Ja maar dat kan nooit schelen in de looptijdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, de hoge heren willen er denk ik wel aan, want het kost in de voorbereiding minder tijd.
Er wordt geen rekening mee gehouden wat de mensen op de werkvloer willen.
Mja pff.... op 31 mei een begeleidend schrijven in je bezorgmapje vinden dat er 'al' sinds 17 mei de Optivo doorgevoerd is in onze vestiging... en dat we daardoor "wat" later de post ontvingen dan we gewend waren... lees... ik begin tegenwoordig ruim 40 minuten later dan voorheen met het rondbrengen....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, de hoge heren willen er denk ik wel aan, want het kost in de voorbereiding minder tijd.
Er wordt geen rekening mee gehouden wat de mensen op de werkvloer willen.
Dat stelde dus niets voor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:32 schreef Sapphira het volgende:
Hmmz, morgen een onbekend wijkje lopen.. Ik ben benieuwd.![]()
Behoorlijke grafstemming hier. Als er al gelachen werd, dan was het galgenhumor. Maar je moet toegeven dat het ook heel raar is dat TNT heel veel werk uitbesteedt of wil gaan uitbesteden (pakketservice, depotritten, aangetekenden, hah stapelen), dan ook nog eens massaal postbezorgers werft, veel deeltijdwerkers en zaterdagbestellers heeft rondlopen die structureel 40 + uren werken per week, en dan vervolgens fulltimers die hier soms al meer dan 30 jaar werken de wacht aanzegt "omdat de post terugloopt". Dat er minder post is dan vroeger is waar, maar als TNT wat meer z'n best had gedaan was het echt niet nodig geweest om zoveel mensen te ontslaan. Ze hadden bijvoorbeeld makkelijk postbodes kunnen overplaatsen naar pakketservice. Daar stijgt het volume enorm (dankzij internet!) en ze hebben pas nog een nieuw sorteercentrum geopend.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:36 schreef Deezertje het volgende:
Godver zeg, ben bekaf...
Ruim 5 uur lang gelopen in de FELbrandende zon..... water mee hielp ook niet echt....
Was gewoon veel post vandaag zeg, uitgerekend vandaag met de hitte!
Hoe was de stemming bij jullie op de VGB's? Hier flink teleurgesteld, want lees maar eens een krant vandaag (Telegraaf...)
Nja met slippers lopen lijkt mij zelf ook niet echt handig (ligt er wel aan wat voor slippers, maar simpele teenslippers vergroten de kans op struikelen nogal). Op de werkvloer zijn wat hogere schoenen sowieso veel veiliger. Heb een tijdje terug een container tegen m'n hiel aan gehad waarbij zelfs mijn hoge schoen amper bescherming bood want mijn hiel was echt bont en blauw.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:01 schreef gekkewiebel het volgende:
Nou vond ik het vandaag zo warm dat ik maar besloten had om in T-Shirt, korte broek en slippers m'n straten te gaan lopen. Dus ik naar VBG om wat post op te halen enzo, wil m'n teamcoach me even spreken.
Vervolgens begint hij over m'n outfit, dat het niet helemaal representatief zou zijn en voor m'n eigen veiligheid was het ook niet goed ("met sluppers kun je zomaar je teen stoten...)
Nou heb ik even vluchtig de ondertekende papieren doorgekeken en ik zag nergens staan dat ik uberhaupt bedrijfskleding aan moet, laat staan dat ik geen slippers mag dragen. Weet iemand waar iets dergelijks wel kan staat, en hoe gaan jullie hier mee om?
Ik vind het vrij bijzonder dat sandalen wel mogen, dat zijn gewoon slippers met een extra bandje aan de achterkant...
Ik vraag me af of het dan nog verantwoord is om 4 uur of langer buiten te lopen, vanaf 11.30. Dat moet ik iig regelmatig op zaterdag, en ik vraag me echt af of dat te doen gaat zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Jongens en meisjes, er worden deze zomer temperaturen tussen de 35 en 38 graden Celsius verwacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Vandaag was hier op zich wel te doen, omdat er een zeebries stond. Heb in lange spijkerbroek gelopen
Niet lopen, eerder drijvenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:52 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het dan nog verantwoord is om 4 uur of langer buiten te lopen, vanaf 11.30. Dat moet ik iig regelmatig op zaterdag, en ik vraag me echt af of dat te doen gaat zijn.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef rub3n het volgende:
't was vandaag een stuk drukker. Maar ik merk dat ik dan gewoon harder ga werken rijden en zo ongeveer op de zelfde tijd uit kom haha.
Sterkte en zweetze alvast. Ik ga deze zomer denk ik juist zo min mogelijk werkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:24 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net meteen maar een nieuwe kortebroek besteld en een shirt zonder mouwen, aangezien ik de hele zomer ga bijbeunen bij TNT.
Sterkte met de hitte, en wel voor 4-en klaar natuurlijk!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag werken...gelukkig bijna alleen maar brommer rijden dus dat scheelt
Gewoon schoenen, volgens mij heb je na die drie wijken op slippers geen voeten meer over andersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:10 schreef xxiessiexx het volgende:
*twijfel twijfel* Zal ik slippers aandoen of schoenen vandaag...Ik moet drie vrij grote wijken lopen
Het werd mij zo uitgelegd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Sapphira het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je de pakjes naar het afhaalpunt brengt? Zo doe ik het toch altijd..
Er is bij ons wel altijd 1 iemand die de pakjes met sticker van kennisgeving in de blauwe bak gooit en dat vind ik persoonlijk erg irritant.Is het zo moeilijk dan om die pakjes naar het afhaalpunt te brengen?
Nou ik heb idd geen voeten meer over maar dat had ik met deze drie wijken op schoenen lopen ook niet gehad. Zeven uur achter mekaar gelopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Taneli het volgende:
[..]
Gewoon schoenen, volgens mij heb je na die drie wijken op slippers geen voeten meer over anders
Vervelend! Ik mag morgen en donderdag ook weer, denk dat donderdag het vervelendst gaat worden met 30 graden...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou ik heb idd geen voeten meer over maar dat had ik met deze drie wijken op schoenen lopen ook niet gehad. Zeven uur achter mekaar gelopenEn morgen weer dezelfde wijken
![]()
En het was raar weerHet ene moment bloedheet en het andere moment een hoosbui.
Maar morgen is er veel HAH.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef Taneli het volgende:
[..]
Vervelend! Ik mag morgen en donderdag ook weer, denk dat donderdag het vervelendst gaat worden met 30 graden...
Hier was er vandaag al 3 HAH met Gamma, AH en blokker, dus morgen sowieso minderquote:
In Den Haag hebben we alleen de Media Markt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Deezertje het volgende:
Wat is er morgen dan voor HAH?
Trouwens weet TNT hoe wel hoe ze de reorganisatie moeten aanpakken hoor.... ik lever bij een bedrijf de post af, komt de pakketdienst (uitbesteed) er meteen aan... kon net zo goed met 1 bezorger/auto dus.... Tja waarom TNT de ''overtollige' postbodes niet naar de steeds groeiende pakketservice verplaatst.... is mij een raadsel!
Er stonden hier vier HAH dingen op t lijstje, heb alleen niet gekeken wat voor welke postcode wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:03 schreef Taneli het volgende:
[..]
Hier was er vandaag al 3 HAH met Gamma, AH en blokker, dus morgen sowieso minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |