrijheid genomen deze in de OP te zetten toen ik namen aan het toevoegen wasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Hmm.. ik vond die oude topic header wat lelijk, dus ik heb een nieuwe geknutseld
[ afbeelding ]
Meningen?
Fijn dat je het zegt, flikker dat foldertje meestal direct de vuilnis in.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Gratisch postzegels bij de Mail. Ik vind de nieuwe methode nu al onhandig
Dat wou ik ook doen, tot ik voelde dat er een kartondingetje in het pakketje zat en dat is meestal een klein kadootjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fijn dat je het zegt, flikker dat foldertje meestal direct de vuilnis in.
Daar zou ik iig helemaal niks over zeggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef sbientje het volgende:
ligt misschien idd aan hoe krap je wijk gepland staat en dergelijke. Mijne staan blijkbaar best ruim, ik zal het eens nakijken. Ik was vandaag alweer een uur eerder klaar, terwijl ik ook nog een andere wijk voorbereid heb wat eigenlijk niet in mijn tijd hoort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |