abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83308404
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, de hoge heren willen er denk ik wel aan, want het kost in de voorbereiding minder tijd.

Er wordt geen rekening mee gehouden wat de mensen op de werkvloer willen.
Ja maar dat kan nooit schelen in de looptijd Reken er gerust maar een uur bij.
pi_83309905
Ach ja dan zullen ze vast wel komen met iets als 'vaste uren' zoals je nu ook al hebt.
Gewoon zoveel uur voor een wijk, dat krijg je uitbetaald. Niet meer niet minder. Doe je er korter over, heb je geluk, anders dikke pech. Of stukloon zoals bij de concurrenten sluit ik ook niet uit.

Achja, elke dag zoals het nu doorgaat is mooi
Zolang die 'master'plannen maar geen werkelijkheid worden...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2010 @ 23:23:33 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83310098
Voor 2020 is de hele postdivisie van TNT er aan. Geen idee hoe het dan komt maar ga er maar vanuit dat het radicaal anders is dan nu het geval is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83313092
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, de hoge heren willen er denk ik wel aan, want het kost in de voorbereiding minder tijd.

Er wordt geen rekening mee gehouden wat de mensen op de werkvloer willen.
Mja pff.... op 31 mei een begeleidend schrijven in je bezorgmapje vinden dat er 'al' sinds 17 mei de Optivo doorgevoerd is in onze vestiging... en dat we daardoor "wat" later de post ontvingen dan we gewend waren... lees... ik begin tegenwoordig ruim 40 minuten later dan voorheen met het rondbrengen....

Hoezo communicatie? Waarom wisten we dat dan niet van te voren? En hebben "we" (ik en mede-postbezorgers van ons depot in een wijk) daarvoor zowat de gehele maand mei (ook ivm de feestdagen dacht ik eerder, vooral..) telkens ruim een half uur moeten wachten tot t busje eindelijk kwam met de post? Niemand die ons van te voren ff kon waarschuwen dat 't wat later wordt, of tenminste kon zeggen dat dat sowieso zou worden? Nja er heerst dus al een behoorlijke hoop frustratie hier....

Sowieso, hoe later de post komt (zelfs vaker pas rond 13:00 ipv voorheen soms wel al om 11:45...!)
hoe later ik pas kan beginnen en hoelater ik pas klaar ben, haal nu nog maar amper 17:00 als er al veel post én HAH is.... Hoe gaat dat straks rond de KNJ als de post dan sowieso al een uur later beschikbaar is...??
Pas om half 3 beginnen ofzo?? En dan al die tassen liefst nog voor 16:00 in de bussen willen hebben? Ammehoela... En dan willen ze nog vaker HAH toevoegen...?

Nu is er dan wel komende dinsdagmorgen ineens een werkoverleg gepland, helaas voor mij werk ik juist op de dinsdagen voor iets anders dan TNT dus dat loop ik ook weer mis..

P.s. de Omslag heb ik ook wel al binnen maar heb 't nog niet gelezen... Straks mss nog ff of morgen...
Pomtiedomtiedom...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:17:31 #55
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_83320019
Goedemorgen allemaal!

Ik meld me ook hier. Postbezorger sinds februari voor ca. 9 uur per week (voor meer uren nemen ze volgens mij niemand meer aan). Lokatie Almere.

Mijn splinternieuwe poloshirt is inmiddels al helemaal verschoten van de zon In het vorige topic las ik iets over uniformen: ik heb de mijne in losse onderdelen van een stapel gehaald. Heb het niet compleet, alleen een paar jassen, een bodywarmer, een verwassen sweatshirt en een nieuwe polo die alweer aan vervanging toe is. Die afritsbroeken en zo draag ik niet en ja, ik heb vorige week gewoon een rok aangehad In afritsbroek ben ik echt niet representatief, geloof me...!

Ik had *HAD! * een stevige fiets en doe tegenwoordig de post noodgedwongen maar zwaar illegaal per auto. Mijn wijk bestaat uit 2 lange straten. Echt benzine kost dat niet, i.i.g. minder dan een nieuwe fiets (ik heb een aangepaste fiets nodig).

Waarom mag er eigenlijk niet met de auto worden bezorgd?

Afgelopen week voor het eerst sinds tijden maar liefst 2x geen HAH gehad. Wel die lijsten voor HAH moeten aanvullen. Wat lastig was, maar het is te doen.
En gisteren voor het eerst mogen meemaken dat "ze" mijn post hadden vergeten neer te zetten op het ophaalpunt Heb de wachttijd ook opgeschreven op de rapportage, maar ik vraag me serieus af of die wel wordt gelezen ;-)

Volgende week wordt het erg warm... Hoe overleven jullie die hitte? Ik ben fysiek niet helemaal 100% (jaja, en dan toch postlopen, stoer he!) en hitte is niet bepaald goed voor me. Ik kan pas na 11 uur gaan lopen. Water gaat sowieso mee. Alle tips zijn welkom!

Tip: als je op sandalen gaat lopen, vet dan ook je tenen in... Was ik vorige week even vergeten. Auw!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_83323779
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef Sapphira het volgende:
Hmmz, morgen een onbekend wijkje lopen.. Ik ben benieuwd.
Dat stelde dus niets voor! Er staat ongeveer 2 uur voor die wijk en ik liep hem in 1u45m (MET HAH)
En dat terwijl ik hem nog nooit had gelopen en ik die straten niet eens kende. *trots*
pi_83325402
Godver zeg, ben bekaf...

Ruim 5 uur lang gelopen in de FELbrandende zon..... water mee hielp ook niet echt....
Was gewoon veel post vandaag zeg, uitgerekend vandaag met de hitte!

Hoe was de stemming bij jullie op de VGB's? Hier flink teleurgesteld, want lees maar eens een krant vandaag (Telegraaf...)
pi_83326043
Pfff, wat een klote dag. VEEEEEEEEEL te veel post. Had gewoon 3x zoveel post als normaal. Het was ook te warm en benauwd en we moesten ook nog eens gaan opdelen. Ik snap niet hoe die vent het in zijn hoofd haalt om op zo'n drukke dag mensen nog eens een half uur EXTRA in hun eigen tijd te laten lopen. Ik heb 1,5 uur in mijn eigen tijd gelopen, maar ik heb mn tijd gewoon opgeschreven. Ze bekijken het maar.
Out for my own, to live my own way...
pi_83326138
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:36 schreef Deezertje het volgende:
Godver zeg, ben bekaf...

Ruim 5 uur lang gelopen in de FELbrandende zon..... water mee hielp ook niet echt....
Was gewoon veel post vandaag zeg, uitgerekend vandaag met de hitte!

Hoe was de stemming bij jullie op de VGB's? Hier flink teleurgesteld, want lees maar eens een krant vandaag (Telegraaf...)
Behoorlijke grafstemming hier. Als er al gelachen werd, dan was het galgenhumor. Maar je moet toegeven dat het ook heel raar is dat TNT heel veel werk uitbesteedt of wil gaan uitbesteden (pakketservice, depotritten, aangetekenden, hah stapelen), dan ook nog eens massaal postbezorgers werft, veel deeltijdwerkers en zaterdagbestellers heeft rondlopen die structureel 40 + uren werken per week, en dan vervolgens fulltimers die hier soms al meer dan 30 jaar werken de wacht aanzegt "omdat de post terugloopt". Dat er minder post is dan vroeger is waar, maar als TNT wat meer z'n best had gedaan was het echt niet nodig geweest om zoveel mensen te ontslaan. Ze hadden bijvoorbeeld makkelijk postbodes kunnen overplaatsen naar pakketservice. Daar stijgt het volume enorm (dankzij internet!) en ze hebben pas nog een nieuw sorteercentrum geopend.

Ook degenen die niet voor hun baan hoeven te vrezen (zoals deeltijdwerkers < 25 uur en zaterdagbestellers) zullen het gaan merken. Sorteren en bezorgen zit er niet meer in: het wordt het 1 of het ander. De voorbereiders moeten straks gaan werken in een sorteercentrum (Den Haag, bijv) van 3 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends. Dat zie ik mezelf echt niet doen!

TNT komt steeds met die vergelijking met kolenmijnen, maar da's onzin. Geen mens stookt meer kolen, maar je kunt toch moeilijk volhouden dat geen mens meer post verstuurt of ontvangt! Bovendien kan ik me niets herinneren van een liberalisering van de kolenmarkt, en het vervangen van fulltime mijnwerkers door goedkope deeltijdkrachten.

Was de postbode verdwenen doordat niemand meer fysieke post verstuurt en alles electronisch zou gaan, dan zou ik er vrede mee hebben. Maar de postbode is helemaal niet overbodig: maar de hebzucht van aandeelhouders en topmanagement moet gestild worden!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_83326145
Jongens en meisjes, er worden deze zomer temperaturen tussen de 35 en 38 graden Celsius verwacht.

!!!!!!!!!

Vandaag was hier op zich wel te doen, omdat er een zeebries stond. Heb in lange spijkerbroek gelopen
pi_83327708
Nou vond ik het vandaag zo warm dat ik maar besloten had om in T-Shirt, korte broek en slippers m'n straten te gaan lopen. Dus ik naar VBG om wat post op te halen enzo, wil m'n teamcoach me even spreken.
Vervolgens begint hij over m'n outfit, dat het niet helemaal representatief zou zijn en voor m'n eigen veiligheid was het ook niet goed ("met sluppers kun je zomaar je teen stoten... )

Nou heb ik even vluchtig de ondertekende papieren doorgekeken en ik zag nergens staan dat ik uberhaupt bedrijfskleding aan moet, laat staan dat ik geen slippers mag dragen. Weet iemand waar iets dergelijks wel kan staat, en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik vind het vrij bijzonder dat sandalen wel mogen, dat zijn gewoon slippers met een extra bandje aan de achterkant...
pi_83328188
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:01 schreef gekkewiebel het volgende:
Nou vond ik het vandaag zo warm dat ik maar besloten had om in T-Shirt, korte broek en slippers m'n straten te gaan lopen. Dus ik naar VBG om wat post op te halen enzo, wil m'n teamcoach me even spreken.
Vervolgens begint hij over m'n outfit, dat het niet helemaal representatief zou zijn en voor m'n eigen veiligheid was het ook niet goed ("met sluppers kun je zomaar je teen stoten... )

Nou heb ik even vluchtig de ondertekende papieren doorgekeken en ik zag nergens staan dat ik uberhaupt bedrijfskleding aan moet, laat staan dat ik geen slippers mag dragen. Weet iemand waar iets dergelijks wel kan staat, en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik vind het vrij bijzonder dat sandalen wel mogen, dat zijn gewoon slippers met een extra bandje aan de achterkant...
Nja met slippers lopen lijkt mij zelf ook niet echt handig (ligt er wel aan wat voor slippers, maar simpele teenslippers vergroten de kans op struikelen nogal). Op de werkvloer zijn wat hogere schoenen sowieso veel veiliger. Heb een tijdje terug een container tegen m'n hiel aan gehad waarbij zelfs mijn hoge schoen amper bescherming bood want mijn hiel was echt bont en blauw.
Korte broek en tnt shirt mag hier gewoon. TC moet niet zeiken. Hier lopen ze zelfs geheel in eigen kleding op zaterdag omdat dat koeler is.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:40:00 #63
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83328648
Gosh, 6 bakken ingooi ipv 2. Enorm veel zetwerk, veel nieuwe collega's die mijn anderen wijk verneukt hebben gezet waardoor ik het industrieterrein waar ik het moest bezorgen 4x helemaal moest afrijden, het laatste woord is daar nog niet over gesproken..

Verder voor de mensen die weg moeten, succes.. TNT Post gaat eraan.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 juni 2010 @ 16:45:02 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83328763
ik wacht op de budgetpunten van 1 juli. Daarna gelijk een overhemd bestellen. Is veel koeler dan die polo
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83328965
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Jongens en meisjes, er worden deze zomer temperaturen tussen de 35 en 38 graden Celsius verwacht.

!!!!!!!!!

Vandaag was hier op zich wel te doen, omdat er een zeebries stond. Heb in lange spijkerbroek gelopen
Ik vraag me af of het dan nog verantwoord is om 4 uur of langer buiten te lopen, vanaf 11.30. Dat moet ik iig regelmatig op zaterdag, en ik vraag me echt af of dat te doen gaat zijn .
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_83328989
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:52 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het dan nog verantwoord is om 4 uur of langer buiten te lopen, vanaf 11.30. Dat moet ik iig regelmatig op zaterdag, en ik vraag me echt af of dat te doen gaat zijn .
Niet lopen, eerder drijven
pi_83329324
Zoiets ja.

Ik werd trouwens vandaag ook door een bewoner aangesproken die het nieuws over TNT allemaal gehoord had. Ben toch zelf wel blij dat ik niet afhankelijk ben van dit werk, het is zo ontzettend naar voor degenen die het al jaren doen, en voor wie het een fulltime baan is. Mijn postbode+ ligt er tzt wellicht ook uit. De functie verdwijnt sowieso, maar tijdens een vergadering zeiden ze dat de andere 2 een gunstig nummer hadden, ofwel, mijn postbode+ dus niet dan. Lekker vooruitzicht voor hem dan ook.. dan heb je er toch ook geen zin meer in nu

En als dat plan met die meerdere bundels door gaat, ben ik ook weg . Het wordt er allemaal niet beter op... over iets meer dan een half jaartje ben ik 3 jaar tijdelijk in dienst, ben benieuwd wat er dan gebeurt. Ik ben 'maar' bezorger (met weinig contracturen), maar ik vrees voor ontslag. Ze zeiden in de vergadering ook al, dat ze eigenlijk nog geen bezorgers vaste contracten willen geven zolang er nog veel postbodes met een vast contract zijn. Kan me zo voorstellen dat vaste bezorgers dat soort geintjes toch ook niet leuk vinden. Het is dat het baantje goed bij me past, anders had ik er dan niet over getwijfeld om wat anders te gaan zoeken, als ik idd ontslag krijg.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_83330224
Ik had het zoooooooo heet En heul veul post!
Idd klotenberichten wat ik zo las.
Noot noot.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:00:21 #69
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_83331079
Ik wil iedereen die de deur uitmoet, heel veel sterkte wensen en snel een nieue job.

Ik ben dan zo'n parttimer die is aangesteld voor het laagst mogelijke loon... Als je moeilijk aan werk kan komen, is dit nog altijd een leuk alternatief en ik ben blij dat ik die kans heb gekregen. Maar ik voel me toch soort-van-schuldig t.o.v. de "oude garde" die nu wordt weggesaneerd...

Het is me nu opeens ook een stuk duidelijker waarom alles zo ontzettend slecht loopt. Ik weet ook dat mijn pb+ in de gevarenzone zit, wegbezuinigd wordt voor goedkope krachten zoals ik, die alles doen om in godsnaam maar uit die bijstand te blijven... Ik kan me goed voorstellen dat "de oude garde" niet bepaald gemotiveerd meer is met zo'n zwaard van damocles boven het hoofd en merk dat in de hele sfeer... Een soort gelatenheid, "waar doe ik het nog voor"... Slecht gesorteerde post, vakantiedagen die vergeten worden, uniform "pak maar van de hoop", belabberde communicatie...
Ik merk het ook aan mijn pb+ die volgens mij op het randje van overspannenheid balanceert.

Aan mijn beroep worden totaal geen eisen gesteld, geloof ik. Zelf heb ik een longkwaal. Met de moed der wanhoop heb ik toch gesolliciteerd. Die 2 1/2 twee uurtjes per dag red ik wel (prima revalidatie), maar ik was stomverbaasd toen ik toch zomaar werd aangenomen, al ben ik altijd enigszins buiten adem en heb ik wegens de medicatie flink overgewicht!. Er kraaide geen haan naar!!!
Kan me voorstellen dat het vak van postbezorger zo langzaam maar zeker naar Jostiwerk wordt gedegradeerd, zet daar alle kneuzen en kanslozen maar neer... (en ja, maatschappelijk gezien ben ik er ook eentje vanwege mijn ziekte, daar ben ik me goed van bewust).
In mijn proeftijd zag ik wat voor ongelooflijke puinhoop het soms is en ik wilde ontslag nemen. Ze hebben me zo ongeveer gesmeekt om te blijven want er is geen personeel. Omdat ik ook niet bepaal bulk in opdrachten en ander werk ben ik gebleven. En heb me voorgenomen alles maar van me af te laten glijden.

Qua kleding en warmte: van een vriendin (exbezorgster die op tijd het zinkend schip heeft verlaten) kan ik proberen zelf de post op te halen bij het sorteerkantoor, zodat ik vroeger kan beginnen. Ik ga dat uitproberen!
Verder heb ik afgelopen week gewoon een rok en sandalen gedragen. En als het volgende week echt mussen-van-het-dak-weer wordt, blijft de polo in de kast en draag ik een heel dun, katoenen shirt met lange wijde mouwen, om zonnebrand te voorkomen. Ze zien aan mijn schoudertas wel dat ik bij tnt werk ;-)
Geen idee wat de arbodienst zegt over werken bij heet weer (bijv. in de bouw?), maar ik heb geen trek om in de ziektewet te komen omdat ik over mijn grenzen ben gegaan.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_83336167
Pff wat een dag vandaag... Makro, VI, en nog meer van dat soort ongein allemaal op zaterdag
Gevolg dus ruim een half uur langer met m;n ochtendwijk bezig te zetten, het lopen daarentegen was om die tijd (kwart voor 9) nog heerlijk. Daarna m'n twee middagtransjes gezet en m'n laatste wijkie weglopen, poe wat was dat warm zeg... Kom ik vervolgens terug, kan ik nog een wijk wegbrengen van 1,5 uur in die hitte Tevens moest ik ook 4x de brug over het vaartje bij ons en je raadt het al: 4 keer brug open
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_83336653
Ik had vandaag de post 2 uur later, kampioen, makro, veel meer post dan op een dinsdag. Dus ik was het wel zat toen ik klaar was.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_83337319
't was vandaag een stuk drukker. Maar ik merk dat ik dan gewoon harder ga werken en zo ongeveer op de zelfde tijd uit kom haha.

Daarna 4,5 uur in de auto, zonder airco en maar 1 raam open kunnen (i.v.m. tocht en wegvliegende post haha) was geen pretje. Helemaal niet voor mij haha. Ik zweet snel!

Ach, verder prima dag. Je hoort mij opzich ook niet klagen.
pi_83337553
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef rub3n het volgende:
't was vandaag een stuk drukker. Maar ik merk dat ik dan gewoon harder ga werken rijden en zo ongeveer op de zelfde tijd uit kom haha.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:24:55 #74
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83337713
Heb net meteen maar een nieuwe kortebroek besteld en een shirt zonder mouwen, aangezien ik de hele zomer ga bijbeunen bij TNT.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_83342720
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:24 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net meteen maar een nieuwe kortebroek besteld en een shirt zonder mouwen, aangezien ik de hele zomer ga bijbeunen bij TNT.
Sterkte en zweetze alvast. Ik ga deze zomer denk ik juist zo min mogelijk werken
pi_83387341
Vandaag werken...gelukkig bijna alleen maar brommer rijden dus dat scheelt
pi_83391693
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag werken...gelukkig bijna alleen maar brommer rijden dus dat scheelt
Sterkte met de hitte, en wel voor 4-en klaar natuurlijk!
  maandag 28 juni 2010 @ 11:09:53 #78
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83391727
Bij ons hingen overal aankondigingen dat ze vandaag de post eerder zouden ophalen van het sorteercentrum en dat daardoor iedereen om 12:00 ipv 13:15 kan beginnen met voorbereiden zodat uiteindelijk alle postbodes voor 4 uur klaar kùnnen zijn.

Gelukkig heb ik me niet opgegeven om te gaan buslichten deze zomerperiode, anders had ik bijvoorbeeld aanstaande vrijdag zomaar even een mogelijke halve finale van oranje kunnen missen.
Nothing is what it seems
  maandag 28 juni 2010 @ 12:42:25 #79
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83395471
Ik moet vandaag ook werken, lekker overleg als je het zaterdag pas te horen krijgt.
Normaliter haal ik 3 wijken in een uurtje, nu 4 te doen dus dan moet ik toch wel op tijd klaar kunnen zijn.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:29:20 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83397460
Nog beter overleg wanneer bij aankomst blijkt dat je wijken door iemand anders gedaan worden en je zelf geen telefoontje of iets gekregen hebt.
pi_83408693
2-1!!!!!!!!!!!! Het was dus de moeite waard om goed door te werken
pi_83429832
*twijfel twijfel* Zal ik slippers aandoen of schoenen vandaag...Ik moet drie vrij grote wijken lopen
pi_83432294
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 08:10 schreef xxiessiexx het volgende:
*twijfel twijfel* Zal ik slippers aandoen of schoenen vandaag...Ik moet drie vrij grote wijken lopen
Gewoon schoenen, volgens mij heb je na die drie wijken op slippers geen voeten meer over anders
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:11:00 #84
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83434151
A gadver, net mijn TC aan de telefoon gehad..

Normaal, als ik pakjes niet kan bestellen doe ik ze direct in de blauwe bak @ de steunpunt, zonder kennisgeving papiertjes. Dit keer dus wel gedaan omdat er op gehamerd werd dus allemaal administratief rompslomp en nu zegt mijn TC net dat de 2 pakjes niet bij het adres liggen om afgehaald te worden waar het hoort te zijn.

Ja wat moet ik daar mee, ik heb het prima afgehandeld.
pi_83437635
Het is toch de bedoeling dat je de pakjes naar het afhaalpunt brengt? Zo doe ik het toch altijd..
Er is bij ons wel altijd 1 iemand die de pakjes met sticker van kennisgeving in de blauwe bak gooit en dat vind ik persoonlijk erg irritant. Is het zo moeilijk dan om die pakjes naar het afhaalpunt te brengen?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:06:25 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83439107
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Sapphira het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je de pakjes naar het afhaalpunt brengt? Zo doe ik het toch altijd..
Er is bij ons wel altijd 1 iemand die de pakjes met sticker van kennisgeving in de blauwe bak gooit en dat vind ik persoonlijk erg irritant. Is het zo moeilijk dan om die pakjes naar het afhaalpunt te brengen?
Het werd mij zo uitgelegd.
Maar dit is dus ook de laatste keer.
pi_83441754
Bij ons moeten de postbezorgers de pakketjes op hun depot leggen.
Met de sluitronde wordt alles opgehaald en daarna verspreid naar de juiste afhaal locaties.

Zou toch niet in je eigen tijd die pakketjes af gaan geven op het juiste afhaalpunt?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:51:52 #88
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83443739
Ik ga die dingen ook niet naar het afgiftepunt brengen hoor, dat is bij elkaar 40 minuten eigen tijd om heen en weer te fietsen.
pi_83448837
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Taneli het volgende:

[..]

Gewoon schoenen, volgens mij heb je na die drie wijken op slippers geen voeten meer over anders
Nou ik heb idd geen voeten meer over maar dat had ik met deze drie wijken op schoenen lopen ook niet gehad. Zeven uur achter mekaar gelopen En morgen weer dezelfde wijken
En het was raar weer Het ene moment bloedheet en het andere moment een hoosbui.
pi_83451981
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Nou ik heb idd geen voeten meer over maar dat had ik met deze drie wijken op schoenen lopen ook niet gehad. Zeven uur achter mekaar gelopen En morgen weer dezelfde wijken
En het was raar weer Het ene moment bloedheet en het andere moment een hoosbui.
Vervelend! Ik mag morgen en donderdag ook weer, denk dat donderdag het vervelendst gaat worden met 30 graden...
pi_83452962
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef Taneli het volgende:

[..]

Vervelend! Ik mag morgen en donderdag ook weer, denk dat donderdag het vervelendst gaat worden met 30 graden...
Maar morgen is er veel HAH.
pi_83455361
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:14 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Maar morgen is er veel HAH.
Hier was er vandaag al 3 HAH met Gamma, AH en blokker, dus morgen sowieso minder
pi_83457454
Wat is er morgen dan voor HAH?

Trouwens weet TNT hoe wel hoe ze de reorganisatie moeten aanpakken hoor.... ik lever bij een bedrijf de post af, komt de pakketdienst (uitbesteed) er meteen aan... kon net zo goed met 1 bezorger/auto dus.... Tja waarom TNT de ''overtollige' postbodes niet naar de steeds groeiende pakketservice verplaatst.... is mij een raadsel!
pi_83459886
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Deezertje het volgende:
Wat is er morgen dan voor HAH?

Trouwens weet TNT hoe wel hoe ze de reorganisatie moeten aanpakken hoor.... ik lever bij een bedrijf de post af, komt de pakketdienst (uitbesteed) er meteen aan... kon net zo goed met 1 bezorger/auto dus.... Tja waarom TNT de ''overtollige' postbodes niet naar de steeds groeiende pakketservice verplaatst.... is mij een raadsel!
In Den Haag hebben we alleen de Media Markt.
pi_83476884
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:03 schreef Taneli het volgende:

[..]

Hier was er vandaag al 3 HAH met Gamma, AH en blokker, dus morgen sowieso minder
Er stonden hier vier HAH dingen op t lijstje, heb alleen niet gekeken wat voor welke postcode was
pi_83483134
Hier stonden er 3 soorten HAH op het papier, maar gelukkig heb ik er maar 1 vandaag
En morgen en overmorgen geen HAH.
pi_83490224
Zaterdag eerste vergadering voor mij, over de zomer enzo.. (ben zaterdagbesteller)..

Heb ik vrij i.v.m. de planning om naar de Tour te gaan in Rotterdam. Lekkere binnenkomer!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:44:25 #98
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_83490942
Ik had hier enkel een foldertje van de overheid m.b.t plastic afval.
pi_83497874
M'n hele handen waren zwart van het Mediamarkt krantje En na wat zweet van m'n hoofd afvegen kwam ik als zwarte piet terug op t depot
Trouwens 3 HAH hier.
pi_83498048
Hier alleen één of ander meubelkrantje van een zaak die minstens 10 km verderop ligt...
Wel kreeg ik als enige zaterdagmedewerker die vandaag werkte te horen dat er zaterdag toch C1000 HAH is (kwam ook net met de vrachtwagen binnen)...
Voor de rest wel een rustig dagje, redelijk goed te doen qua warmte buiten! Vrees dat dat laatste morgen wel anders zal zijn.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')