Sterkte met de hitte, en wel voor 4-en klaar natuurlijk!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag werken...gelukkig bijna alleen maar brommer rijden dus dat scheelt
Gewoon schoenen, volgens mij heb je na die drie wijken op slippers geen voeten meer over andersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:10 schreef xxiessiexx het volgende:
*twijfel twijfel* Zal ik slippers aandoen of schoenen vandaag...Ik moet drie vrij grote wijken lopen
Het werd mij zo uitgelegd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Sapphira het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je de pakjes naar het afhaalpunt brengt? Zo doe ik het toch altijd..
Er is bij ons wel altijd 1 iemand die de pakjes met sticker van kennisgeving in de blauwe bak gooit en dat vind ik persoonlijk erg irritant.Is het zo moeilijk dan om die pakjes naar het afhaalpunt te brengen?
Nou ik heb idd geen voeten meer over maar dat had ik met deze drie wijken op schoenen lopen ook niet gehad. Zeven uur achter mekaar gelopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Taneli het volgende:
[..]
Gewoon schoenen, volgens mij heb je na die drie wijken op slippers geen voeten meer over anders
Vervelend! Ik mag morgen en donderdag ook weer, denk dat donderdag het vervelendst gaat worden met 30 graden...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou ik heb idd geen voeten meer over maar dat had ik met deze drie wijken op schoenen lopen ook niet gehad. Zeven uur achter mekaar gelopenEn morgen weer dezelfde wijken
![]()
En het was raar weerHet ene moment bloedheet en het andere moment een hoosbui.
Maar morgen is er veel HAH.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef Taneli het volgende:
[..]
Vervelend! Ik mag morgen en donderdag ook weer, denk dat donderdag het vervelendst gaat worden met 30 graden...
Hier was er vandaag al 3 HAH met Gamma, AH en blokker, dus morgen sowieso minderquote:
In Den Haag hebben we alleen de Media Markt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:51 schreef Deezertje het volgende:
Wat is er morgen dan voor HAH?
Trouwens weet TNT hoe wel hoe ze de reorganisatie moeten aanpakken hoor.... ik lever bij een bedrijf de post af, komt de pakketdienst (uitbesteed) er meteen aan... kon net zo goed met 1 bezorger/auto dus.... Tja waarom TNT de ''overtollige' postbodes niet naar de steeds groeiende pakketservice verplaatst.... is mij een raadsel!
Er stonden hier vier HAH dingen op t lijstje, heb alleen niet gekeken wat voor welke postcode wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:03 schreef Taneli het volgende:
[..]
Hier was er vandaag al 3 HAH met Gamma, AH en blokker, dus morgen sowieso minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |