In de auto is het droog en koelquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef rub3n het volgende:
Ik moet straks mijn boerenwijk doen. (zo'n 2 uur op maandag) Waarschijnlijk midden in het "noodweer"
Was vandaag veel meer post dan er op een normale maandag is hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdommeh! Weinig post? Lik m'n reet.. 5 wijken zetten, en nu 5 wijken wegbrengen rot op zeg
NOOIT MEER
5 wijken is idd wel veel. Hangt er wel vanaf wat voor wijken, als het boerderijenroutes zijn of grote buitenwijken waar je lange stukken moet fietsen is het gewoon ronduit kut.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdommeh! Weinig post? Lik m'n reet.. 5 wijken zetten, en nu 5 wijken wegbrengen rot op zeg
NOOIT MEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
WTFquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik werd wakker vanmiddag en dacht dat het nog 's nachts wasTotdat mijn vriend me wakker maakte en zei dat het 1 uur 's middags was
OVERAL bomen op de straat!
Een paar straten verderop:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |